En vegan soepjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beide niet. Ik laat het langs me heen gaan.
Het enige dat ik deze week extra heb ingeslagen zijn de accessoires voor mn dreame

Ik las te snel diaréequote:Op vrijdag 13 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beide niet. Ik laat het langs me heen gaan.
Het enige dat ik deze week extra heb ingeslagen zijn de accessoires voor mn dreame
 Maar een dreame
 Maar een dreame   

Vegan snoepjes haal ik 1 x per maand veel, standaard.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vegan soepjes
Accessoires voor je dreame? Wasda?
 Mn bestie, mn robot stofzuiger
 Mn bestie, mn robot stofzuiger   

Die Marrije tochquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vegan soepjes
Accessoires voor je dreame? Wasda?
 ... Vroegert was ze ook altijd zo openhartig
 ... Vroegert was ze ook altijd zo openhartig  

Hoooiiiii Marrije!@quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vegan snoepjes haal ik 1 x per maand veel, standaard.
Mn dreameMn bestie, mn robot stofzuiger

Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vegan snoepjes haal ik 1 x per maand veel, standaard.
Mn dreameMn bestie, mn robot stofzuiger

Je bent lekker op dreefquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die Marrije toch... Vroegert was ze ook altijd zo openhartig

De Dreamuhhhh:
[ afbeelding ]

Ik ben over enthousiast over de dreame. Ideaal!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Eigenlijk wilde ik vragen of dat nou bevalt zo'n robotzuiger, maar dat hoeft niet meer

Dweilt ze ook?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben over enthousiast over de dreame. Ideaal!

Goffer!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jazeker! En schrobt daarna ook zelf de dweiltjes (twee stuks) schoon.

De voordelen van de stofzuigende man, maar dan zonder manquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben over enthousiast over de dreame. Ideaal!

Hè ? Wat? Ik snap je nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De voordelen van de stofzuigende man, maar dan zonder man

Ja. Dan de dweildroogoptie aan. Niet altijd hoor, zonde van de energie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer!
En daarna gewoon weer braaf de hoek in?

Was je nu echt in Duitsland, nee toch? En roken vind ik ook niet bij je passen eerlijk gezegd. Vraguhhquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beetje moe na zo'n dagje Duitsland.
Jij hebt volop energie zie ik

Hij heet Herbertquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De voordelen van de stofzuigende man, maar dan zonder man

Ik ga het niet uitleggen, denk er maar even overquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hè ? Wat? Ik snap je niet

Nog bewust ookquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja. Dan de dweildroogoptie aan. Niet altijd hoor, zonde van de energie.

Haha, ja, ik was er echt. En echt 20 pakjes sigaretten en een lading vega snoepjes gekochtquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was je nu echt in Duitsland, nee toch? En roken vind ik ook niet bij je passen eerlijk gezegd. Vraguhh
Klopt, ook moe en dan word ik meestal hyperrrr

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |