10 maart moesten alle inzendingen binnen zijn bij de EBU, als ik het goed onthouden heb. Het lijkt me dat we uiterlijk 15-16 maart wel alle nummers moeten hebben gehoord.quote:
En ik neem aan geen Belarus 2021 situatie waar er een nummer wordt gestuurd die is afgekeurd door EBU. Dan hadden we dat denk ik al gehoord.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
10 maart moesten alle inzendingen binnen zijn bij de EBU, als ik het goed onthouden heb. Het lijkt me dat we uiterlijk 15-16 maart wel alle nummers moeten hebben gehoord.
Ik gok eigenlijk een beetje op "we willen ons nummer als laatste presenteren". Wat regelmatig geen geweldige strategie is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
En ik neem aan geen Belarus 2021 situatie waar er een nummer wordt gestuurd die is afgekeurd door EBU. Dan hadden we dat denk ik al gehoord.
Dat is altijd zo lullig bij een nummer dat dan vermoedelijk een NQ is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk een beetje op "we willen ons nummer als laatste presenteren". Wat regelmatig geen geweldige strategie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |