SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
waarschijnlijk vliegt de avond zo voorbij.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat ja
misschien gaat de avond ook zo langzaam?
[..]
[..]![]()
[..]
Ook jij wordt oud. Hoe zat het met je afvalplannen? Of heb je het omamd tegenwoordig? Als dat nog past xD
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op donderdag 12 december 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
Denk je even rustig te kunnen zitten na het boodschappen doen
Moet je meteen een topic openen
quote:
Chocola?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:00 schreef Ama het volgende:
En toen was ik weer thuis met allemaal lekkere dingetjes.
Ben je met een palletsteekwagen gaan winkelen?quote:
Oh heb alles al opgeruimd.quote:
Nee boodschappenkratje vol maar had ook twee broden (1 voor mijn pa).quote:Op donderdag 12 december 2024 16:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je met een palletsteekwagen gaan winkelen?
Chocola... opruimen? In je buik?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heb alles al opgeruimd.
[..]
Nee boodschappenkratje vol maar had ook twee broden (1 voor mijn pa).
Zou het Los zijn?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)erpreteerd-8-screens
Gelezen met plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik las kerstrui en ik had gelijk een errorquote:Op donderdag 12 december 2024 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had mijn kerstvakantie nog niet ingediend.
Ben je dan specifiek met kerst in de rui?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las kerstrui en ik had gelijk een error
Dan verlies je naalden.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je dan specifiek met kerst in de rui?
Oh, er mist een t.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je dan specifiek met kerst in de rui?
quote:
Ik vind dat wel geinig.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week wel weer (foute) kerstTruiendag op kantoor, jolig joh
Ja ik ook, ik heb er twee.. dus misschien alle twee meenemen en eentje in de ochtend en de ander in de middag aantrekkenquote:
Bombastic side eyequote:Op donderdag 12 december 2024 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Overal haren neergooien en zeggen dat je dacht dat er 'kerstrui' in de aankondiging stond.
Doequote:Op donderdag 12 december 2024 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb er twee.. dus misschien alle twee meenemen en eentje in de ochtend en de ander in de middag aantrekken
Okequote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Overal haren neergooien en zeggen dat je dacht dat er 'kerstrui' in de aankondiging stond.
Vooral dat laatste berichtje is erg geloofwaardigquote:Op donderdag 12 december 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik noem dat altijd gewoon naar de wc gaanquote:Op donderdag 12 december 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola... opruimen? In je buik?
Dus elke keer als jij gaat opruimen ben je gewoon aan het poepen?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd gewoon naar de wc gaan
Kerst-omaatjesquote:Op donderdag 12 december 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Of is het een trui met een kers?
Ja, gerries producerenquote:Op donderdag 12 december 2024 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus elke keer als jij gaat opruimen ben je gewoon aan het poepen?
Uit je mond stinkenquote:Op donderdag 12 december 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
Maar mijn alcoholvrije mondwater voor 99 cent is volgens mij uit het assortiment.
Ik had laatst heel fijne shampoo gekocht bij de DM, dus als die op is over een tijdje moet ik even terug.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:51 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt veel tandpasta enz nu op voorraad.Maar ja het is zo cheap in Duitsland dat ik gewoon elke keer wat koop. Heb nu ook wel genoeg shampoo enz tot de zomer.
Heb nu zo'n huismerk met tropische geur ofzo voor 95 cent.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst heel fijne shampoo gekocht bij de DM, dus als die op is over een tijdje moet ik even terug.
https://www.dm.de/balea-shampoo-pure-frische-p4066447468175.htmlquote:Op donderdag 12 december 2024 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nu zo'n huismerk met tropische geur ofzo voor 95 cent.Meteen even reserve van meegenomen.
Oh dit merk heb ik ook nu ja! En mijn douchegel koop ik daar nu ook van voor 65 cent of 95 cent (ligt aan de geur). Hadden wij hier maar zulke prijzen standaard zonder aanbieding.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.dm.de/balea-shampoo-pure-frische-p4066447468175.html
Deze heb ik
Had ook deze meegenomen, maar heb hem nog niet getest:
https://www.dm.de/balea-shampoo-volumen-p4066447467918.html
Ineens zin in Burgerkingquote:Op donderdag 12 december 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Ja of het is een ander merk maar lijkt erop maar het is allemaal goedkoop en begint ook met de B.
Chili cheese nuggetsquote:Op donderdag 12 december 2024 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens zin in Burgerking
Ook superlang niet meer op
Whopper![]()
Curly fries
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:49 schreef Haags het volgende:
Volgens mijn Spotify wrapped heb ik dit jaar totaal 23.682 verschillende nummers geluisterd.
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik heb nog niet gekeken.
Het was vorige week volgens mij in de aanbieding van 3 euro naar 2 nog wat.. en wat heb je dan? Letterlijk het kleinste zakje in het schap.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik koop dus nooit zakken met M&M's, nu hoorde ik laatst iemand zeggen dat het zo duur was, iets van 8 euro ofzo en daar schrok ik van.
Dus ik even opgezocht bij de AH hoeveel een kg zak kost.
11,49Gaat alles wel goed verder?
maar lekkeeeeerquote:Op donderdag 12 december 2024 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was vorige week volgens mij in de aanbieding van 3 euro naar 2 nog wat.. en wat heb je dan? Letterlijk het kleinste zakje in het schap.Die shit is echt duur geworden
Ja, niet echt de moeite meer waardquote:Op donderdag 12 december 2024 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was vorige week volgens mij in de aanbieding van 3 euro naar 2 nog wat.. en wat heb je dan? Letterlijk het kleinste zakje in het schap.Die shit is echt duur geworden
Bij de Kruidvat zijn ze soms in de aanbieding.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik koop dus nooit zakken met M&M's, nu hoorde ik laatst iemand zeggen dat het zo duur was, iets van 8 euro ofzo en daar schrok ik van.
Als er een goede aanbieding is wil ik ze nog wel kopen een keer.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet echt de moeite meer waard
En zo lekker vind ik ze toch niet
Ja, Kruidvat heeft op sommige producten nog verrassende kortingquote:Op donderdag 12 december 2024 17:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat zijn ze soms in de aanbieding.
Ik vind m&m echt zonde van de kcalquote:Op donderdag 12 december 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vergeet eigenlijk het bestaan van M&M's lolquote:Op donderdag 12 december 2024 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Als er een goede aanbieding is wil ik ze nog wel kopen een keer.
Wat vind jij kwaliteitschocolade?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind m&m echt zonde van de kcal(en geld dus)
Beuk dan een reep kwaliteitschocolade weg
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vergeet eigenlijk het bestaan van M&M's lol
ALS JE HET VERDRINGT DAN HEB JE GEEN PROBLEMEN MEER WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS JE HET VERDRINGT DAN HEB JE GEEN PROBLEMEN MEER WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Meestal zijn dan de Maltesers ook in de aanbieding en daar kies ik de laatste tijd eerder voor.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vergeet eigenlijk het bestaan van M&M's lol
Klinkt goedquote:Op donderdag 12 december 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog mokka kruidnoten, die heb ik nog nooit op. Zal ook vast heerliepeerlie zijn
Ja, is toch zo ?quote:
Maltesers zijn ook wel lekker, maar ik koop echt weinig van dat soort snoepquote:Op donderdag 12 december 2024 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Meestal zijn dan de Maltesers ook in de aanbieding en daar kies ik de laatste tijd eerder voor.
Oh dat laatste heb ik volgens mij nog nooit gehad.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maltesers zijn ook wel lekker, maar ik koop echt weinig van dat soort snoep
Die chocoladechips zijn wel echt HDP
Wij zouden een goede match zijn, die pepernoten sla ik liever overquote:Op donderdag 12 december 2024 17:54 schreef Elvi het volgende:
Ik heb helemaal geen kruidnoten gegeten dit jaarWel pepernoten
Hmm, kan me daar niet zoveel bij voorstellen. Zal vast niet vies zijnquote:Op donderdag 12 december 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik heb truffel - cinnamonroll kruidnotenIk dacht dat het truffel kruidnoten waren, maar kennelijk moet daar nog cinnamonroll -smaak bij
uhuquote:
dat koop ik dan weer nooitquote:Op donderdag 12 december 2024 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maltesers zijn ook wel lekker, maar ik koop echt weinig van dat soort snoep
Die chocoladechips zijn wel echt HDP
Wat zeg jij?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat laatste heb ik volgens mij nog nooit gehad.
Klopt, mensen houden lekker van routineeeeeeequote:Op donderdag 12 december 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat koop ik dan weer nooit
het is echt super leuk om eens met andere mensen boodschappen te doen. Zoveel inspiratieje koopt toch vaak een beetje hetzelfde
Ik ga ook zoquote:Op donderdag 12 december 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Oke lets sportword ik net zo'n beast als 4ebe
Ik ben misselijk, ik hoef geen goorgonzolaquote:
Of jezelfquote:Op donderdag 12 december 2024 18:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh kan de ratten wel even wat kaas geven.
Ik hoef ook geen goorgonzola als ik niet misselijk benquote:Op donderdag 12 december 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben misselijk, ik hoef geen goorgonzola
Aan mij knabbelen ze gelukkig niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of jezelf
Maar geen goorgonzola
Nee ik ook niet, zit al in de naamquote:Op donderdag 12 december 2024 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen goorgonzola als ik niet misselijk ben
ik voel me vooral beast als ik klaar ben. Tijdens het sporten is het vaak meer 'pufpuf zwaar pufpuf'quote:Op donderdag 12 december 2024 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga ook zo
Even beastmodus
*Gromt
Ik bedoelde kaas aan jezelf gevenquote:Op donderdag 12 december 2024 18:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Aan mij knabbelen ze gelukkig niet.
dE ciRkEl iS rOndquote:Op donderdag 12 december 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zit al in de naam
"Ik krijg geen adem meer."quote:Op donderdag 12 december 2024 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik voel me vooral beast als ik klaar ben. Tijdens het sporten is het vaak meer 'pufpuf zwaar pufpuf'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |