SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2024 23:47:36 ]![]()
Hier komen vast leuke mensen op af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Visiteren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn botjes en kloontjesquote:Op donderdag 12 december 2024 23:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
En er botjes en kloontjes worden gebruikt om één persoon te bolken?
Denk niet dat ze specifiek worden ingezet om 1 iemand te bolken
Maar daar weet ik ook te weinig van♡♡♡♡![]()
Vergeet het stalken nietquote:Op donderdag 12 december 2024 23:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
En er botjes en kloontjes worden gebruikt om één persoon te bolken?![]()
Maar het verwijt is aan één persoonquote:Op donderdag 12 december 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn botjes en kloontjes
Denk niet dat ze specifiek worden ingezet om 1 iemand te bolken
Maar daar weet ik ook te weinig van![]()
Gewoon een zielig verhaal verzinnenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar het verwijt is aan één persoon![]()
Waarom vraag je dat aan mij? Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar het verwijt is aan één persoon♡♡♡♡![]()
Jij hebt het over waarhedenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij? Hoe moet ik dat weten?![]()
Ja verleden kennen we allemaal niet, maar we hadden het over wat er in DTS gebeurdequote:Op donderdag 12 december 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iemand vertelt over een pestverleden
Dat is vast niet gelogen![]()
Soms is de zogenaamde gepestte persoon de daadwerkelijke pesterquote:Op donderdag 12 december 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iemand vertelt over een pestverleden
Dat is vast niet gelogen![]()
Weer filosofisch en waar.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Soms is de zogenaamde gepestte persoon de daadwerkelijke pester“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In dts zijn er ook mensen achterbaks en gemeenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja verleden kennen we allemaal niet, maar we hadden het over wat er in DTS gebeurde
En gelukkig ook een aantal neutraal of aardig
Als je wegkijkt zie je niet hoe lullig mensen doen
Verder weet ik weinig van specifieke botjes ofzo
Dus ook geen idee wat er daarover wordt gezegd
Cyberpesten is kut en vind ik verdrietig♡♡♡♡![]()
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Soms is de zogenaamde gepestte persoon de daadwerkelijke pester
Ik ken de ts niet
Gaf hem het voordeel van de twijfel♡♡♡♡![]()
Dus dan kan je er beter geen mening over hebbenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
Ik ken de ts niet![]()
Zie hierbovenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus dan kan je er beter geen mening over hebben♡♡♡♡![]()
Ach ja, spiegelquote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In dts zijn er ook mensen achterbaks en gemeen
Cyberpesten is kut en vind ik verdrietig![]()
Je moest eens weten wat ik voor jou uit het vuur heb gehaald.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Cyberpesten is kut en vind ik verdrietig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
??quote:Op donderdag 12 december 2024 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik voor jou uit het vuur heb gehaald.
En right back at ya
♡♡♡♡![]()
Net zei je nog dat er botjes waren.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Cyberpesten is kut en vind ik verdrietig
En wat erover wordt gezegd staat in dat topic.
Als je van die beschuldigingen wegkijkt zie je ook niet hoe lullig dat is.
En (cyber)pesten is idd erg kut en triest![]()
En daarvoor bedankt.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij vroeg toch aan mij over botjes net?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net zei je nog dat er botjes waren.
En wat erover wordt gezegd staat in dat topic.
Als je van die beschuldigingen wegkijkt zie je ook niet hoe lullig dat is.
En (cyber)pesten is idd erg kut en triest
Ik volg je niet meer♡♡♡♡![]()
Oh die ken je wel hoor. Als we het over kloontjes hebben...quote:Op donderdag 12 december 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
Ik ken de ts niet
Gaf hem het voordeel van de twijfel![]()
No fightingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja ik ken al die kloontjes toch vaak nietquote:Op donderdag 12 december 2024 23:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh die ken je wel hoor. Als we het over kloontjes hebben...
Das juist t ding
♡♡♡♡![]()
Zolang jij dat dan maar denkt.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor jou? Of was dit weer een sneer?
Iig niet voor mij![]()
![]()
Ja en je zei dat die er waren. En daarna ineens dat je er weinig van weet...quote:Op donderdag 12 december 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij vroeg toch aan mij over botjes net?
Ik volg je niet meer![]()
Je weet toch precies wie dit is. Niet van de domme houdenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik ken al die kloontjes toch vaak niet
Das juist t ding![]()
Na een paar posts weet je toch gelijk dat het een kloon is?En van wie.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik ken al die kloontjes toch vaak niet
Das juist t ding
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We kunnen ons er allemaal wel heel druk over maken maar uiteindelijk zijn we allemaal mensen op een internet forum van 25 jaar oud niks mis mee hoor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken de waarheidquote:Op donderdag 12 december 2024 23:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zolang jij dat dan maar denkt.
En jij blijft steeds maar sneren
Geen idee waarom♡♡♡♡![]()
Ditquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een paar posts weet je toch gelijk dat het een kloon is?En van wie.![]()
Met 36cmquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We kunnen ons er allemaal wel heel druk over maken maar uiteindelijk zijn we allemaal mensen op een internet forum van 25 jaar oud niks mis mee hoor.![]()
?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We kunnen ons er allemaal wel heel druk over maken maar uiteindelijk zijn we allemaal mensen op een internet forum van 25 jaar oud niks mis mee hoor.♡♡♡♡![]()
Even de visite uitlaten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Eerst ff poepen, veel belangrijker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duurt vaak ff voor ik dat doorheb..quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een paar posts weet je toch gelijk dat het een kloon is?En van wie.♡♡♡♡![]()
Ik zal maar net doen alsof ik die sneer van jou naar mij toe daarnet maar niet gezien heb dan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ken de waarheid
En jij blijft steeds maar sneren
Geen idee waarom
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2024 00:01:41 ]![]()
In DTS helemaal.quote:
Wie die ts in rp was? Want daar gaat t toch om..quote:Op donderdag 12 december 2024 23:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je weet toch precies wie dit is. Niet van de domme houden
Nee geen idee![]()
Ehm..♡♡♡♡![]()
Geen idee?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wie die ts in rp was? Want daar gaat t toch om..
Nee geen idee![]()
Ehm..![]()
![]()
Gaat dit weer over 444 ?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een paar posts weet je toch gelijk dat het een kloon is?En van wie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vroeg of je sneerdequote:Op vrijdag 13 december 2024 00:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zal maar net doen alsof ik die sneer van jou naar mij toe daarnet maar niet gezien heb dan.
Ik sneerde niet
Ik probeer al tijden dat we gewoon aardig doen..♡♡♡♡![]()
Ik heb dat topic gemist denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je weet toch precies wie dit is. Niet van de domme houdenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb in dts geleerd over botjes en kloontjesquote:Op donderdag 12 december 2024 23:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en je zei dat die er waren. En daarna ineens dat je er weinig van weet...♡♡♡♡![]()
@devzero plaatste een linkje daarstraksquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb dat topic gemist denk ik.♡♡♡♡![]()
In dit ONZ topic?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb in dts geleerd over botjes en kloontjes![]()
![]()
Daarvoor plaatste je een 100% sneer, maar goed. Zie je ondertitel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vroeg of je sneerde
Ik sneerde niet
Ik probeer al tijden dat we gewoon aardig doen..
Laten we het vergeten![]()
![]()
Ik ben de naam ff vergeten maar er ging geen belletje rinkelen..quote:
Anders zou ik t toch gewoon zeggen♡♡♡♡![]()
Tjaquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarvoor plaatste je een 100% sneer, maar goed. Zie je ondertitel.
Laten we het vergeten
Waar dan?♡♡♡♡![]()
Dan gaat er veel langs je heen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben de naam ff vergeten maar er ging geen belletje rinkelen..
Anders zou ik t toch gewoon zeggen
Lastig om dan een goed oordeel te vellen![]()
Oh ja zie het alThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan gaat er veel langs je heen.
Lastig om dan een goed oordeel te vellen![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ja daar wordt vaak ONZ verkondigdquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes in dts
Daarvoor nooit v gehoord![]()
![]()
Dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan gaat er veel langs je heen.
Lastig om dan een goed oordeel te vellen
En zo zie ik weer dingen die anderen niet zien
Iedereen heeft blinde vlekken♡♡♡♡![]()
Ja en ook vaak waarhedenquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja daar wordt vaak ONZ verkondigd♡♡♡♡![]()
Ja gaan we niks mee doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is het meest verstandige wat ik heb gelezen tot dusverquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Violetta weg?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond mijn visite-vergelijking ook wel redelijk verstandig hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het meest verstandige wat ik heb gelezen tot dusver![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vond mijn visite-vergelijking ook wel redelijk verstandig hoor
Nee ok. Dus de waarheden waar je het over had zijn geen waarheden als we het over het DTS gedeelte hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk niet heel veel meer over zeggen dan ik al zei![]()
Lenny Kuhr.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oooh, ik had hem net opgezicht en wilde antwoorden "dan heb je dit zeker gemist"quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vond mijn visite-vergelijking ook wel redelijk verstandig hoorquote:Op donderdag 12 december 2024 23:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hij die zijn huis schoonmaakt, verwacht visite.
Zo denk ik ook over mensen die hun Arie scherenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Okéquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ok. Dus de waarheden waar je het over had zijn geen waarheden als we het over het DTS gedeelte hebben
Ben er moe van♡♡♡♡![]()
BB ?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe op met dit onzin, niet nu bitteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb er nog niets over gezegd, maar zie dit als een uitnodiging om er toch even over te beginnen.quote:
Maar heb er toch geen zin in, dus doe het lekker toch niet
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
het piept nog steeds maar minder heftig als vanochtendUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik dacht
Kom even snel wat puntjes pakken
Zijn jullie druk aan het posten
Dat was niet de afspraakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even stil iedereen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie haikuquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:14 schreef greysbones het volgende:
Ik dacht
Dat was niet de afspraak![]()
En niet ziek geworden?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
het piept nog steeds maar minder heftig als vanochtend♡♡♡♡![]()
Worden er hier afspraken gemaakt?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:14 schreef greysbones het volgende:
Ik dacht
Dat was niet de afspraak![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Worden er hier afspraken gemaakt?![]()
![]()
![]()
Is alleen geen haiku.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopelijk morgen overquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee gewoon vermoeid denk ik♡♡♡♡![]()
Maar ik heb morgen een afspraak![]()
Eens even kijken of het niet al voor dag en dauw isCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hmm, daar heb ik al bijna dagelijks afspraken mee. Wilde wel eens iets andersquote:
Dat hopen kan je wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
POH bellenquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik al bijna dagelijks afspraken mee. Wilde wel eens iets anders
een piep in oor zomaar en een wat verstopt gevoel in oor eerstquote:Uw ADH vitamine Worst
klinkt niet bestquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik al bijna dagelijks afspraken mee. Wilde wel eens iets andersUw ADH vitamine Worst
Er gaat van alles rondquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een piep in oor zomaar en een wat verstopt gevoel in oor eerst
Hoop dat je piep verdwijnt
Stress van werk of .. kan ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar heb ik geen telefoonnummer van!quote:
Hmm bedenk me nu wel dat ik nog steeds het uitstrijkje van vorig jaar moet laten maken, misschien toch maar eens een afspraak maken
Kun je ook zelf doenquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar heb ik geen telefoonnummer van!
Hmm bedenk me nu wel dat ik nog steeds het uitstrijkje van vorig jaar moet laten maken, misschien toch maar eens een afspraak maken
moet denk ik gewoon bijslapenquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat van alles rond
Hoop dat je piep verdwijnt
Stress van werk of .. kan ookUw ADH vitamine Worst
Ron Brandsteder was dat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga jij maar een kilo gehakt eten![]()
pfff 3 porties gehad en de rest ingevroren.
![]()
Heb nog een zak aardappelen van 1 kg liggenkijken wat ik daarmee ga doen.
Doe dat danquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet denk ik gewoon bijslapen![]()
Patatquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
pfff 3 porties gehad en de rest ingevroren.
![]()
Heb nog een zak aardappelen van 1 kg liggenkijken wat ik daarmee ga doen.
Minder trance luisteren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet denk ik gewoon bijslapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jah, ze hebben me vorig jaar ook zo'n zelfdoe kit gestuurd, maar ook daar heb ik nog geen zin in gehadquote:
Brrrquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ze hebben me vorig jaar ook zo'n zelfdoe kit gestuurd, maar ook daar heb ik nog geen zin in gehad♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ze hebben me vorig jaar ook zo'n zelfdoe kit gestuurd, maar ook daar heb ik nog geen zin in gehad
Nope dat is alleen een HPV thuis test.. bij die thuistest test je niet op afwijkende cellen.. als in: begin stadium kanker of zo.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Ik zal mijn moeder even bellenquote:
Dat ik een zus nodig hebThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 13 december 2024 00:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder even bellen
Dat ik een zus nodig heb![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ze hebben me vorig jaar ook zo'n zelfdoe kit gestuurd, maar ook daar heb ik nog geen zin in gehadquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope dat is alleen een HPV thuis test.. bij die thuistest test je niet op afwijkende cellen.. als in: begin stadium kanker of zo.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat ik ook gewoon een thuistest krijg op gestuurdquote:
Ipv naar haThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De zelfdoe kit = hpv test..... kijk maar na.![]()
als daaruit komt dat je hpv hebt dan word je doorverwezen naar de huisarts voor een uitstrijkje.Smile, it's free therapy.![]()
Naar gynaecoloogquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:25 schreef Kissingbird het volgende:
als daaruit komt dat je hpv hebt dan word je doorverwezen naar de huisarts voor een uitstrijkje.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jup dat is wel het beste al doet bijna niemand dat .. omdat het van het eigen risico gaat.quote:
maar wel veel beter daarSmile, it's free therapy.![]()
Maar als je geen hpv hebt, dan hoef je dus niet naar de huisarts. Dus het kan wel een voordeel hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:25 schreef Kissingbird het volgende:
als daaruit komt dat je hpv hebt dan word je doorverwezen naar de huisarts voor een uitstrijkje.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik op @KillemWieftquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind die thuistest eigenlijk maar schijnveiligheid geven.. je kunt HPV jaren ervoor hebben gehad.. dan zie je dat niet meer terug op die thuistest.. maar je kunt wel onrustige cellen of kanker ontwikkeld hebben. Die zie je dan weer niet op de thuistest.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je geen hpv hebt, dan hoef je dus niet naar de huisarts. Dus het kan wel een voordeel hebben.Smile, it's free therapy.![]()
Hmm dus beter toch naar de huisarts.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind die thuistest eigenlijk maar schijnveiligheid geven.. je kunt HPV jaren ervoor hebben gehad.. dan zie je dat niet meer terug op die thuistest.. maar je kunt wel onrustige cellen of kanker ontwikkeld hebben. Die zie je dan weer niet op de thuistest.
Goed voornemen voor het nieuwe jaar dan maar.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dus beter toch naar de huisarts.
Goed voornemen voor het nieuwe jaar dan maar.
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dus beter toch naar de huisarts.
Goed voornemen voor het nieuwe jaar dan maar.ja....... beter is de huisarts, nog beter is het ziekenhuis.. Hier hebben we het langer geleden al eens over gehad
![]()
Ook weleens leuk,een damesuurtje in de nacht.
Zie ik niet vaak.
Nouquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ook weleens leuk,een damesuurtje in de nacht.
Zie ik niet vaak.♡♡♡♡![]()
Jah en ik ben nog steeds niet geweestquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja....... beter is de huisarts, nog beter is het ziekenhuis.. Hier hebben we het langer geleden al eens over gehad
![]()
2025 wordt mijn jaar
En leerzaam ook nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doen!quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah en ik ben nog steeds niet geweest
2025 wordt mijn jaar![]()
Toch wel belangrijk..Smile, it's free therapy.![]()
Iedereen vrij ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga dan een prostaat onderzoek krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah en ik ben nog steeds niet geweest
2025 wordt mijn jaar
Moet ik me dan scheren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaaaa het hamsteren gaat weer beginnen.. lang genoeg mensen bang gemaakt in de media
https://nos.nl/artikel/25(...)alen-spullen-in-huisSmile, it's free therapy.![]()
Heerlijk rustig hier in huis een keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is ook nog geen 1 uur.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heerlijk rustig hier in huis een keer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja heerlijk heel zachtjes op fluistertoon hoor ik wat hopelijk nu een keer langer als een paar dagen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja heerlijk heel zachtjes op fluistertoon hoor ik wat hopelijk nu een keer langer als een paar dagen.♡♡♡♡![]()
Ja daar kan ik wel doorheen slapen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik gun het jequote:Op vrijdag 13 december 2024 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar kan ik wel doorheen slapen.♡♡♡♡![]()
Na de mondjeskapjes deal is dit de nieuwe manier om geld te verdienen?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mss toch een waarschuwing gehad?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar kan ik wel doorheen slapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss toch een waarschuwing gehad?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja! dat lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na de mondjeskapjes deal is dit de nieuwe manier om geld te verdienen?
Deze website wordt ook nog genoemd op een nieuwssite.. beetje vaag..Smile, it's free therapy.![]()
Mooi zo.quote:
daarvoor toen die deal er nog niet was en het net losgebarsten was 60 europ voor doosjes mondkapjes op webshopsquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na de mondjeskapjes deal is dit de nieuwe manier om geld te verdienen?![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
En ook dat raakte uitverkocht......... waanzinquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarvoor toen die deal er nog niet was en het net losgebarsten was 60 europ voor doosjes mondkapjes op webshops![]()
Wie ga je slaan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je post het zelf.quote:
Geintje toch?quote:
Kunnen we het nog wel een keer over hebben.En het gaat ver.Maar hier is niet de plek.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die kastanjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kopje thee erbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt geen dmquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen we het nog wel een keer over hebben.En het gaat ver.Maar hier is niet de plek.
Dus tja
♡♡♡♡![]()
Ik heb hier nog een aantal kastanjes liggen die ik nog moet roosterenquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die kastanjes![]()
![]()
Ben moe van de kastanjes uit t vuur halenquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een aantal kastanjes liggen die ik nog moet roosteren♡♡♡♡![]()
FB,X,Insta.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doe ze in de airfryer. Komt geen vuur aan te pasquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben moe van de kastanjes uit t vuur halenGelukkig kon het meeste in de vaatwasserquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je zou willen dat de afwas afwas?![]()
![]()
Kastanjes in de airfryerquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe ze in de airfryer. Komt geen vuur aan te pas
[..]
Gelukkig kon het meeste in de vaatwasser![]()
![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
Is niet heel moeilijk hoor.quote:
Johan ijtsma“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dT is toch niet sfeervol...quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt echt prima! Vroeger roosterde ik ze het in de oven, maar dit werkt veel beter.♡♡♡♡![]()
Vaatwasserquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd handigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DT is pas later.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dT is toch niet sfeervol...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fok!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb gehoord dat je je moet scheren als je een visitatie verwachtquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga dan een prostaat onderzoek krijgen.
Moet ik me dan scheren?
Mag harsen ook?quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je je moet scheren als je een visitatie verwacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snor gewoon laten staanquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je je moet scheren als je een visitatie verwacht♡♡♡♡![]()
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
niet je vaat in de airfryer doen![]()
![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ook geen kans op verbrande kastanjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dT is toch niet sfeervol...![]()
Jah, ik doe ze ook in de airfryer!quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt echt prima! Vroeger roosterde ik ze het in de oven, maar dit werkt veel beter.
Of naja deed, mn lading vorig jaar zaten beestjes in, nu heb ik er niet meer zo'n zin in
Mario had ze ook.
@hemarookworst heeft me nu wel op een idee gebracht. Misschien kan ik mijn vaat in de wasdroger laten drogen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: