Nee we zagen 'm de eerste keer ook wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie ook genoeg hands maar niemand grijpt in
Als jij het al niet meer begrijpt dan is het wel heel lastig te begrijpen voor iemand die nog nooit rugby heeft gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:51 schreef Strani het volgende:
Oké for whatever reason hoeft het allemaal dus niet meer.
Yes met deze erbij welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:52 schreef Strani het volgende:
Zijn hierna nu alle liedjes bekend? Ik dacht eigenlijk tot net dat dat al zo was
Nee het helpt ook niet dat het commentaar in het Frans is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als jij het al niet meer begrijpt dan is het wel heel lastig te begrijpen voor iemand die nog nooit rugby heeft gezien.
Achteraf had Claude z'n liedje moeten presenteren voor een dolenthousiast publiek bij de wereldbekerwedstrijden in Thialf, direct na de massastart.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:53 schreef Momo het volgende:
Nou gekke meid om het hier te presenteren, ik ben wel benieuwd
Het was zo snel dat er voor een niet-native niks van te volgen was.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het helpt ook niet dat het commentaar in het Frans is.
Kleintje Pils op de achtergrondquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Achteraf had Claude z'n liedje moeten presenteren voor een dolenthousiast publiek bij de wereldbekerwedstrijden in Thialf, direct na de massastart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |