Ik ken niemand in mijn omgeving die BB kijktquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn collega's, vrienden en familie kijken ook bb. Maar zitten niet op fok ofzo. En kijken ook niet hele dagen streams. En bijna geen sociale media.
Ben benieuwd hoe die reageren op alles? Wat zijn de favorieten. Wie wordt eruit gekotst?
Ik merk dat iedereen Jeffrey en jolien uitkotsen. En keanu en lennie
Favoriet in mijn omgeving Axel en mattheus.
Ik ben benieuwd of dat zo is, omdat ik uit de omgeving Rotterdam kom?
Hoe is dat in jullie omgeving?
ik zet er toch onder, foutje met lindaquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Waarom linda erbij? Die is eruit
of je maakt een nieuwequote:Op woensdag 22 januari 2025 14:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zet er toch onder, foutje met linda
Hier staan de lijstjesquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
effe mijn ranking (momenteel) mijn persoonlijke mening
1. Jolien
2. Milena
3. Wicky
4. Niels
5. Jordy
6. Mattheus
7. Keanu
8. Elsa
9. Sharice
10. Jeffrey
11. Axel
ik ben eerlijk gezegd wel eens met Niels qua Axel want sowieso niet handig hoe hij gelijk tactisch spelend binnenkwam, misschien nogal een rot opmerking van Niels om te horen voor sommigen maar je gaat gewoon niet gelijk al tactisch spelen, zeker niet in BB waar je eerst beetje bondjes moet opbouwen
Jeffrey idd dat hij Jolien wil claimen maar Jolien is gelukkig slim genoeg om te weten dat je met meerdere bewoners ook moet omgaan voor je eigen spel en sowieso niet heel leuk om maar met een andere bewoner om te gaan lijkt me, nogal een onzekere jongen
Matt? Is dat niet iemand van een paar edities terug?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 03:41 schreef Alicia76 het volgende:
Mijn top 5:
1 Axel
2 Jolien (lieve meid)
3 Sharice
4 Matt
5 Mattheus
Ze is er net dus nog niet mijn favo..quote:
Underdog doet het altijd goed in BB.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel lijkt toch de FOk! Favoriet als je zo de Polls van de laatste dagen bekijkt
omdat ze weet dat ze dan popi is bij de kijkersquote:Op zondag 26 januari 2025 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze is er net dus nog niet mijn favo..
Maar ze is een no-nonsense type en zegt wat ze denkt.
Uhhh nee hoor zo is ze gewoon.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
omdat ze weet dat ze dan popi is bij de kijkerszij heeft al de outside information al, en gebruikt dit meer om gewoon te stoken, zo'n mediapoppetje hé die weten wel hoe je sensa moet creeren, misselijk vals kreng
In buitenlandse versies wordt een Axel uitgespuwd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:22 schreef ThijsTH het volgende:
Haha, het slaat echt helemaal nergens op dat Axel favoriet is.
Hij doet niks, zegt niks, maar we vinden hem zielig en Nederland houdt nou eenmaal van de underdog.
achter de rug om is meer mijn stijlquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Uhhh nee hoor zo is ze gewoon.
Lekker Nederlandse directheid
Pesten is voor paupersquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
achter de rug om is meer mijn stijl
hopelijk wordt die Jane mooi weggepest, en gaat ze jankend dat huis uit
dat gaat echt niet gebeuren dat er bij de top 5 alleen maar nederlanders overblijvenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:31 schreef Thorelf het volgende:
De eerste 5 zijn Nederlanders...is anders deze BB.
Nee dat zal zeker nietquote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat gaat echt niet gebeuren dat er bij de top 5 alleen maar nederlanders overblijven
Lekker nuchtere man die zegt wat hij denkt en het spel speeltquote:Op maandag 10 februari 2025 15:14 schreef Paul het volgende:
waarom is axel zo populair bij jullie hee
jeeeeeeeeeetje ik besef nu dat ik Keanu voor me had toen jullie Axel zeidenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lekker nuchtere man die zegt wat hij denkt en het spel speelt
Omdat het nen Hollander is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef Hallojo het volgende:
Waarom krijgt Jordy de jankerd zo veel stemmen?
Ik was de cos even zat maar stem vol op Jordy hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:32 schreef Droopie het volgende:
Krijgt Jordy zoveel stemmen?
Die zitten allemaal niet COS volgens mij
Hoihoi familie van Jordy
Als Jane niet genomineerd wordt, ik ook na vanavond denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik was de cos even zat maar stem vol op Jordy hoor.
Omdat die echt het spel goed gespeeld heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef Hallojo het volgende:
Waarom krijgt Jordy de jankerd zo veel stemmen?
Als ik terug kon in de tijd, dan had ik geen BB gekeken.....quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:42 schreef tesssssssss het volgende:
Ik stem ook op Jordy, als zingt hij van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Heb ik geen last van![]()
#jordyzingenddefinalein.
Jane.quote:Op woensdag 26 februari 2025 04:54 schreef Wilma1968 het volgende:
Ik neig ook naar Jordy of Jane, maar ik krijg toch jeuk als ik mensen hoor dat ze Axel eruit willen werken
Bij mij net zoquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:45 schreef Paul het volgende:
Sharice, milena en axel mogen alle 3 van mij wel weg, dus goeie top3
Ik vraag me af waarom Jane op 2 staat.quote:
De echte vraag is, wat vinden mensen leuk aan Jordy?!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af waarom Jane op 2 staat.
Waarom vinden mensen haar zo leuk?
Jordy is gewoon een onhandige nerd die vals zingt. Met een slecht gevoel voor humor. Maar toch grappig. Juist als hij het niet wil.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:22 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
De echte vraag is, wat vinden mensen leuk aan Jordy?!
Lastig lastigquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Even snel tussen de bedrijven door
[poll=8662]
En dat Sharice steevast onderaan bungelt, hoewel ze vandaag met de vingers in de neus zal winnen van Jane (en Axel) ~~~ als we de polls mogen gelovenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Grappig is dat Jane toch na Jordy elke keer de meeste stemmen krijgt
Nee hoor, Jane had verreweg de meeste stemmen. Sharice had iets meer stemmen dan Axel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En dat Sharice steevast onderaan bungelt, hoewel ze vandaag met de vingers in de neus zal winnen van Jane (en Axel) ~~~ als we de polls mogen geloven
Onbegrijpelijk. Zo nep vind je ze niet snel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik mis sharice?quote:
Vind ik niet grappig. Wat mij betreft wint Jane deze editie !!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ooohhhh nee, alsjeblieft niet die drama-queen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 02:49 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Vind ik niet grappig. Wat mij betreft wint Jane deze editie !!
Het gevoel dat jij bij Jane hebt dat had ik vorig jaar met Ashley. Misschien nog wel erger. Die verpestte voor mij echt bijna het hele BB-seizoen. Alles aan haar vond ik afstotelijk: gedrag, stem/accent, opspuit lippen. En dat ze mocht terugkomen na er uit gestemd te zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ooohhhh nee, alsjeblieft niet die drama-queen.![]()
![]()
Ik denk echt dat ik dan nooit meer kijk.
En zo zal het ook bij de echte stemming gaan: de grote, stemmingsuitslag beheersende meute kartelfans wil eerst Jane eruit en daarna pas Sharice.quote:
ik vind Sharice veel liever dan die gemene Janequote:Op woensdag 26 maart 2025 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo zal het ook bij de echte stemming gaan: de grote, stemmingsuitslag beheersende meute kartelfans wil eerst Jane eruit en daarna pas Sharice.
De polls 'wie is je favoriete bewoner' verraden al een beetje wat er gebeurt in de poll 'wie moet blijven: Jane of Sharice'. Namelijk: de grote meute kartel-fans wil Jane eruit. Zo snel mogelijk. En stemmen nu dus op Sharice.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:13 schreef eensteen25 het volgende:
Hoe kan het dat Jane in iedere poll in dit topic veel hoger staat dan Sharice, maar in deze laatste poll het opeens is omgedraaid? Daar klopt iets niet.
Sommige mensen nemen het spel veel te serieus. Op X werd al gezegd dat de Gerda's van Facebook racisten waren, omdat ze niet op Jane stemden..quote:Op donderdag 27 maart 2025 02:32 schreef eensteen25 het volgende:
Dus weer gaat er een saaie doos door en moet er een smaakmaker naar huis? En straks wint er ook nog opnieuw een saaie belg. Ik moet er niet aan denken. Als Jane weg moet hebben we 3 belgen over en 1 nederlander. Als Jordy dan maar wint, anders wordt het weer zo'n verrotte uitslag als vorig jaar.
Sharice is echt een schat, echt een lieverdquote:Op donderdag 27 maart 2025 02:32 schreef eensteen25 het volgende:
Dus weer gaat er een saaie doos door en moet er een smaakmaker naar huis? En straks wint er ook nog opnieuw een saaie belg. Ik moet er niet aan denken. Als Jane weg moet hebben we 3 belgen over en 1 nederlander. Als Jordy dan maar wint, anders wordt het weer zo'n verrotte uitslag als vorig jaar.
Stel je aanquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Sharice is echt een schat, echt een lieverd
Jane is zo gemeen!
Ben je ook een racist dus?quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het spel veel te serieus. Op X werd al gezegd dat de Gerda's van Facebook racisten waren, omdat ze niet op Jane stemden..
Mensen stemmen gewoon op wie ze op dat moment het leukst vinden. Sharice tilt mensen altijd uit een dip met haar peptalks. Dat zag je deze week ook.
Ja, lieve meid. Een tijdje geleden wilde ze bij Jane nog alle haren uit haar kop trekken omdat die iets zei wat haar niet aanstond. Ja, echt een lieve meidquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:07 schreef Paul het volgende:
[..]
ik vind Sharice veel liever dan die gemene Jane
Van mij mag Mattheus winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:26 schreef b_engeltje het volgende:
Als jane eruit gaat stip ik met bb
En niet alleen dit jaar
Waarom niet zo zeer dat ik het sharice niet gun
Maar als jane eruit word gestemd is het zo goed als zeker dat jordy de winnaar word
En dat vind ik geen terechte keuze
"Lieveling van BB"
Jordy moest ook gewoon vechten voor zijn plek.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:26 schreef b_engeltje het volgende:
Als jane eruit gaat stip ik met bb
En niet alleen dit jaar
Waarom niet zo zeer dat ik het sharice niet gun
Maar als jane eruit word gestemd is het zo goed als zeker dat jordy de winnaar word
En dat vind ik geen terechte keuze
"Lieveling van BB"
Ik denk dat Sharice en Jordy als laatste overblijven, maar wie er wint, durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:43 schreef eensteen25 het volgende:
Jordy moet dan maar winnen. Was samen met Jane de smaakmaker van deze BB. En je moet er toch niet aan denken dat weer een nietszeggende belg het programma wint.
Ik deel jouw mening volkomen. De houding en ingesteldheid van Sharice staat mijlen ver boven die van de anderen. Het vergt namelijk inspanning om dit objectief te erkennen.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nee hoor ik ben niet tegen het Kartel. En ik stem ook niet, alleen hier op een poll en dat is Sharice😄
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |