Ik kijk liever masked singer dan WIDM.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:41 schreef Koen66 het volgende:
Waarom is de finale opeens op zaterdag
Tegelijk met WIDM dus
Ach kijk ze sowieso allebei, alleen de vraag welke terugkijkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk liever masked singer dan WIDM.
WIDM is niet meer echt leuk sinds kandidaten bewust aan het mollen om zo verdenking op zichzelf te krijgen. De hints en molacties vallen tegen.
Lucas Hamming? Leest die het weerbericht op de radioquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Cycloop zit ik wel meer op Fatima dan op Vivienne, maar de stem kan beide kanten uit
Baviaan is inderdaad Alex Klaassen
En bij Pegasus hoor ik nog steeds niet echt Charly Luske terug, en blijf ik in de Lucas Hamming-tunnel
Bij mij zal het WIDM zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach kijk ze sowieso allebei, alleen de vraag welke terugkijken
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij 2012. Vage hint maar dat ligt wel in lijn met de hints dit jaar.
Nee Lucas is muzikant met lang haar, leuke knappe gozerquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lucas Hamming? Leest die het weerbericht op de radio
Jah nu twijfel ik weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:19 schreef Kinga het volgende:
Egel = Bettina Holwerda 100%
Mammoet = Vajen van den Bosch (te obvious, dus Holly Mae Brood)
Baviaan = Alex Klaassen 100%
Pegasus = Ferry Doedens
Kangoeroe = Joshua Nollet 100% (De chef special hints waren ook zo obvious)
Marmot = Werkelijk geeeeen idee. Hij KLINKT als Marcel van Di-rect. Kan Ruben of Tijl zo zingen? Dan eerder Jeroen van K.
Masked Singer is ook nog maar een schim van wat het was. Totaal verpest door die kleuters uit de jury, en die sul van een presentator. Nodig aan vervanging toe.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk liever masked singer dan WIDM.
WIDM is niet meer echt leuk sinds kandidaten bewust aan het mollen om zo verdenking op zichzelf te krijgen. De hints en molacties vallen tegen.
Loretta kan wel wieberen. Dat kleutergedrag van haar is niet meer om aan te zien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:26 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Masked Singer is ook nog maar een schim van wat het was. Totaal verpest door die kleuters uit de jury, en die sul van een presentator. Nodig aan vervanging toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |