Sweet. Babyeendjes hondje rijden.quote:

Leuk niet. Zus vandaag ablatie gehad. Als het goed is mag ze zo naar huis.quote:

Friesendland is waar hij gaat verblijvenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh als het maar naar een warm land is dan.

Daar kun je ook lekker vakantie vieren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Friesendland is waar hij gaat verblijven

Ook weer wel leuk toch? Hopelijk heeft ze er veel aanquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk niet. Zus vandaag ablatie gehad. Als het goed is mag ze zo naar huis.

Heel traditioneel, al jaren ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 13 december 2024 20:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Mag je zelf kiezen of is het een traditioneel pakket?

ja als het helpt zeer zeker.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer wel leuk toch? Hopelijk heeft ze er veel aan

Dat kan ook leuk zijn. Ik heb weer punten om iets uit te kiezen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Heel traditioneel, al jaren ongeveer hetzelfde

Laat eens zien dan ... je hebt er vast wel een foto van danquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Heel traditioneel, al jaren ongeveer hetzelfde

Ik vind het wel leuk, maar leuker was het als er iets meer variatie in zatquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn. Ik heb weer punten om iets uit te kiezen.

Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar leuker was het als er iets meer variatie in zat

Uiteraard, da’s ook traditiequote:Op vrijdag 13 december 2024 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat eens zien dan ... je hebt er vast wel een foto van dan

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, da’s ook traditieGoed noodpakketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

[..]
Uiteraard, da’s ook traditieDoet me aan die van vorig jaar denken iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[..]
Uiteraard, da’s ook traditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Klopt!quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet me aan die van vorig jaar denken idd

Kom je wel even mee door 🤣quote:

alles wordt duurder, maar kerstpakket groeit niet mee ...quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:01 schreef D. het volgende:
Beetje magerder alleen
Het pakket, niet alleen ik

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |