abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216595574
MAX Ombudsman start rechtszaak tegen pensioenfondsen KPN en PostNL
https://www.maxmeldpunt.n(...)ndsen-kpn-en-postnl/
pi_216600888
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:
MAX Ombudsman start rechtszaak tegen pensioenfondsen KPN en PostNL
https://www.maxmeldpunt.n(...)ndsen-kpn-en-postnl/
ze liggen echt bijna dagelijks onder vuur(met ieders iets wat je kan bedenken),een drama is dat met die fondsen.(voor de deelnemers)
pi_216665022
Jullie allemaal blij met jullie (nieuwe) basisrooster? Hier hebben ze volgens mij gewoon een rooster van een paar weken geleden gepakt en die als nieuw basisrooster erin gezet :')
pi_216666765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:29 schreef the_X het volgende:
Jullie allemaal blij met jullie (nieuwe) basisrooster? Hier hebben ze volgens mij gewoon een rooster van een paar weken geleden gepakt en die als nieuw basisrooster erin gezet :')
Ik ben er wel blij mee. Het is eigenlijk gewoon het rooster dat ik al jaren heb, alleen 1 piekwijkje erbij. Ik heb me trouwens wel verbaasd over het rooster van anderen. Ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar wij kregen gewoon het rooster van het hele depot te zien. De ene komt aan z'n uren, een ander heeft een contract van 10 uur maar staat maar 3 uur ingepland, terwijl weer een ander op een contract van 5 uur bijna 11 uur ingeroosterd staat.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_216667944
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ik ben er wel blij mee. Het is eigenlijk gewoon het rooster dat ik al jaren heb, alleen 1 piekwijkje erbij. Ik heb me trouwens wel verbaasd over het rooster van anderen. Ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar wij kregen gewoon het rooster van het hele depot te zien. De ene komt aan z'n uren, een ander heeft een contract van 10 uur maar staat maar 3 uur ingepland, terwijl weer een ander op een contract van 5 uur bijna 11 uur ingeroosterd staat.
ja het is idd een janboel met het rooster,heb je dat verhaal op tv van het pensioenfonds(Ptt) gezien? wat een ellende mensen krijgen gewoon 30% minder dan wat het moet zijn.
pi_216668072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:29 schreef the_X het volgende:
Ik heb nul uur in het nieuwe basisrooster. Ik heb het maar afgekeurd.
pi_216669548
Inderdaad alle mensen van het depot staan erop en qua uren gaat het alle kanten op! (ook mensen die al weg zijn, ik las op Facebook dat er zelfs iemand ergens op een lijst stond die overleden was... :|W)

En alle mensen die in de ziektewet zitten hebben helemaal geen wijken/uren in hun rooster... (op zich logisch maar het staat ergens een beetje vreemd van als ze terug komen hebben ze geen wijken of zo)

Gelukkig ben ik iets boven mijn contract ingeroosterd

[ Bericht 6% gewijzigd door the_X op 13-02-2025 19:50:46 ]
  vrijdag 14 februari 2025 @ 22:48:38 #233
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_216687025
Hier het hele bezorggebied... Contracturen en ingeroosterd... Zo raar.

Ik heb goedgekeurd. Te weinig uren is geen reden voor afkeur zeggen ze. Vind het wel best allemaal. Die wijk is 6,9. Er staat 7,3 op het rooster... Waarschijnlijk is dat stukje extra de depot tijd, maar dat weet ik niet zeker wat dat staat nergens. Maar dat is de helft van mijn contract.

Voor de andere helft doen ze weer hele rare dingen wat ik maar even niet online zet.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_216687672
Hier weer een geval van rouwkaarten niet op tijd bezorgd ondanks de speciale verzendmethode en daardoor uitvaart gemist.. gaat helaas erg veel mis. Als ze rouwkaarten en medische post niet eens binnen 1 dag kunnen bezorgen..
pi_216715383
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 23:24 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hier weer een geval van rouwkaarten niet op tijd bezorgd ondanks de speciale verzendmethode en daardoor uitvaart gemist.. gaat helaas erg veel mis. Als ze rouwkaarten en medische post niet eens binnen 1 dag kunnen bezorgen..
voor ik bij de post weg ging gingen er al steeds meer rouwkaarten gewoon door de machine tegen, hoorde ik voorbereiders steeds vaker over klagen. Dus kun je ze 100x apart aanleveren als iemand (geen idee wie) besluit dat dat gewoon door de SMK of SMX ofzo moet, dan krijg je dit wel ja
pi_216726954
Vandaag wou ik wat versturen, dus pakte ik een lege postzak, zat daar gewoon nog een kaartje met een onafgestempelde postzegel in… :{

Die heb ik dus alsnog in de brievenbus gedaan en nu krijgt iemand denk ik maanden later alsnog zijn kaartje…
pi_216728655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 01:07 schreef wbwb het volgende:
Vandaag wou ik wat versturen, dus pakte ik een lege postzak, zat daar gewoon nog een kaartje met een onafgestempelde postzegel in… :{

Die heb ik dus alsnog in de brievenbus gedaan en nu krijgt iemand denk ik maanden later alsnog zijn kaartje…
je wil niet weten hoe vaak er bv in "lege" tassen die terug komen van een depot gewoon nog post zit..... vaak is er een tekort aan tassen dus vind je het vrij snel, vroeger werd een dan een foto gemaakt en uitgezocht wie (als je er achter kon komen, maar meeste bezorgers hadden toen vaste wijken) die loop gehad had die dag..... nu halen ze hun schouders op en zeggen, gooi het er vandaag maar door
pi_216729237
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 09:37 schreef liedetector het volgende:

[..]
je wil niet weten hoe vaak er bv in "lege" tassen die terug komen van een depot gewoon nog post zit..... vaak is er een tekort aan tassen dus vind je het vrij snel, vroeger werd een dan een foto gemaakt en uitgezocht wie (als je er achter kon komen, maar meeste bezorgers hadden toen vaste wijken) die loop gehad had die dag..... nu halen ze hun schouders op en zeggen, gooi het er vandaag maar door
Van die tassen snap ik dat dan ook echt niet. Daarin zit post toch gewoon gebundeld? En als je een straat nog niet gehad hebt, dan heb je dat toch wel door als bezorger? Of anders voel of zie je dat toch wel als je de tas inlevert op het depot? :')

Maar ja, kwaliteit is tegenwoordig niet meer boeiend of zo… 8)7
pi_216729266
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 10:15 schreef wbwb het volgende:

[..]
Van die tassen snap ik dat dan ook echt niet. Daarin zit post toch gewoon gebundeld? En als je een straat nog niet gehad hebt, dan heb je dat toch wel door als bezorger? Of anders voel of zie je dat toch wel als je de tas inlevert op het depot? :')

Rode bakje naar depot toe gaat onder alle lege tassen dus zie je neit meteen, maar dan niet de post eruit halen op het depot, wat gaat daar in medisch en rouw tegenwoordig..... nou ja van die dingen dus
pi_216730565
Waar de collega's van marketing zich mee bezighouden.. over de nieuwe lichtingstijden Bekijk deze YouTube-video
pi_216735227
quote:

[..]

Ik neem aan dat tassen niet terug komen met complete bundels er nog in? Ik heb wel vaak tassen terug zien komen met nog wat losse post er in, meestal "vergeten" afschrijvers of adressen die de bezorger niet kon vinden.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_216743037
Ook
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 18:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ik neem aan dat tassen niet terug komen met complete bundels er nog in? Ik heb wel vaak tassen terug zien komen met nog wat losse post er in, meestal "vergeten" afschrijvers of adressen die de bezorger niet kon vinden.
wel ja
pi_216743053
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 11:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Waar de collega's van marketing zich mee bezighouden.. over de nieuwe lichtingstijden Bekijk deze YouTube-video
wat errugggg[quote]
pi_216749249
[quote]0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:17 schreef liedetector het volgende:

[..]
wat errugggg
quote:
lijkt wel een kleuterschool,zo wordt je als bezorger ook niet echt serieus meer genomen.
pi_216760587
Vandaag iets ontvangen wat 15 januari is verstuurd.. zal ook wel weer in een postzak vergeten zijn.
pi_216762774
quote:

[..]

Je krijgt slecht betaald dus waarom zou je, je daar druk over maken?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216765167
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Je krijgt slecht betaald dus waarom zou je, je daar druk over maken?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik heb nog een klein beetje beroepseer over uit de PTT-tijd. Maar dat wordt wel ieder jaar een klein beetje minder.
pi_216765438
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik heb nog een klein beetje beroepseer over uit de PTT-tijd. Maar dat wordt wel ieder jaar een klein beetje minder.
Ik snap je maar die loyaliteit gaat maar 1 kant uit. Hoe sneller je dat doorhebt hoe stressvrijer je kunt leven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')