SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2024 23:47:36 ]![]()
Hier komen vast leuke mensen op af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Visiteren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn botjes en kloontjesquote:Op donderdag 12 december 2024 23:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
En er botjes en kloontjes worden gebruikt om één persoon te bolken?
Denk niet dat ze specifiek worden ingezet om 1 iemand te bolken
Maar daar weet ik ook te weinig van♡♡♡♡![]()
Vergeet het stalken nietquote:Op donderdag 12 december 2024 23:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
En er botjes en kloontjes worden gebruikt om één persoon te bolken?![]()
Maar het verwijt is aan één persoonquote:Op donderdag 12 december 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn botjes en kloontjes
Denk niet dat ze specifiek worden ingezet om 1 iemand te bolken
Maar daar weet ik ook te weinig van![]()
Gewoon een zielig verhaal verzinnenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar het verwijt is aan één persoon![]()
Waarom vraag je dat aan mij? Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar het verwijt is aan één persoon♡♡♡♡![]()
Jij hebt het over waarhedenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij? Hoe moet ik dat weten?![]()
Ja verleden kennen we allemaal niet, maar we hadden het over wat er in DTS gebeurdequote:Op donderdag 12 december 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iemand vertelt over een pestverleden
Dat is vast niet gelogen![]()
Soms is de zogenaamde gepestte persoon de daadwerkelijke pesterquote:Op donderdag 12 december 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iemand vertelt over een pestverleden
Dat is vast niet gelogen![]()
Weer filosofisch en waar.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Soms is de zogenaamde gepestte persoon de daadwerkelijke pester“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In dts zijn er ook mensen achterbaks en gemeenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja verleden kennen we allemaal niet, maar we hadden het over wat er in DTS gebeurde
En gelukkig ook een aantal neutraal of aardig
Als je wegkijkt zie je niet hoe lullig mensen doen
Verder weet ik weinig van specifieke botjes ofzo
Dus ook geen idee wat er daarover wordt gezegd
Cyberpesten is kut en vind ik verdrietig♡♡♡♡![]()
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Soms is de zogenaamde gepestte persoon de daadwerkelijke pester
Ik ken de ts niet
Gaf hem het voordeel van de twijfel♡♡♡♡![]()
Dus dan kan je er beter geen mening over hebbenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
Ik ken de ts niet![]()
Zie hierbovenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus dan kan je er beter geen mening over hebben♡♡♡♡![]()
Ach ja, spiegelquote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In dts zijn er ook mensen achterbaks en gemeen
Cyberpesten is kut en vind ik verdrietig![]()
Je moest eens weten wat ik voor jou uit het vuur heb gehaald.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Cyberpesten is kut en vind ik verdrietig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
??quote:Op donderdag 12 december 2024 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik voor jou uit het vuur heb gehaald.
En right back at ya
♡♡♡♡![]()
Net zei je nog dat er botjes waren.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Cyberpesten is kut en vind ik verdrietig
En wat erover wordt gezegd staat in dat topic.
Als je van die beschuldigingen wegkijkt zie je ook niet hoe lullig dat is.
En (cyber)pesten is idd erg kut en triest
Forum Opties Forumhop: Hop naar: