En zo zal het ook bij de echte stemming gaan: de grote, stemmingsuitslag beheersende meute kartelfans wil eerst Jane eruit en daarna pas Sharice.quote:
ik vind Sharice veel liever dan die gemene Janequote:Op woensdag 26 maart 2025 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo zal het ook bij de echte stemming gaan: de grote, stemmingsuitslag beheersende meute kartelfans wil eerst Jane eruit en daarna pas Sharice.
De polls 'wie is je favoriete bewoner' verraden al een beetje wat er gebeurt in de poll 'wie moet blijven: Jane of Sharice'. Namelijk: de grote meute kartel-fans wil Jane eruit. Zo snel mogelijk. En stemmen nu dus op Sharice.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:13 schreef eensteen25 het volgende:
Hoe kan het dat Jane in iedere poll in dit topic veel hoger staat dan Sharice, maar in deze laatste poll het opeens is omgedraaid? Daar klopt iets niet.
Sommige mensen nemen het spel veel te serieus. Op X werd al gezegd dat de Gerda's van Facebook racisten waren, omdat ze niet op Jane stemden..quote:Op donderdag 27 maart 2025 02:32 schreef eensteen25 het volgende:
Dus weer gaat er een saaie doos door en moet er een smaakmaker naar huis? En straks wint er ook nog opnieuw een saaie belg. Ik moet er niet aan denken. Als Jane weg moet hebben we 3 belgen over en 1 nederlander. Als Jordy dan maar wint, anders wordt het weer zo'n verrotte uitslag als vorig jaar.
Sharice is echt een schat, echt een lieverdquote:Op donderdag 27 maart 2025 02:32 schreef eensteen25 het volgende:
Dus weer gaat er een saaie doos door en moet er een smaakmaker naar huis? En straks wint er ook nog opnieuw een saaie belg. Ik moet er niet aan denken. Als Jane weg moet hebben we 3 belgen over en 1 nederlander. Als Jordy dan maar wint, anders wordt het weer zo'n verrotte uitslag als vorig jaar.
Stel je aanquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Sharice is echt een schat, echt een lieverd
Jane is zo gemeen!
Ben je ook een racist dus?quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het spel veel te serieus. Op X werd al gezegd dat de Gerda's van Facebook racisten waren, omdat ze niet op Jane stemden..
Mensen stemmen gewoon op wie ze op dat moment het leukst vinden. Sharice tilt mensen altijd uit een dip met haar peptalks. Dat zag je deze week ook.
Ja, lieve meid. Een tijdje geleden wilde ze bij Jane nog alle haren uit haar kop trekken omdat die iets zei wat haar niet aanstond. Ja, echt een lieve meidquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:07 schreef Paul het volgende:
[..]
ik vind Sharice veel liever dan die gemene Jane
Van mij mag Mattheus winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:26 schreef b_engeltje het volgende:
Als jane eruit gaat stip ik met bb
En niet alleen dit jaar
Waarom niet zo zeer dat ik het sharice niet gun
Maar als jane eruit word gestemd is het zo goed als zeker dat jordy de winnaar word
En dat vind ik geen terechte keuze
"Lieveling van BB"
Jordy moest ook gewoon vechten voor zijn plek.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:26 schreef b_engeltje het volgende:
Als jane eruit gaat stip ik met bb
En niet alleen dit jaar
Waarom niet zo zeer dat ik het sharice niet gun
Maar als jane eruit word gestemd is het zo goed als zeker dat jordy de winnaar word
En dat vind ik geen terechte keuze
"Lieveling van BB"
Ik denk dat Sharice en Jordy als laatste overblijven, maar wie er wint, durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:43 schreef eensteen25 het volgende:
Jordy moet dan maar winnen. Was samen met Jane de smaakmaker van deze BB. En je moet er toch niet aan denken dat weer een nietszeggende belg het programma wint.
Ik deel jouw mening volkomen. De houding en ingesteldheid van Sharice staat mijlen ver boven die van de anderen. Het vergt namelijk inspanning om dit objectief te erkennen.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nee hoor ik ben niet tegen het Kartel. En ik stem ook niet, alleen hier op een poll en dat is Sharice😄
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |