Ik ga morgenvroeg, gelijk ook ff tanken en wat eten inslaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja, ik was er echt. En echt 20 pakjes sigaretten en een lading vega snoepjes gekocht

Die naam heb je zelf gekozen?quote:

Niettttquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja, ik was er echt. En echt 20 pakjes sigaretten en een lading vega snoepjes gekocht

Had ik niet achter je gezocht, dat je zou roken
  Had ik niet achter je gezocht, dat je zou roken  

Ja, ik kan kiezen of ik 2/3/4 uur de dweil laat drogen, maar de volgende dag gaat ie toch weer zn ronde doen. De keuken dan, bijna dagelijks. Vind ik het gewoon zonde om telkens te drogen en na 2 uur zijn ze ook niet droog.quote:

Stofzuigende mannen vindt jij verwarrend ja?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend

quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stofzuigende mannen vindt jij verwarrend ja?
 En irritant.
 En irritant. 

Dan ken je Herbert nog niet!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:49 schreef Soury het volgende:
Ik doe het maar gewoon ouderwets, dat ding loopt toch overal tegenaan waar ik even met de slang wel bij kan.

Met de kruimeldievegge?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:49 schreef Soury het volgende:
Ik doe het maar gewoon ouderwets, dat ding loopt toch overal tegenaan waar ik even met de slang wel bij kan.

Die heeft een extra slangetjequote:Op vrijdag 13 december 2024 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan ken je Herbert nog niet!

quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan ken je Herbert nog niet!

Zo'n onding heb ik ook ooit gehadquote:

Pubers alweer, ik kan me ze nog herinneren als baby's, leuk dat het gezellig is, een hok vol.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:52 schreef Marrije het volgende:
Ik las al dat je zij zei, GOA, maar ik heb liever een 'hij'. Veel plezier morgen!
Ja Dees, die naam heb ik zelf gekozen. Kindjes zijn pubers, 2 zijn er langer dan ik. Tis nog steeds gezellig. En bij jullie ook alles naar wens?
Ik rook als een ketter Sly, moet ik inderdaad wel vanaf. Maar nu nog ff niet. Misschien ergens in 2025.

Hoeft niet helemaal af toch?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:53 schreef sly-nl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Echt luisteren!!!!!!! Top show en dieppppppppppp!! Herbey

Oke, ik geef je nog een halfjaar en dan kappen>>> ff mini-meetquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:52 schreef Marrije het volgende:
Ik las al dat je zij zei, GOA, maar ik heb liever een 'hij'. Veel plezier morgen!
Ja Dees, die naam heb ik zelf gekozen. Kindjes zijn pubers, 2 zijn er langer dan ik. Tis nog steeds gezellig. En bij jullie ook alles naar wens?
Ik rook als een ketter Sly, moet ik inderdaad wel vanaf. Maar nu nog ff niet. Misschien ergens in 2025.

Oh wat gaaf! Zooooo leuk!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pubers alweer, ik kan me ze nog herinneren als baby's, leuk dat het gezellig is, een hok vol.
Met mijn kindjes gaat het ook goed, ik word volgend jaar oma

Dat heb ik ff moeten googlen, wtfquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke, ik geef je nog een halfjaar en dan kappen>>> ff mini-meet

Ja, kappen met die zooi. Ga dan aan de oxycodon, dat stinkt niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |