abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216210005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:22 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]
Hij is tegenwoordig aardig tam, inmiddels behoorlijk berooid en leeft zich nog steeds uit op het internetzzzz. En uiteraard past de slachtofferrol hem daarbij prima ^O^
Nou ik hoop maar dat ik een asbaklucht ruik bij mijn examinator straks ;)

Belangrijkste conclusies van het onderzoek bij het CBR in Enschede:
Er zitten grote verschillen in de tijdsduur van de examenritten. 38% (758 examens) van de praktijkexamens voldeden niet aan de wettelijke eis, zoals beschreven in artikel 83 van het Reglement Rijbewijzen: de praktijk examenrit dient, vanaf vertrek bij het CBR tot terugkomst, een minimale duur van 35 minuten te hebben.
Kandidaten van rokende examinatoren hebben een kans van 7 op 10 dat de examenrit gemiddeld 6 tot 8 minuten minder lang duurt, omdat veel rokende examinatoren na iedere examenrit een extra rookpauze nemen.
Van de grootste Enschedese BOVAG rijopleider hoefden examenkandidaten niet in alle gevallen de Bijzondere Verrichtingen uit te voeren, terwijl de rijopleider geen Tussentijdse Toetsen door het CBR laat uitvoeren zoals beschreven in artikel 70.4 van het Reglement Rijbewijzen. Examenkandidaten van deze rijopleider zouden, in tegenstelling tot alle andere rijopleiders, te allen tijde minimaal twee Bijzondere Verrichtingen moeten uitvoeren. Bij het volgen van examenritten van deze opleider is gebleken dat dit in 3 op de 10 keer niet het geval was.
Gedurende het onderzoek werden nooit meer dan 6 praktijkexamens per examenblok uitgevoerd, terwijl pré-Corona gemiddeld 10 tot 12 examenritten per examenblok werden afgenomen. De CBR locatie Enschede draait feitelijk op halve kracht, waardoor de wachttijden twee keer langer zijn dan wettelijke termijn van 6 tot 8 weken. Kandidaten moeten in Enschede 16 tot 24 weken wachten op een praktijkexamen.
pi_216210161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Nou ik hoop maar dat ik een asbaklucht ruik bij mijn examinator straks ;)

Belangrijkste conclusies van het onderzoek bij het CBR in Enschede:

* - KNIP WEG - *
Ga dit topic nou niet vervuilen met dit soort onzinnige riooljournalistiek |:(

Sowieso, dat je daar ook nog serieus enige waarde aan hecht :|W
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216210191
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Ga dit topic nou niet vervuilen met dit soort onzinnige riooljournalistiek |:(

Sowieso, dat je daar ook nog serieus enige waarde aan hecht :|W
Jij komt er toch mee? Ik was niet eens op de hoogte van deze meneer.
pi_216210269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:58 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Jij komt er toch mee?
Met die 'onderzoek'sresultaten? Ach welnee, die heb jij zelf gegoogled.
En nee, jij kwam ermee dat helemaal niemand de examinatoren controleert.

(en voordat je me weer verkeerd begrijpt: dit is dus NIET de manier)
quote:
Ik was niet eens op de hoogte van deze meneer.
Mooi. Houden zo ^O^
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216210278
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee, jij kwam ermee, dat helemaal niemand de examinatoren controleert.

(en voordat je me weer verkeerd begrijpt: dit is dus NIET de manier)
[..]
Mooi. Houden zo ^O^
Er is geen controle ingebouwd in het examensysteem. Het werk van de examinator wordt niet geverifieerd aan de hand van bijvoorbeeld een dashcamvideo opname. Dus als de examinator vindt dat jij bent gezakt ben jij gewoon gezakt. Ook al reed je helemaal perfect en altijd netjes de spiegels gebruikt etc.
pi_216210283
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Er is geen controle ingebouwd in het examensysteem. Het werk van de examinator wordt niet geverifieerd aan de hand van bijvoorbeeld een dashcamvideo opname. Dus als de examinator vindt dat jij bent gezakt ben jij gewoon gezakt. Ook al reed je helemaal perfect en altijd netjes de spiegels gebruikt etc.
Slaap jij vannacht wel?
.
pi_216210286
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:15 schreef r_one het volgende:

[..]
Slaap jij vannacht wel?
Het is nog maar kwart over twaalf schat. En ik heb morgen géén rijles ;)
pi_216210297
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Het is nog maar kwart over twaalf schat.
Ik ben je schat niet hè.
quote:
En ik heb morgen géén rijles ;)
Dus de hele nacht tijd voor je complottheorieën. ^O^
En bier B:)B
.
pi_216210313
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:19 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik ben je schat niet hè.
[..]
Dus de hele nacht tijd voor je complottheorieën. ^O^
En bier B:)B
Nee ik doe dry january mop
pi_216210323
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Nee ik doe dry january mop
Maar een halve ;) charmeur

(dus als je af mag rijden .... B:)B )
.
pi_216210330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:26 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar een halve ;) charmeur

(dus als je af mag rijden .... B:)B )
Ja het rijbewijs vieren we wel met een biertje hoor
pi_216210336
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:30 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ja het rijbewijs vieren we wel met een biertje hoor
Doe dan maar dry 2025 :')
.
pi_216211167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:32 schreef r_one het volgende:

[..]
Doe dan maar dry 2025 :')
Dat vind ik meer iets voor moslims
pi_216211468
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 08:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:

Dat vind ik meer iets voor doorzetters.
FTFY, gij kleine racist :D
pi_216212990
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:06 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:

[..]
FTFY, gij kleine racist :D
- Dit soort uitspraken zijn niet bepaald nodig en relevant in een rijles/rijbewijs topic, dus doe maar niet-

[ Bericht 12% gewijzigd door dick_laurent op 08-01-2025 14:56:56 ]
pi_216223692
En @pedaalemmerzak neemt weer geen verantwoordelijkheid. Of 'ie slaagt hangt 100% af van de examinator, niet van de kandidaat. Die stuurt alleen maar een uur voor spek en bonen en de examinator gooit na afloop een muntje op.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_216224739
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 11:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
- Dit soort uitspraken zijn niet bepaald nodig en relevant in een rijles/rijbewijs topic, dus doe maar niet-
Ik heb dit niet zelf geschreven, blijkbaar legt de partijdige moderator me weer eens woorden in de mond.
pi_216224741
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 07:43 schreef Ridocar het volgende:
En @:pedaalemmerzak neemt weer geen verantwoordelijkheid. Of 'ie slaagt hangt 100% af van de examinator, niet van de kandidaat. Die stuurt alleen maar een uur voor spek en bonen en de examinator gooit na afloop een muntje op.
Waar heb ik dit geschreven?
pi_216225439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Hier.
  Moderator donderdag 9 januari 2025 @ 11:05:44 #110
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_216225616
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik heb dit niet zelf geschreven, blijkbaar legt de partijdige moderator me weer eens woorden in de mond.
Ik heb dit niet zelf geschreven? Het was een post onder jouw account man, wat zit je nou te ouwehoeren? :') Of ga je nu roepen dat je account gehackt was zeker...

Misschien kan je beter eens gaan nadenken over je manier van posten en discussiëren ipv mij meteen partijdig noemen.
pi_216225816
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:53 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Hier.
Wat is hier onwaar aan?
pi_216225833
quote:
16s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik heb dit niet zelf geschreven? Het was een post onder jouw account man, wat zit je nou te ouwehoeren? :') Of ga je nu roepen dat je account gehackt was zeker...

Misschien kan je beter eens gaan nadenken over je manier van posten en discussiëren ipv mij meteen partijdig noemen.
Ik heb niet het volgende geschreven:

'- Dit soort uitspraken zijn niet bepaald nodig en relevant in een rijles/rijbewijs topic, dus doe maar niet-
'

Dat heb jij geschreven dick.
  Moderator donderdag 9 januari 2025 @ 11:16:41 #113
Dick Laurent Is Dead
pi_216225871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:14 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik heb niet het volgende geschreven:

'- Dit soort uitspraken zijn niet bepaald nodig en relevant in een rijles/rijbewijs topic, dus doe maar niet-
'

Dat heb jij geschreven dick.
Jah... GOH. Ik heb die post van jou op die manier aangepast omdat je weer eens in een RIJLES topic uitspraken ging doen over moslims en de moslimcultuur. Wat geen ene zak te zoeken heeft in dat topic. Wie probeer je hier nou in de maling te nemen. :{w
pi_216226222
quote:
4s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Jah... GOH. Ik heb die post van jou op die manier aangepast omdat je weer eens in een RIJLES topic uitspraken ging doen over moslims en de moslimcultuur. Wat geen ene zak te zoeken heeft in dat topic. Wie probeer je hier nou in de maling te nemen. :{w
Jeetje wat heftig dit, gaat het wel weer een beetje met je? Doe eens kalm aan dick.

Er wordt hier continu gesproken over geheelonthouding van alcohol, vandaar dat ik het daarover heb. Geheelonthouding van alcohol is iets voor moslims, niet voor normale Nederlanders.
  Moderator donderdag 9 januari 2025 @ 11:52:32 #115
Dick Laurent Is Dead
pi_216226437
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Jeetje wat heftig dit, gaat het wel weer een beetje met je? Doe eens kalm aan dick.

Er wordt hier continu gesproken over geheelonthouding van alcohol, vandaar dat ik het daarover heb. Geheelonthouding van alcohol is iets voor moslims, niet voor normale Nederlanders.
Ja, want er bestaat geen enkele blanke niet-Moslim die geen druppel alcohol drinkt natuurlijk :')
_O- Jij met je "feiten". Bovendien had je het over meer dan alleen de alcohol in je post, maar dat verzwijg je maar ff voor het gemak.

Anyway, laten we het nu maar weer over rijles gerelateerde zaken hebben hier, deze 'discussie' is klaar nu.
pi_216227323
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:13 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Wat is hier onwaar aan?
Lees je eigen post maar terug die ik heb gequote. Je post zit vol met aannames.

En weer laat je zien dat je heel erg huilie doet over het examensysteem zo'n beetje alles.
Je wordt rijgeschikt verklaard als je laat zien dat je goed kunt autorijden.
Ja, de examinator beoordeelt je rijgedrag, maar je bent daar zelf verantwoordelijk voor, niet je instructeur,niet de examinator, ook niet het overige verkeer. Wanneer ga je dat eens inzien?

Ik lees alleen maar de volgende dingen:
- Mijn instructeur is verdwenen, zo kan ik niet lessen en ik ben bang dat ik alles verleer.
- Het systeem in Nederland is ruk. Er zijn zoveel landen waar je gewoon mag oefenen met een tijdelijk rijbewijs.
- Er is geen controle op de examinator. Als 'ie een keertje chagerijning is laat 'ie me zakken.
- Verkeersdeelnemers houden zich niet aan de regels, door hun kan ik zomaar zakken.

Stop eens met janken.
pi_216227344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]

Geheelonthouder en geen moslim hier. En nu?
pi_216227358
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 13:01 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Lees je eigen post maar terug die ik heb gequote. Je post zit vol met aannames.

En weer laat je zien dat je heel erg huilie doet over het examensysteem zo'n beetje alles.
Je wordt rijgeschikt verklaard als je laat zien dat je goed kunt autorijden.
Ja, de examinator beoordeelt je rijgedrag, maar je bent daar zelf verantwoordelijk voor, niet je instructeur,niet de examinator, ook niet het overige verkeer. Wanneer ga je dat eens inzien?

Ik lees alleen maar de volgende dingen:
- Mijn instructeur is verdwenen, zo kan ik niet lessen en ik ben bang dat ik alles verleer.
- Het systeem in Nederland is ruk. Er zijn zoveel landen waar je gewoon mag oefenen met een tijdelijk rijbewijs.
- Er is geen controle op de examinator. Als 'ie een keertje chagerijning is laat 'ie me zakken.
- Verkeersdeelnemers houden zich niet aan de regels, door hun kan ik zomaar zakken.

Stop eens met janken.
Al deze zaken zijn toch gewoon waar?
pi_216227360
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 13:03 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Geheelonthouder en geen moslim hier. En nu?
Mashallah
pi_216227421
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Al deze zaken zijn toch gewoon waar?
Al zouden ze waar zijn, stop met janken en neem de regie.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Mashallah
Ja, erg volwassen.

30+, toch?

[ Bericht 16% gewijzigd door Ridocar op 09-01-2025 13:15:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')