Die heeft volgens mij de laatste tien jaar ook weinig gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:01 schreef H_T het volgende:
Vandaag dus vooral hints voor Danny die sloegen op dingen van minimaal 10 jaar geleden
veelal bezig om niet gecancelt te wordenquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij de laatste tien jaar ook weinig gedaan.
Egel is Vivienne vd Assem volgens mij en baviaan is zeker Freek niet. Stem is totaal andersquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Allebei de onthullingen fout vandaag helaas.
Verdere gokken:
Maan: Kathleen Aerts, voor mij 100% zeker, met name door de vlag van Zuid-Afrika vorige keer maar ik kan ook de stem niet onthoren
Mammoet: Vayen van de Bos, ikzelf heb geen idee (en ken Vayen alleen van gezicht) maar mijn vriendin is hier zeker van.
Egel: Roxeanne Hazes, maar zeker niet overtuigd
Baviaan: Freek Bartels
Maan dacht ik eerst echt Kathleen, maar alles wees gisteren weer naar Numidia.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Allebei de onthullingen fout vandaag helaas.
Verdere gokken:
Maan: Kathleen Aerts, voor mij 100% zeker, met name door de vlag van Zuid-Afrika vorige keer maar ik kan ook de stem niet onthoren
Mammoet: Vayen van de Bos, ikzelf heb geen idee (en ken Vayen alleen van gezicht) maar mijn vriendin is hier zeker van.
Egel: Roxeanne Hazes, maar zeker niet overtuigd
Baviaan: Freek Bartels
Maan is April Darby, het beveiligingspak verwijst naar The Bodyguardquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:43 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Maan dacht ik eerst echt Kathleen, maar alles wees gisteren weer naar Numidia.
Mammoet: Vayen van den Bosch
Egel: Vivianne van den Assem
Baviaan: Alex Klaassen
Hoorden we de eerste keer niet de Maan met een zuidelijk accent praten? Dat heeft April dus echt nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maan is April Darby, het beveiligingspak verwijst naar The Bodyguard
Egel is denk ik Betinna Holwerda, dit karakter zingt te goed om Vivienne te zijn lijkt me
Mammoet: Vayen van den Bosch
Baviaan: Alex Klaassen
Numidia heeft voordat ze doorbrak als zangeres in de beveiliging gewerkt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maan is April Darby, het beveiligingspak verwijst naar The Bodyguard
Hadden wel hints naar I can see your voice gekund.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veelal bezig om niet gecancelt te worden
Ik heb deze karakters nog niet gezien, dus ik kan je niet helpenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:04 schreef SiGNe het volgende:
Klaar om niks te raden.. ik ken een hoop van die stemmen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |