quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Have fun allemaal, laten we er een mooi seizoen van gaan maken met zijn allen
Whahaha die papegaaiquote:
Fijn dat jij er bent!! En alle anderen ook !!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bijbent Lion
Heeft nu al! een eigen topic zie ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Whahaha die papegaai
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
We mogen weer!Wat?! Hebben we nou te klagen?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jaaaa was al op zoek er naarquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
We mogen weer!Wat?! Hebben we nou te klagen?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh ja zag het ook snel voorbij komen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft nu al! een eigen topic zie ik.
Doet het nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:15 schreef Willewa het volgende:
Weet niet of dit al ergens geplaatst was, maar het eerste wat ik zie van het huis:
https://x.com/DeBlubberma(...)bberman&mode=profile
Jawel maar staat al in het topic van het huisquote:
Bij mij nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel maar staat al in het topic van het huis
Ah ja zie het nu. Was net gepost dus dacht misschien nieuw, was alleen maar een gaar filmpje met een paar foto’s en slechte muziek kwam ik achterquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel maar staat al in het topic van het huis
Heb geen account op twitch, dus zal er niet veel van zien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd hoe hysterisch de rondleiding zo gaat zijn.
kun je ook zien zonder in te loggen Jockariquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb geen account op twitch, dus zal er niet veel van zien.
Misschien kan je het niet zien als je geen Twitter account hebt, ben ook niet thuis in dat platform dus geen idee ;p Maar waren enkel wat foto’s dus van het huis.quote:
Thnx !quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kun je ook zien zonder in te loggen Jockari
gewoon op die link klikken
maar nu nog niks te zien
Normaal kan zie ik wel alle X berichtenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Misschien kan je het niet zien als je geen Twitter account hebt, ben ook niet thuis in dat platform dus geen idee ;p Maar waren enkel wat foto’s dus van het huis.
Ze zijn niet erg stipt, ze zouden kwart over beginnenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Even voor demense:
https://www.twitch.tv/fems
https://www.twitch.tv/ziczackitty
bij fems zie je nu het bb oogquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:22 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze zijn niet erg stipt, ze zouden kwart over beginnen
quote:
Iig in de CoSquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat deze BB wel wat meer voor gedoe en ruzie zorgt
Sowieso wel ja, al hoop ik dat mensen elkaars mening meer gaan respecterenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je geen sub bent dan gooit Twitch 1x per uur reclame
Adblocker aanzetten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je geen sub bent dan gooit Twitch 1x per uur reclame
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Nu al keuzestress welke stream te gaan kijken
Oh dat is nu ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Lees het hier wel, foto's toch al gezien, tijd voor De Bondgenoten![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk het sowieo niet,ik zie het maandag wel of dinsdagquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meh na dit hoef ik die wannabe streamers niet te zien
Jeetjequote:
Anders verstaan wij Nederlanders er toch niks vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:42 schreef Jockari het volgende:
De hollandse praat het vol, de belgische ja, ja, ja...
"Oow maaj kot" is nu toch standaardtaalquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Anders verstaan wij Nederlanders er toch niks van![]()
Daar gaan we niet van uit. Er is sowieso al een regel nij gekomen dat men de bewoners gewoon bij de naam moet noemen. AL dat geschel zoals vorig jaar gaat niet meer gebeuren.quote:
AMEN!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaan we niet van uit. Er is sowieso al een regel nij gekomen dat men de bewoners gewoon bij de naam moet noemen. AL dat geschel zoals vorig jaar gaat niet meer gebeuren.
En als mensen nu in hun achterhoofd houden dat het allemaal vreemde van ons zijn en wij ze niet hoeven te verdedigen. Dan zijn we al een heel eind
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Die chillhoek is wel leuk ... wel in de woonkamer, beter dan die barbieroom vorig jaar.
en niet afgeslotenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Die chillhoek is wel leuk ... wel in de woonkamer, beter dan die barbieroom vorig jaar.
50 blikken Slobquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel zouden deze 2 wannabee's betaald krijgen
Ik vind het wel leuk bedacht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
In subs?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Valt mij ook op dat ze elk jaar best wel investeren om het anders in te richten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:08 schreef Willewa het volgende:
Eerlijk is eerlijk, er is wel veel anders ;p
en de gameroomquote:
Lijkt me ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
paskamer binnen omdat de badkamer buiten is wellicht?
Ze hebben geen idee, ze kletsen maar wat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:22 schreef Hunter het volgende:
Deur naar de echte badkamer zit op slot
Nee, de barbiekamerquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
paskamer/make-up ruimte waar vorige jaren de badkamer was.
Hij zit wel op de juiste plekquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee, ze kletsen maar wat.
"ik weet niet of ik wel drie maanden weg kan zijn van mijn chat"quote:
allebeiquote:
quote:
In die overallsquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:25 schreef Jockari het volgende:
Kledij ook veilig achter slot. Hopelijk komen ze naakt onder hun BB-badjas binnen
[ afbeelding ]
ik zag je hartjes wel hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
en nu ingehuurd om de Sociale media hype te creeeren
Zo groeit het echt hoorquote:
MY KOTquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
' het enige wat ge kunt doen is praten met elkaar'
GOD
Gelukkig komt het na elkaar op tv.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Veel klikwerk van de bondgenoten naar hier.. weg is de SC daar
Ik denk dat ze een podcast ofzo moeten beginnen.quote:
dat zowiezoquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een podcast ofzo moeten beginnen.
Ik ben helemaal hyperquote:
Volgens RTL wel, maar sjerrol zit nu nog in sri lankaquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:41 schreef odie22 het volgende:
maar komen tat en sjerrol wel weer trug ?
Voice over kan ook vanuit sri lankaquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Volgens RTL wel, maar sjerrol zit nu nog in sri lanka
En Theo waarschijnlijk in de bajes.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Volgens RTL wel, maar sjerrol zit nu nog in sri lanka
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Theo waarschijnlijk in de bajes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |