10 g/a in 660 minuten dit seizoen. Waaronder 2 goals in de CL en gisteren een wereldassist op vleugel flitser Paixao.quote:
Of warm laten lopen en dan niet inbrengen.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zou lachen zijn als Wout de eerste de beste kopkans erin legt
Beetje type Vincent Janssenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
10 g/a in 660 minuten dit seizoen. Waaronder 2 goals in de CL en gisteren een wereldassist op vleugel flitser Paixao.
Ik ben doorgaans de career mode en create a club guy maar ik neem aan dat je in FUT-termen zegt dat hij vrij basic is?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brobbey is echt zo'n spits die je in week 1 bij FIFA hebt met 88 pace en fysiek, 60 passing en 55 finishing en composure.
Snel en sterk maar kan niet scoren.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans de career mode en create a club guy maar ik neem aan dat je in FUT-termen zegt dat hij vrij basic is?
Beter nog Vincent scoorde tegen Liverpool en Barcelona.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja want Janssen scoort ook een wereldgoal tegen City. Of 5 goals in 2 seizoenen tegen Lazio.
Klinkt als 95% van mijn spitsen in mijn youth academy, gotcha.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snel en sterk maar kan niet scoren.
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Haal die trekker nou eens over man.
@onderzoeksteamzaaktaghiquote:
Ik heb net Twente gezien en dit kijkt toch echt heel veel beter weg.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekendwel een kutpot dit om te kijken. Pijnlijk het verschil tov Ajax onder Haggie
Dat zie je al bij corners tegenwoordig, bijna allemaal kort genomen, een goede lange zit er niet meer in.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom is een vrije bal geven richting de tweede paal zo moeilijk? Overal worden ze bij de eerste paal simpel weggekopt, man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |