abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215850322
quote:
Slachtoffer mishandeling met één klap bewusteloos: vier mannen gezocht

LEIDEN - Een breuk in zijn schedel en jukbeen en veel hoofdpijn: een 21-jarige man is na een avondje stappen in Leiden flink mishandeld. De twee mannen die hem hebben geslagen en geschopt zijn duidelijk gefilmd. Twee anderen die erbij waren worden nu nog onherkenbaar getoond.

Het slachtoffer is in de nacht van zaterdag 9 op zondag 10 november met vrienden in een club aan de Lammermarkt. Rond 2.15 uur besluit hij alleen naar huis te gaan. Buiten komt hij iemand tegen en maakt daar nog even een praatje mee.
Intussen pakken ook vier andere mannen hun jassen en verlaten de club. Op camerabeelden is te zien dat ze de 21-jarige man passeren en daarbij geen contact met hem hebben. Er is op dat moment dus nog niets aan de hand.

Onenigheid met groepje
Even later loopt het slachtoffer dezelfde kant op als het groepje van vier. Hij komt ze tegen op de hoek met de Lange Scheistraat. Vermoedelijk spreekt hij hier een van de mannen aan, omdat hij hem denkt te kennen. Dat gesprek loopt om onduidelijke reden uit de hand en er ontstaat onenigheid. Er wordt wat geduwd en getrokken, het slachtoffer wordt vastgepakt en achteruit gedreven door de groep mannen. Hij probeert weg te komen, maar wordt dan in de Lange Scheistraat mishandeld.

Vuistslag en schop
Een van de mannen geeft hem een vuistslag in zijn gezicht, waardoor hij hard achterover op de grond valt en meteen bewusteloos raakt. Een ander geeft dan nog een trap tegen het lichaam van het slachtoffer. Omstanders grijpen in en proberen het geweld stoppen. Dat lukt, en de groep van vier rent er vandoor in de richting van de Oude Singel.
Lees verder
Dus iemand eerst bewusteloos slaan, en als ie dan buiten westen is moet er door omstanders ingegrepen worden omdat de mishandeling doorgaat? Wat mij betreft is dat poging tot doodslag.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_215850355
Mocht iemand ze kennen...
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215850380
quote:
17s.gif Op donderdag 12 december 2024 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Waar haal je die vandaan? Ik kon de uitzending zo snel niet vinden. Wel die van een week eerder.
pi_215850418
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef recursief het volgende:

[..]
Waar haal je die vandaan? Ik kon de uitzending zo snel niet vinden. Wel die van een week eerder.
https://centraalplus.nl/2(...)ndeling-lammermarkt/

De tweet van de politie is verwijderd inmiddels. De link van de politie ook offline inmiddels: https://www.politie.nl/ge(...)rmarkt---leiden.html

wellicht zijn ze al opgepakt?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215852568
quote:
17s.gif Op donderdag 12 december 2024 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, eens een keer niet ligtgetint. >:)
  donderdag 12 december 2024 @ 23:17:32 #6
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215852618
Dan heb je slecht incasseringsvermogen
Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
pi_215852743
Waarom niet IMSI catchers in uitgaansgebieden?

O wacht...dan hebben de daders de volgende dag in combinatie met bewakingsbeelden al in zicht, en kunnen deze rot van dit type gewelddadigheid niet meer op politieke agenda krijgen.

Plus een en ander privacy gerelateerd waarschijnlijk.

Hoop dat het slachtoffer er geen hersenletsel aan overhoudt.
pi_215853464
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 23:09 schreef YoopY het volgende:

[..]
Goh, eens een keer niet ligtgetint. >:)
Is het daarom zo stil hier?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_215853483
Die privacy van daders mag wel op de schop. Volgende dag beelden online, zonder blurs of balkjes.

Verder veel sterkte voor het slachtoffer.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215853487
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Ja anders was het topic al een paar paginas verder met de gebruikelijke rechtse figuren
pi_215853553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 23:31 schreef yessie234 het volgende:
Waarom niet IMSI catchers in uitgaansgebieden?

O wacht...dan hebben de daders de volgende dag in combinatie met bewakingsbeelden al in zicht, en kunnen deze rot van dit type gewelddadigheid niet meer op politieke agenda krijgen.
:')
quote:
Plus een en ander privacy gerelateerd waarschijnlijk.
dit is gelukkig de enige reden
pi_215853557
verder: achter een auto binden dat tuig en wegrijden O-)

zien er ook uit als domme machoaapjes
pi_215853581
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 20:40 schreef recursief het volgende:

[..]
Lees verder
Dus iemand eerst bewusteloos slaan, en als ie dan buiten westen is moet er door omstanders ingegrepen worden omdat de mishandeling doorgaat? Wat mij betreft is dat poging tot doodslag.
Sssst. Dat mag je niet zeggen over ingenieurs met een moeilijke jeugd...
pi_215853608
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 06:19 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Het is midden in de nacht, wij rechtse mensen moeten gewoon werken en leven niet van subsidies en uitkeringen waardoor we de hele nacht kunnen opblijven en daarna de hele dag kunnen meuren in je bed..
:D
pi_215853728
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 06:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Sssst. Dat mag je niet zeggen over ingenieurs met een moeilijke jeugd...
Wat mag ik niet zeggen over wie?

Ingenieurs vind je trouwens eerder in Delft. In Leiden verwacht ik misschien rechtenstudenten of iets van geneeskunde. Alsof dat eigenlijk iets uitmaakt.
  vrijdag 13 december 2024 @ 08:41:55 #16
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215854159
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Post om 3 uur s'nachts met 2 likes in de nachtelijke uren. Wat genant. Dit bevestigt een hoop :D _O-

De daders zijn overigens al gepakt. In onze cultuur worden die namelijk niet de hand boven het hoofd gehouden.
pi_215854214
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 08:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Post om 3 uur s'nachts met 2 likes in de nachtelijke uren. Wat genant. Dit bevestigt een hoop :D _O-

De daders zijn overigens al gepakt. In onze cultuur worden die namelijk niet de hand boven het hoofd gehouden.
Topic werd om 20.40 uur geopend, niet midden in de nacht. Ik vind net als @KillemWieft het gebrek aan verontwaardiging inderdaad pijnlijk veelzeggend.
pi_215854403
Vuil tuig. :(
Het is koud, het is guur....
  vrijdag 13 december 2024 @ 09:28:35 #19
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215854482
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 07:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat mag ik niet zeggen over wie?

Ingenieurs vind je trouwens eerder in Delft. In Leiden verwacht ik misschien rechtenstudenten of iets van geneeskunde. Alsof dat eigenlijk iets uitmaakt.
De meeste mensen verwachten ook niet dat hun nieuwe apotheker uit een bootje komt aanvaren. ;)

Misschien een en ander niet al te letterlijk nemen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 13 december 2024 @ 09:38:51 #20
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215854573
Wederom iemand die dankbaar mag zijn dat er geen BOA'S of politieagenten in de buurt waren. Anders had hij ook nog een weekendje arrestantencomplex erbij mogen pakken en gezellig op uitnodiging langs kunnen komen op het vrouwe justitiaplein.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 23:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het zal de klap tegen de grond zijn geweest die hem de das om deed.
Appears.
pi_215854622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 23:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Niet iedereen is z'n halve jeugd in elkaar getimmerd.
pi_215855110
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 06:19 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Het is midden in de nacht, wij rechtse mensen moeten gewoon werken en leven niet van subsidies en uitkeringen waardoor we de hele nacht kunnen opblijven en daarna de hele dag kunnen meuren in je bed..
Topic is al om 20:40 gepost en zelfs nu nog maar een paar reacties.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')