Ah ja, dat doe ik ook. In zn 1 bij t stoplicht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus dan heeft mijn huidige instructeur wel gelijk en mijn oude niet? Die oude zei dat namelijk, dat ze kromtrekken als je teveel de bedrijfsrem (zo heet de normale rem officiëel) gebruikt.
Mijn huidige instructeur flipt hem dan weer als je hem in zn 1 zet bij een stoplicht. Nee hij moet per se in zn vrij omdat dan de koppeling niet stuk zou gaanHet duurt dus telkens eeuwen voordat ik weg ben gereden want hij moet per se in z'n vrij. En oh wee als ik de knipperlichten aanzet als ik bij het stoplicht in de rij sta om rechtsaf te slaan en de rij is lang. Nee die mogen pas aan zodra ik dichter bij het stoplicht ben
Dag voor kerstquote:
Dat is echt 1 van de drukste dagen van het jaar qua auto's op de weg toch?quote:
Maar het gaat om theorie gelukkigquote:Op zondag 15 december 2024 21:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de drukste dagen van het jaar qua auto's op de weg toch?
Zojuist de bevestiging gekregen dat ik op 4 januari mag beginnen met rijlesquote:
Jij kan dat wel gewoon in één keer halen. Voor mij is het spannend ivm gezondheidsproblemen. Maar ik ben wel door de medische rijtest dus ik zou het gewoon moeten kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zojuist de bevestiging gekregen dat ik op 4 januari mag beginnen met rijlesIk vind het spannend.
Ook meteen een gezondheidsverklaring ingevuld.
Anticiperen kan je leren!quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Vandaag ook weer niet goed.
- Achterlijke besloot om midden op de autosnelweg ineens keihard te gaan remmen, zonder alarmlichten, waarschijnlijk autopech. Ik remde wel maar instructeur moest toch ingrijpen om me naar de linkerbaan te doen. Ik dacht dat ik wel genoeg had geremd hij zei nee. En dit is dus vlak voor mijn examen.
- Achterlijke gooide zijn auto er gewoon zo voor op de rotonde terwijl ik op de rotonde reed. Ingreep
- Bocht te wijd genomen op rotonde ingreep, ja dat was mijn schuld
- Achterlijke ging zonder te knipperen zomaar vlak voor me van de linker naar de rechterbaan (2 rijstroken in een richting) ik zag het wel op tijd dus heb getoeterd en geen ingreep
Nou... sommige mensen misschien nietquote:
Men zegt dat je autorijden nooit verleert , maar ik rijd significant slechter als ik een tijdje niet gereden heb dan wanneer ik regelmatig rijles heb.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:27 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Hoeveel tijd tot je alles vergeten bent?
Als je na twee weken je vaardigheden verliest kun je beter nog geen examen doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Men zegt dat je autorijden nooit verleert , maar ik rijd significant slechter als ik een tijdje niet gereden heb dan wanneer ik regelmatig rijles heb.
Staat gepland en gaat niet meer worden gewijzigd, maar dank voor de suggestie hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als je na twee weken je vaardigheden verliest kun je beter nog geen examen doen.
Mijn allerlaatste voor de vakantie ging wel goed hoor, die rijles.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:48 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Waar merk je dat dan in? Wat gebeurt er (niet) bijvoorbeeld?
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Vandaag ook weer niet goed.
- Achterlijke besloot om midden op de autosnelweg ineens keihard te gaan remmen, zonder alarmlichten, waarschijnlijk autopech. Ik remde wel maar instructeur moest toch ingrijpen om me naar de linkerbaan te doen. Ik dacht dat ik wel genoeg had geremd hij zei nee. En dit is dus vlak voor mijn examen.
- Achterlijke gooide zijn auto er gewoon zo voor op de rotonde terwijl ik op de rotonde reed. Ingreep
- Bocht te wijd genomen op rotonde ingreep, ja dat was mijn schuld
- Achterlijke ging zonder te knipperen zomaar vlak voor me van de linker naar de rechterbaan (2 rijstroken in een richting) ik zag het wel op tijd dus heb getoeterd en geen ingreep
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Nou heb ik ivm de feestdagen dus geen rijles dus nu vergeet ik alles weer. Want in Nederland mag je helaas niet oefenen, behalve tijdens de rijles.
En ik heb over 2 weken al rijexamen nou dat gaat lekker dus.
Als je nu (stel je voor... ) zakt, kun je natuurlijk gewoon emigreren naar een land waar je dat wél mag, oefenen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Nou heb ik ivm de feestdagen dus geen rijles dus nu vergeet ik alles weer. Want in Nederland mag je helaas niet oefenen, behalve tijdens de rijles.
En ik heb over 2 weken al rijexamen nou dat gaat lekker dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |