Lekker kokenquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Weer een dagje dichterbij BB, ik wil gezichtjes zien haha..
Straks de keuken in wat kleine hapjes maken... gezellie..🌲🎅🌲
Ja heerlijk Child. Thnxquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker koken
Have fun
Hier Zo eruit. Om 10.00 richting mams
Ja keuvelen en knutselen en snoepenquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk Child. Thnx
Ooh gezellie, ga je lekker keuvelen bij je mams?
Veel plezier...
Gezelligquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Zo ik zat even het weerbericht te kijken het wordt een lekker regenachtig dagje vandaag...
Nou dat klinkt heel gezellie en dat snoepen omnomnomquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja keuvelen en knutselen en snoepen
Dank je wel
Goedemorgen Dotquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames![]()
Zo naar de fysio, dan een appelcake voor morgen bakken.
En dan vanavond met dochterlief mee naar de Griek
Hahaha ja en vanavond een alcoholische versnaperingquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat klinkt heel gezellie en dat snoepen omnomnom![]()
Lekker genieten...
Hejj Mogguh Dotje..quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames![]()
Zo naar de fysio, dan een appelcake voor morgen bakken.
En dan vanavond met dochterlief mee naar de Griek
Haha dat wordt gezellie... kijk je uit met fietsen..quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja en vanavond een alcoholische versnapering
Nou echt rommelen is het niet, we hebben een brucnch morgen hoef ik niet zoveel voor te doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Mogguh Dotje..![]()
Jij gaat ook lekker rommelen na de fysio..
En lekker uit eten, nou heel veel plezier..🤗
Haha ik ga vandaag met een taxi heenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha dat wordt gezellie... kijk je uit met fietsen..
Wat fijn dat je dochter je helpt. En gezellig met de kleinkinderenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou echt rommelen is het niet, we hebben een brucnch morgen hoef ik niet zoveel voor te doen.
En mijn dochter slaapt hier vanavond met de kids en ze helpt mij morgen mee om alles gereed te zetten en warm te maken.
Nou je mamsie wordt op de proef gesteld... ik ben benieuwd.. hihi...quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik denk dat ik mensen gek ga maken
Heb oorbellen gemaakt: aan een oorhange een kettinkje gemaakt met rode en groene belletjes eraan. En die rinkelen bij elke beweging met mijn hoofd. Zelf vind ik het een fijn geluid, ik hoop mijn omgeving ook![]()
![]()
![]()
Hahaha ja, gelukkig zitten ze niet vast in mijn orenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou je mamsie wordt op de proef gesteld... ik ben benieuwd.. hihi...
Haha oké maar wel lekker kerstsfeertje in je oren..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja, gelukkig zitten ze niet vast in mijn oren
Hahahahah jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha oké maar wel lekker kerstsfeertje in je oren..
Ooh een beetje rommelen dan hiquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou echt rommelen is het niet, we hebben een brucnch morgen hoef ik niet zoveel voor te doen.
En mijn dochter slaapt hier vanavond met de kids en ze helpt mij morgen mee om alles gereed te zetten en warm te maken.
Ja anders had ik het ook niet gedaan hoor. 14 man voor mij alleen te verzorgen is veel te veelquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dochter je helpt. En gezellig met de kleinkinderenklinkt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |