Van Halst erbij . Toevallig ook uit Reserve-moffenlandquote:Op donderdag 12 december 2024 20:45 schreef Zipportal het volgende:
Youri mag van zijn Duitse clubje gewoon aanschuiven bij Ziggo. @:powerloungen
Partijhandel van Assad.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die SLO's hebben de boel weer niet onder controle.
Sorry, ik schoot eventjes helemaal uit mijn slof. Dit zal niet meer gebeuren.quote:
Altijd je ID bij je hebben.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Want Amsterdam
Is poep op de stoep
En haat in de straat
Je bent op je hoede
Vooral 's avonds laat
Aan scherpte zal het hem niet ontbreken.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Toen er 6 wedstrijden gespeeld werden was de 6e wedstrijd altijd de laatste wedstrijd
Aldus de commentator van Ziggo
Slimmer dan menig quote die ik hier leesquote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Toen er 6 wedstrijden gespeeld werden was de 6e wedstrijd altijd de laatste wedstrijd
Welke josti hebben ze nu weer een microfoon in handen geduwd?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |