Minder te laat dan de vorigequote:Op maandag 23 december 2024 00:25 schreef butz0rs het volgende:
1 Min. temp (graden C): 5.9
2 Max. temp (graden C): 8.5
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 4
5 Windsnelheid (m/s): 1.6
6 Windrichting (graden): ZZO
7 Luchtdruk (hPa): 1034
weer te laat
an de vorigequote:
Nu zak je nog verderquote:Op maandag 23 december 2024 14:38 schreef Stephan5 het volgende:
Weer vergeten! Miljaar.
En dat als fanatiek regenliefhebber, daar had ik weinig over te klagen, hahaha.
Ik heb zwaardere strijden gestreden dit jaar.. dus die ene week maakt niet zo veel uit... vanaf 1 januari zal ik echt de schrik van iedere weer-liefhebber worden alhier.quote:Op maandag 23 december 2024 15:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nu zak je nog verdermaar goed volgend jaar wel bijhouden he!
De eerste keer toen je meedeed was veelbelovendquote:Op maandag 23 december 2024 17:22 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik heb zwaardere strijden gestreden dit jaar.. dus die ene week maakt niet zo veel uit... vanaf 1 januari zal ik echt de schrik van iedere weer-liefhebber worden alhier.![]()
![]()
Een Primusch geeft nooit op!
Oooh die is heeeel spijtig zo op de laatste rondequote:Op maandag 23 december 2024 19:42 schreef 12Beaufort het volgende:
Shit vergeten![]()
Komt door de vakantie denk ik
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:12 schreef INViCTuS het volgende:
Jeuj, weer een keer podium. Normaal steady middenmoot.
@:SpeedyGJ dank voor opzetten/uitslagen elke week. Hulde. Lay out is wel leuk zo.
Volgens mij heb ik wel het record van laagste score dit jaar. heb 'm stevig neergezet. Die onthouden we natuurlijk wel.
Overall deed ik al vroeg niet meer mee, volgens mij. op zich is dat wel jammer. Heb er een aantal gemist, dus dat kost punten. Wellicht kan dat nog anders, maar dan moet daar wel een systeem voor te vinden zijn. Ook lastig. Misschien valt er te werken met bonus punten voor als je iets helemaal correct hebt. Al zou dat alleen kunnen gelden voor Tmax of Tmin omdat je daar zelden exact goed zit. Of dat je bonus punten kunt krijgen als je een podium plek haalt
Bedankt, en zeker mooie afsluiter zo!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:11 schreef GarlandBriggs het volgende:
Mooie afsluiting met een tweede plek! Gefeliciteerd medepodiumbeesten!
Inclusief natuurlijk een prachtige nieuwe look! Waarvoor hulde...
Iedereen bedankt en alvast een hele nette jaarwisseling
Ik zat hier wel eens aan te denken maar dan vind ik het in mijn ogen niet kloppen, volgens mij hebben we het hier ook wel eens over gehadquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:12 schreef INViCTuS het volgende:
Jeuj, weer een keer podium. Normaal steady middenmoot.
@:SpeedyGJ dank voor opzetten/uitslagen elke week. Hulde. Lay out is wel leuk zo.
Volgens mij heb ik wel het record van laagste score dit jaar. heb 'm stevig neergezet. Die onthouden we natuurlijk wel.
Overall deed ik al vroeg niet meer mee, volgens mij. op zich is dat wel jammer. Heb er een aantal gemist, dus dat kost punten. Wellicht kan dat nog anders, maar dan moet daar wel een systeem voor te vinden zijn. Ook lastig. Misschien valt er te werken met bonus punten voor als je iets helemaal correct hebt. Al zou dat alleen kunnen gelden voor Tmax of Tmin omdat je daar zelden exact goed zit. Of dat je bonus punten kunt krijgen als je een podium plek haalt
Ja, ik dacht maar wat raak. Maar ging mij ook meer om het overall klassement. Als je van de 52 weken 1, 2 of 3 keer zou missen, dan doe je eigenlijk al niet meer mee voor dat klassement. Bij scores tussen 5 en 10 duurt het dus rond de 15 weken voor je aan de 100 zit, ongeveer. Dus als je 1x mist en gelijk 100 strafpunten krijgt, dan haal je dat eigenlijk al niet meer in. Stel ik mis a.s vrijdag, dan sta ik gelijk op -100 en doe ik voor het eindklassement eigenlijk al niet meer mee, dus dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, en zeker mooie afsluiter zo!
[..]
Ik zat hier wel eens aan te denken maar dan vind ik het in mijn ogen niet kloppen, volgens mij hebben we het hier ook wel eens over gehadik probeer deze competitie zo eerlijk mogelijk te laten verlopen, een user die 4de staat maar door bonuspunten een podiumplek behaald hmmm
![]()
Tuurlijk is het knap als je het goed hebt voorspelt![]()
Misschien moet ik hier ook nog maar een lijstje van meenemen in het jaaroverzicht
Ik heb wel eens over deze gemiste strafpunten gehad natuurlijk, ik had em op 1000 staan maar dat natuurlijk veel te veel, samen in overleg deed ik eerst de score op 100, daarna op 50 en de user waar ik het mee over had laten kiezen, uiteindelijk dus de 100 geworden, nu zijn we uiteindelijk zover gekomen om hier een balans voor op te maken en we zien idd dat het gewoon onmogelijk is om het in te halen tenzij iemand (zoals Aloaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, ik dacht maar wat raak. Maar ging mij ook meer om het overall klassement. Als je van de 52 weken 1, 2 of 3 keer zou missen, dan doe je eigenlijk al niet meer mee voor dat klassement. Bij scores tussen 5 en 10 duurt het dus rond de 15 weken voor je aan de 100 zit, ongeveer. Dus als je 1x mist en gelijk 100 strafpunten krijgt, dan haal je dat eigenlijk al niet meer in. Stel ik mis a.s vrijdag, dan sta ik gelijk op -100 en doe ik voor het eindklassement eigenlijk al niet meer mee, dus dat is wel jammer.
Eigenlijk zouden we daar eens over na moeten denken hoe dat evt anders kan. Misschien moet het niet 100 zijn, maar 10 (of 20) punten lager dan de laagste score van de gemiste week.
Stel dat vrijdag er 8 meedoen en de nr 1 wint met 4 en de nummer laatst heeft 12, dan zou iemand die niet meedoet bijvoorbeeld op 22 komen. Of 32 bij 20. Met -100 ben je voor het klassement al zo'n beetje klaar.
Dan kan je de weken erna weer even goed je best doen en aanhaken. heb je wat te strijden.
Een keer (of 2) missen op jaarbasis kan natuurlijk altijd en ik weet dat als ik op vakantie ben datdat makkelijker vergeten wordt.
Maar goed, wat iedereen wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |