Marc zal trots op je zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, moet ik nog even pinnen, en dan ben ik er helemaal klaar voor

De banken laten in januari weten hoeveel er gepind moet wordenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat alleen is natuurlijk al een goede reden om het te doen

Handig voor de inbrekers dat ze weten hoeveel ze kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De banken laten in januari weten hoeveel er gepind moet worden

Dat zeker. Al zal dat als je dagen niets heb gehad ook lekker smakenquote:

Ow, dat beslissen zij?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De banken laten in januari weten hoeveel er gepind moet worden

Precies, vanaf dat moment kunnen ze hun slag slaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Handig voor de inbrekers dat ze weten hoeveel ze kunnen verwachten.

Zoiets hoorde ik vandaag ja, mensen hadden de vraag hoeveel contant ze dan in huis moesten hebben, de banken hadden gereageerd dat ze dat later zouden laten wetenquote:

Even rekenen wat ze daadwerkelijk op voorraad hebben zeker, anders krijgen ze problemenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik vandaag ja, mensen hadden de vraag hoeveel contant ze dan in huis moesten hebben, de banken hadden gereageerd dat ze dat later zouden laten weten

Ik had geen plannen in die richtingquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Gaan jullie een noodrantsoen/-pakket aanleggen?
En zo ja, wat halen jullie in huis?

Jij denkt ook dat het paniekzaaierij is, ik ook hoor, loop ook niet zo hard, maar heb toch 6 flessen water bij de boodschappen besteld, voor het geval datquote:

6 flessen? Er wordt geadviseerd 3 liter pp per dag voor 3 dagenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat het paniekzaaierij is, ik ook hoor, loop ook niet zo hard, maar heb toch 6 flessen water bij de boodschappen besteld, voor het geval dat

Zeg, paniekzaaiertquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
6 flessen? Er wordt geadviseerd 3 liter pp per dag voor 3 dagen

Ik dacht 3 flessen p.p. pd voor 48 uur, ik ga gewoon veel slapenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
6 flessen? Er wordt geadviseerd 3 liter pp per dag voor 3 dagen

Zouden ze het zo timen dat het in het weekend is?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht 3 flessen p.p. pd voor 48 uur, ik ga gewoon veel slapen

quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, da’s ook traditieEn hoeveel daarvan ga je ook opeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of meer, hoeveel gooi je weg?stupidity has become as common as common sense was before

Hoezo, ik zie alleen maar lekkere dingen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan ga je ook opeten?
Of meer, hoeveel gooi je weg?

75% geef ik wegquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan ga je ook opeten?
Of meer, hoeveel gooi je weg?

Ik denk dat er niets te werken valt, want er is dan ook geen stroom.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zouden ze het zo timen dat het in het weekend is?

Jij leest ook elders mee zie ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waterglas van maily is halfvol

Dan hopelijk een 18 liter glasquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waterglas van maily is halfvol

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |