quote:Op donderdag 12 december 2024 20:56 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat is toch een hartstikke leuk kerstpakket. Ik ben groot fan van pannenkoeken bakken. Er is elk jaar wel weer ergens gezeik om de inhoud van een kerstpakket en dit keer dus bij een ziekenhuis in Utrecht; vaste prik dus. En verder lekker boeiend wat voor kerstpakket je krijgt. Gewoon dankbaar wezen dat je wat krijgt al zit het vaak vol meuk waar je niks mee doet.
Awwww, what a good boy.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:56 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat is toch een hartstikke leuk kerstpakket. Ik ben groot fan van pannenkoeken bakken. Er is elk jaar wel weer ergens gezeik om de inhoud van een kerstpakket en dit keer dus bij een ziekenhuis in Utrecht; vaste prik dus. En verder lekker boeiend wat voor kerstpakket je krijgt. Gewoon dankbaar wezen dat je wat krijgt al zit het vaak vol meuk waar je niks mee doet.
Je doet gewoon je werk en daar krijg je loon voor hè. En de coronatijd erbij betrekken is een beetje onzinnig aangezien dat al een paar jaartjes achter ons ligt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
[..]
Awwww, what a good boy.
Je werkt je de tyfus. Zeker toen in coronatijd. En je krijgt een bakmix als bedankje. Maar gewoon dankbaar zijn.
Ja 'loon'. Als je ziet wat de verschillen zijn tussen bijvoorbeeld een 'helpende' (laagste niveau van zorg) en laten we zeggen HBO verpleegkundige. Dan denk je vooral: waar doe ik het voor.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:34 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Je doet gewoon je werk en daar krijg je loon voor hè. En de coronatijd erbij betrekken is een beetje onzinnig aangezien dat al een paar jaartjes achter ons ligt.
Dan moet je ander werk zoeken als niet tevreden bent.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja 'loon'. Als je ziet wat de verschillen zijn tussen bijvoorbeeld een 'helpende' (laagste niveau van zorg) en laten we zeggen HBO verpleegkundige. Dan denk je vooral: waar doe ik het voor.
Awwwquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:49 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dan moet je ander werk zoeken als niet tevreden bent.
Geen flauw idee wat je met deze vraag probeert te bereiken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Awww
Jij doet altijd braaf wat gezegd wordt. Niet?
Nee precies. En ik begrijp niet wat je probeert te bereiken met te doen alsof je niet snapt dat mensen bij een bakmix denken: 'nounou, bedankt hoor !'.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:52 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat je met deze vraag probeert te bereiken.
Goed verhaal slaat nergens op wat je allemaal lult.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee precies. En ik begrijp niet wat je probeert te bereiken met te doen alsof je niet snapt dat mensen bij een bakmix denken: 'nounou, bedankt hoor !'.
Kijk. Toch een beetje assertiviteitquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:59 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Goed verhaal slaat nergens op wat je allemaal lult.
Nou dag he
Ze hebben nog niks gekregen. Ook geen bakmix.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee precies. En ik begrijp niet wat je probeert te bereiken met te doen alsof je niet snapt dat mensen bij een bakmix denken: 'nounou, bedankt hoor !'.
Liever een Bamix dan een bakmixquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze hebben nog niks gekregen. Ook geen bakmix.
Christus toen studeerde ik nog en was ik zelfs mod.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
KLB / Mijn buurmeisje is eenzaam en ik machteloos.
Misschien ook leuk voor @:-XOR-
Het is niet dat ik veel topics uit 2010 nog kan herinneren. Maar deze is me altijd bij gebleven.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Christus toen studeerde ik nog en was ik zelfs mod.
Da's een mooie.quote:Op zondag 15 december 2024 00:21 schreef ACT-F het volgende:
Een kerstpakket bevat veel vlees en drank. De rest is nep![]()
[ afbeelding ]
waar kan ik solliciterenquote:Op zondag 15 december 2024 00:21 schreef ACT-F het volgende:
Een kerstpakket bevat veel vlees en drank. De rest is nep![]()
[ afbeelding ]
Kan je gelijk boos naar de directie stappen met die pan.quote:Op maandag 16 december 2024 13:54 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Met pan valt het dus best mee.
Marshmallows beetje apart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |