Dat moet haast wel, maar ik (en velen met mij) zou daar totaal niet rouwig om zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bang dat hij gratis de deur uitloopt? Zou geen andere zinnige reden kunnen bedenken.
Op deze manier kost het alleen maar geld zou je zeggenquote:Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bang dat hij gratis de deur uitloopt? Zou geen andere zinnige reden kunnen bedenken.
Beetje afhankelijk van het salaris ook, misschien dat ze er boekhoudtechnisch wat mee kunnen want hij heeft nooit transfergeld gekost.quote:Op zondag 22 december 2024 09:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Op deze manier kost het alleen maar geld zou je zeggen
Heb er tegen Feyenoord nooit vertrouwen in. Al staan we ongeslagen eerste en zij 17de nog nietquote:Op zondag 22 december 2024 09:20 schreef ISVV het volgende:
Maar goed, wedstrijddag! Ik heb er zin in.
Ik wel nu ik de opstellingen ziequote:Op zondag 22 december 2024 10:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb er tegen Feyenoord nooit vertrouwen in. Al staan we ongeslagen eerste en zij 17de nog niet
3 uit 16. We gaan het zien. Zou mooi zijn.quote:
Na die wedstrijd tegen Heerenveen verwacht je dat mogelijk ook. Bizar dat je tegen Heerenveen zo slap speelde. Giga verschil in inzet en op de bal zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |