quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tis geen lied waar je voor de gezelligheid even lekker 13 keer achter elkaar in de auto naar gaat luisteren.
Krijgen we straks weer een winnaar waar niemand meer naar gaat luisteren na het ESF.
VOOR DE GEZELLIGHEID ga je er toch niet naar luisteren?quote:
Ik stoor me er echt niet aan. Maar ik vind het dan ook helemaal niet jengelig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
VOOR DE GEZELLIGHEID ga je er toch niet naar luisteren?
Voor het mooie of emo misschien haha.
Maar zou jij na twee keer achter elkaar die mahahahahaaaaa's ook niet een beetje zat zijn?
Als we voor de gezelligheid luisteren naar een 'goed' ESF liedje belangrijk was, dan zouden diverse hoog scorende liedjes in het verleden wel veel minder punten van de televoting hebben gekregenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
VOOR DE GEZELLIGHEID ga je er toch niet naar luisteren?
Voor het mooie of emo misschien haha.
Maar zou jij na twee keer achter elkaar die mahahahahaaaaa's ook niet een beetje zat zijn?
Hahaha ja ik snap je.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als we voor de gezelligheid luisteren naar een 'goed' ESF liedje belangrijk was, dan zouden diverse hoog scorende liedjes in het verleden wel veel minder punten van de televoting hebben gekregen
Ik denk ook niet dat Maman nog veel geluisterd gaat worden na het festival. Al verwacht ik dat van de andere twee favorieten Zweden en Oostenrijk ook niet. Duitsland en nog een paar anderen. Maar veel zal het niet zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja ik snap je.
Sobral was ook geen gezelligheid maar toch een winnaar. (En mijn favoriet!)
Maar ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, het winnende lied van vorig jaar luisterde ook bijna niemand meer na vorig jaar. En ook niet bovenin de stream lijstjes vóór de winst. In tegenstelling tot bv de Euphoria's en Voilà's en Tattoos en de ChaChaCha's en vele anderen. Er zijn liedjes die na het ESF nog heel veel geluisterd gaan worden en ik vermoed dat deze daar niet eentje van is. Want ze komt nu al weinig voor in de streamoverzichtjes toch sinds het uit is toch.
True, ik zou het ook niet eens zelf opzetten denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:49 schreef Greys het volgende:
Ja tis geen lied waar je voor de gezelligheid even lekker 13 keer achter elkaar in de auto naar gaat luisteren.
Die van Zweden doet het misschien nog leuk in het studentencircuit, in feestcafé's en in een later stadium in het Foute Uur. Net als die van Estland en San Marino (deze twee minus het Foute Uur, daar lijken ze me net te gortig voor).quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Maman nog veel geluisterd gaat worden na het festival. Al verwacht ik dat van de andere twee favorieten Zweden en Oostenrijk ook niet. Duitsland en nog een paar anderen. Maar veel zal het niet zijn.
Daar heb je inderdaad wel een punt. Kan wel zo'n hit bij studenten worden. En soms is het toch dat onverwachte liedjes opeens heel erg opgepikt gaan worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die van Zweden doet het misschien nog leuk in het studentencircuit, in feestcafé's en in een later stadium in het Foute Uur. Net als die van Estland en San Marino (deze twee minus het Foute Uur, daar lijken ze me net te gortig voor).
Maar om er nou lekker naar te gaan zitten luisteren omdat je mooie muziek wil horen - nee.
Zo'n Dragostea Din Tei-geval. Geen idee waar de tekst over gaat, maar fonetisch galmt de hele ruimte het luidkeels mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad wel een punt. Kan wel zo'n hit bij studenten worden. En soms is het toch dat onverwachte liedjes opeens heel erg opgepikt gaan worden.
Ja, dat soort strategieën werken best vaak. Zeker bij talentenjachten waar een ongewenste deelnemer moet afvallen bijvoorbeeld. En ook bij San Remo was er veel aan te merken op de manier waarop Olly naar voren werd geschoven als gewenste winnaar. Maar op het moment dat mensen zelf moeten bepalen, en er geen vakjury in beeld komt na het optreden, blijkt dat toch minder makkelijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:39 schreef blackswangreen het volgende:
Niks tegen Louane verder, maar een van de weinige positieve punten aan dit songfestival was dat het publiek niet in de val is getrapt die de EBU en de Franse promo-campagne voor ze hadden opgezet. Het publiek heeft gewoon naar het nummer geluisterd en gedacht: meh. Doe maar een ander.
Met al het zand kwam het nummer ook totaal niet over.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:20 schreef Greys het volgende:
Weet je wat er bij mij miste bij Frankrijk? Warmte ofzo. Echtheid. Ik vond haar ondanks het emotionele lied kil overkomen qua uistraling.
Nog even afgezien van dat (voor mij dan) jengelige gemamahahahahahahan.
Ja na drie keer je hand in het vallende zand steken heb je dat inderdaad ook wel weer gezien.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met al het zand kwam het nummer ook totaal niet over.
De act was totaal onnavolgbaar. Ik had er gisteravond wel meer winnervibes bij dan bij Zweden want er stond echt wel wat.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:20 schreef Greys het volgende:
Weet je wat er bij mij miste bij Frankrijk? Warmte ofzo. Echtheid. Ik vond haar ondanks het emotionele lied kil overkomen qua uitstraling.
Nog even afgezien van dat (voor mij dan) jengelige gemamahahahahahahan.
Fulenn is de enige keer dat ik gestemd heb op Frankrijkquote:Op zondag 18 mei 2025 22:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De act was totaal onnavolgbaar. Ik had er gisteravond wel meer winnervibes bij dan bij Zweden want er stond echt wel wat.
Het totaalpakket was alleen onvoldoende. Sinds Babs is het het elk jaar net niet. Vorig jaar te glad, die keer met La Zarra was het nummer ook niet sterk genoeg en matig uitgevoerd. Over Fulenn hoeven we het niet eens te hebben.
Ik begrijp dat de Fransen na 50 jaar om de winst verlegen zitten maar dit wordt zo niks.
En in die arena vinden ze over acht maanden bij het stofzuigen nog wat stukjes kurk. Net zoals de slierten ter bescherming van de inhoud bij traditionele kerstpakketten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Net teruggekeken en ik vrees dat ze nog tot 2027 kurk in haar flamoes tegenkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |