Gun jullie niks.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Kwestie van tijd (een era) gok ik, ik gun het iig jou dat je met veel vreugde naar je cluppie kan kijken makker!
Ja, waardeloos is dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Embedded Youtube zonder titel(niet geklikt)
Ik heb vandaag eens even die Conference League poule bekeken.quote:
Ik heb in De Kuip staan zingen in de vakken achter figuren als Leroy Fer en Jaap Stam.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja gaat met golfbewegingen natuurlijk.
Nounounouquote:
Ik mis de conference league.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eens even die Conference League poule bekeken.
Wat een genot met al die obscure clubs.
Dit is wel ongeveer niveau Youri Baasquote:Op donderdag 12 december 2024 21:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ afbeelding ]
@:De_Kraam @:Zipportal
Iedereen heeft lopen kijken naar zeer matige spelers tot 2018. Jullie waren niet speciaal.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ afbeelding ]
@:De_Kraam @:Zipportal
Kijk dit heeft niks met Ajacied zijn te maken jij bent gewoon een ongezellige horkquote:Op donderdag 12 december 2024 22:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Iedereen heeft lopen kijken naar zeer matige spelers tot 2018. Jullie waren niet speciaal.
Nu niet meer lieverd.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Kijk dit heeft niks met Ajacied zijn te maken jij bent gewoon een ongezellige hork
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |