SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MOON was sneller.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou ik ook zeggen.quote:
Ik niet wil je beweren?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb meestal wel een TT in gedachten maar het gaat de laatste tijd zo snel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik gaf je nu de tijdquote:Op donderdag 12 december 2024 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel een TT in gedachten maar het gaat de laatste tijd zo snel.![]()
![]()
Niet zo tochquote:Op donderdag 12 december 2024 13:53 schreef mario390 het volgende:
material-scheet @:hemarookworst
land is metgekomen
[ afbeelding ]![]()
Dit mag best onder een spoiler.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Speciaal voor jou ook nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat is geen poep maar menstruatiebloed
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ga maar even wat anders doen.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat is geen poep maar menstruatiebloed
Poep is prima maar menstruatiebloed is natuurlijk niet te doen. Ik snap het welTrotste mama van Ambar
Bolk die shit inderdaad.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik geloof vor masturbatiebloed is het wat te hoog in de broekquote:Op donderdag 12 december 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Poep is prima maar menstruatiebloed is natuurlijk niet te doen. Ik snap het wel![]()
Hoef allebei niet te zienquote:Op donderdag 12 december 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Poep is prima maar menstruatiebloed is natuurlijk niet te doen. Ik snap het welUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee hoor. Vagina zit naast de anus.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof vor masturbatiebloed is het wat te hoog in de broekTrotste mama van Ambar
Als je last hebt van masturbatiebloed, zou ik minder gaan fappen...quote:Op donderdag 12 december 2024 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof vor masturbatiebloed is het wat te hoog in de broekI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb al wel weer een nieuwe TT in gedachten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Godver ik zie het nu pasquote:Op donderdag 12 december 2024 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je last hebt van masturbatiebloed, zou ik minder gaan fappen...
Uw ADH vitamine Worst
slayer op polse tvja maar zij ligt, is technisch niet möglichquote:Op donderdag 12 december 2024 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Vagina zit naast de anus.![]()
Zelfbolk op de seconde.
Ik als vrouw zijnde kan dat natuurlijk totaal verder niet wetenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:06 schreef mario390 het volgende:
slayer op polse tv
[..]
ja maar zij ligt, is technisch niet möglichTrotste mama van Ambar
bolkI'm surrounded by morons!
Maar heel eerlijk,ik heb net even gecheckt bij iemand.De vagina zit niet naast de anus.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik als vrouw zijnde kan dat natuurlijk totaal verder niet weten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 december 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb al wel weer een nieuwe TT in gedachten.![]()
![]()
Best vlak eronder, of er boven afhankelijk van perspectiefquote:Op donderdag 12 december 2024 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk,ik heb net even gecheckt bij iemand.De vagina zit niet naast de anus.Uw ADH vitamine Worst
Zit er gewoon naast, gescheiden met een stukje vlees.Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit er gewoon naast, gescheiden met een stukje vlees.quote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Poep is prima maar menstruatiebloed is natuurlijk niet te doen. Ik snap het wel![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor als je het van de voorkant bekijktquote:Op donderdag 12 december 2024 14:19 schreef mario390 het volgende:
dat kann niet, dat kut naast anus zit ,dat is dann en geburtsfoutjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Allemaal mannen die even gaan uitleggen aan een vrouw hoe het vrouwenlichaam in elkaar zit
Trotste mama van Ambar
Misschien leer je dat je abnormaal bent, van de "expert"?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal mannen die even gaan uitleggen aan een vrouw hoe het vrouwenlichaam in elkaar zit
I'm surrounded by morons!
Je hebt clitoris (geen gaatje) - plasbuis - vagina - anus - bilspleet.Trotste mama van Ambar
Genoemd het perineum.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit er gewoon naast, gescheiden met een stukje vlees.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen idee hoe mijn lichaam in elkaar zitquote:Op donderdag 12 december 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal mannen die even gaan uitleggen aan een vrouw hoe het vrouwenlichaam in elkaar zit![]()
hello from the other side
The act of putting one finger in a girl's pussy and the other one in her anus and feel the both of them together through a small wall betweenUw ADH vitamine Worst
Jij ook al nietquote:Op donderdag 12 december 2024 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mijn lichaam in elkaar zit![]()
ik eigenlijk ook niet, ik heb daar een man voor nodig
Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mijn lichaam in elkaar zit
Heyyyquote:Op donderdag 12 december 2024 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij ook al nietik eigenlijk ook niet, ik heb daar een man voor nodig
![]()
![]()
Kan dat ook bij mannenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
The act of putting one finger in a girl's pussy and the other one in her anus and feel the both of them together through a small wall between
En dan gebruiken we voor het gemak de plasbuis
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan dat ook bij mannen
En dan gebruiken we voor het gemak de plasbuis![]()
![]()
het zit nur naast als zij seitlich liegtquote:Op donderdag 12 december 2024 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
The act of putting one finger in a girl's pussy and the other one in her anus and feel the both of them together through a small wall between![]()
Nou gij vagijn expertquote:Op donderdag 12 december 2024 14:21 schreef mario390 het volgende:
als de kut naast word zitten komt elke
poep vochtig heruit
Vertel ons
Verlicht ons
Waar o waar
Zit de vaginaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben nu echt even weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"voor het gemak"... uhhhhhquote:Op donderdag 12 december 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan dat ook bij mannen
En dan gebruiken we voor het gemak de plasbuisI'm surrounded by morons!
Zit wat meer afstand tussen of heb je het al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan dat ook bij mannen
En dan gebruiken we voor het gemak de plasbuisUw ADH vitamine Worst
Ik wil ook wel een gat maken als je dat prettiger vindtquote:
Ik wacht nog op een slachtofferquote:Op donderdag 12 december 2024 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit wat meer afstand tussen of heb je het al eens geprobeerd?
Bied jij je aan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee dank je, ik heb voldoende gaten.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een gat maken als je dat prettiger vindtI'm surrounded by morons!
Ik vraag ook niemand om in mijn anus te porrenquote:
Ik sla overquote:Op donderdag 12 december 2024 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een slachtoffer
Bied jij je aan?Uw ADH vitamine Worst
Was ik ook niet van planquote:Op donderdag 12 december 2024 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag ook niemand om in mijn anus te porren![]()
![]()
Porren van vorenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag ook niemand om in mijn anus te porrenUw ADH vitamine Worst
Heb je weleens 1 aangeraakt?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:25 schreef mario390 het volgende:
vragen we siswet, de doet sextalk, de helptUw ADH vitamine Worst
Hallo Marioquote:Op donderdag 12 december 2024 14:25 schreef mario390 het volgende:
vragen we siswet, de doet sextalk, de helpt
Ik wacht nog op antwoord
Waar zit de vaginaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die wil z'n worst overal instekenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
HEMA komt met die rare ideeen![]()
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 12 december 2024 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die wil z'n worst overal insteken
Uw ADH vitamine Worst
Vandaar de naam ‘rook’ worstquote:Op donderdag 12 december 2024 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die wil z'n worst overal insteken
Staat gewoon in de urban dictionaryquote:Op donderdag 12 december 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
HEMA komt met die rare ideeenUw ADH vitamine Worst
Rookworst is ook worst.I'm surrounded by morons!
onder de anus,quote:Op donderdag 12 december 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hallo Mario
Ik wacht nog op antwoord
Waar zit de vagina
naast nur wanneer zij seitlich liegt![]()
Maar ruikt hij nog naar worstquote:
Thats the question
Als hij er naar rook, dan niet meer.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ruikt hij nog naar worst
Thats the questionI'm surrounded by morons!
Kan ook boven de anus of voor of achter afhankelijk van of ze staat en hoe ze ligtquote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
onder de anus,
naast nur wanneer zij seitlich liegtUw ADH vitamine Worst
Dus ieni heeft gewoon gelijkquote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
onder de anus,
naast nur wanneer zij seitlich liegtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dann moet zij in kopstand ligenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ook boven de anus of voor of achter afhankelijk van of ze staat en hoe ze ligt![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2165 / +178 / +160 / 8851 / 9161
2. FreshFruit / 971 / +21 / +190 / 1977 / 2360
3. Dr.Mikey / 374 / +40 / +37 / 568 / 735
4. mario390 / 342 / +13 / +18 / 356 / 519
5. KillemWieft / 309 / +70 / +10 / 232 / 366
6. hemarookworst / 287 / +12 / +11 / 1039 / 1230
7. AardappelSchotel / 195 / +28 / +1 / 971 / 1089
8. HappyCharly / 189 / +35 / +0 / 818 / 931
9. gebrokenglas / 177 / +24 / +0 / 1536 / 1722
10. greysbones / 165 / +22 / +24 / 1641 / 1737
11. Pinnenmutske / 131 / +7 / +10 / 753 / 869
12. Soury / 107 / +1 / +0 / 140 / 184
13. MizzezAmy / 100 / +12 / +3 / 594 / 666
14. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
15. ToT / 87 / +11 / +10 / 1405 / 1497
16. loveyoulongtime / 84 / +16 / +0 / 387 / 434
17. 444 / 77 / +0 / +0 / 3047 / 3189
18. mascara-klodder / 71 / +0 / +0 / 132 / 160
19. Lovely / 62 / +0 / +0 / 1507 / 1608
20. ieniminimuis / 60 / +7 / +28 / 693 / 773SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 12 december 2024 14:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet zij in kopstand ligen
Uw ADH vitamine Worst
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 12 december 2024 14:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet zij in kopstand ligen
Als je van de voorkant kijkt
Is het andersom als van de achterkantThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bij de beeld liegt zij niet seitlichquote:Op donderdag 12 december 2024 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus ieni heeft gewoon gelijk![]()
Ftfyquote:Op donderdag 12 december 2024 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
Mario valt door de mand als manThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In jouw beeldquote:Op donderdag 12 december 2024 14:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij de beeld liegt zij niet seitlich
Eerst anus
Dan vagina
Maar dat is toch ook naast elkaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja van de vorkant is de poep strakser uitquote:Op donderdag 12 december 2024 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Als je van de voorkant kijkt
Is het andersom als van de achterkant
als de plas![]()
Je maakt er een mooi potje van Marioquote:Op donderdag 12 december 2024 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja van de vorkant is de poep strakser uit
als de plasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vorn und hinter ist auch neben einander @mario390Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ingefærte
Doe je jezelf aan...quote:I'm surrounded by morons!
Wat een leuk onderwerp hadden jullie net
R.I.P DTS.![]()
als je meint, maar zo zien oogen dat nietquote:Op donderdag 12 december 2024 14:34 schreef greysbones het volgende:
Vorn und hinter ist auch neben einander @:Mario390![]()
Augen sehen keinen wortenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je meint, maar zo zien oogen dat nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
op sokken?I'm surrounded by morons!
Nein naturlich nichtquote:Op donderdag 12 december 2024 14:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat lopt dann op de wc naast vorbij op de vloer
Wenn du piepie machst geht es doch auch nicht vorbeiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of sokkenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet alle helden dragen een cape![]()
![]()
ja om dat we dat ding selfs steuern kunnenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nein naturlich nicht
Wenn du piepie machst geht es doch auch nicht vorbei
meiden zitten maar nur zo daar, en doet zzzzzzzzz![]()
Je praat nu poep. Misschien moet je eens wat beter opletten als je porno kijktquote:Op donderdag 12 december 2024 14:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat we dat ding selfs steuern kunnen
meiden zitten maar nur zo daar, en doet zzzzzzzzz![]()
![]()
quote:In 2008 was Spring in 't Veld presentator en een van de makers van het internet-only project "The Bunker Online", waarin een extreme vorm van Big Brother (Opgesloten in een donkere bunker) gespeeld werd. De bunker lag gelegen in de kelder van het huis van Johan Vlemmix. Op aandringen van Spring in 't Veld was The Bunker Online een productie in samenwerking met FOK, waardoor daar (net zoals bij BB1 in 1999) de realityshow kon worden besproken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat we dat ding selfs steuern kunnen
meiden zitten maar nur zo daar, en doet zzzzzzzzz
weet je nog als de fokvrouw en beeld postete?quote:
heeft zo uitgezien,als word zij door en sieb plassen![]()
![]()
Eerst dat zeggen over Big Brother en vervolgens met Danny de Bunker maken ik snap het dan niet.quote:In een interview met het Britse dagblad The Times in 2008 onthulde Spring in 't Veld dat hij op dat moment vijf breakdowns achter de rug had in de acht jaar daarvoor wanneer hij trachtte zijn privacy terug te krijgen. Hij heeft nu een afkeer van dergelijke realityseries en is er niet trots op dat hij meegewerkt heeft met Big Brother, wat onder andere[2] te lezen is in de volgende Engelstalige quote:
If it's true that I helped to create that mindless monster, I'm not too proud of it...Big Brother took away the need to make inspiring programmes and replaced them with mindless chatter. It's time to put it in a museum for weird artefacts of television history.
— "Big Brother Stole My Life", The Times, 2008They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij bent toch geen rls kijker ?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst dat zeggen over Big Brother en vervolgens met Danny de Bunker maken ik snap het dan niet.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee maar zat wel op Fok! Toen die tijd en ken die Bart wel als eerste winnaar van. Maar vind hem tegenstrijdig in deze snap het niet helemaal.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent toch geen rls kijker ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Over alles moet een mening verkondigd worden. Ook over dingen die je niet interesseren. Dus ik ga snel een topic over het nut van de F1 openenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent toch geen rls kijker ?![]()
Ga ik de Fipo plaatsen met 'kuttopic'quote:Op donderdag 12 december 2024 14:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Over alles moet een mening verkondigd worden. Ook over dingen die je niet interesseren. Dus ik ga snel een topic over het nut van de F1 openen![]()
waar is zij geblevenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je nog als de fokvrouw en beeld postete?
heeft zo uitgezien,als word zij door en sieb plassen![]()
Uiteraard. Want ook al boeit het je niet, ik verwacht wel een mening van iedereenquote:Op donderdag 12 december 2024 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga ik de Fipo plaatsen met 'kuttopic'![]()
![]()
Deze reactie interesseert me ook geen bietquote:Op donderdag 12 december 2024 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Want ook al boeit het je niet, ik verwacht wel een mening van iedereen![]()
![]()
Maar die Bart zegt in (2008)big brother kost mij jaren van mijn leven en produceert vervolgens in hetzelfde jaar mee aan een extreme variant dat is opmerkelijk toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jeejquote:Op donderdag 12 december 2024 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga ik de Fipo plaatsen met 'kuttopic'![]()
![]()
Mijn mening is "boeiuhhhhh".quote:Op donderdag 12 december 2024 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Want ook al boeit het je niet, ik verwacht wel een mening van iedereenI'm surrounded by morons!
Keek jij al de eerste editie van big brother met die Ruud Kelly Bart etc ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee de erste wat ik kijkte was met jill,liesequote:Op donderdag 12 december 2024 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Keek jij al de eerste editie van big brother met die Ruud Kelly Bart etc ?![]()
Bolk BrotherI'm surrounded by morons!
Mee eens.I'm surrounded by morons!
Wie is bottom?I'm surrounded by morons!
Marioquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo die vogelbek in haar anus.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
Mario valt door de mand als gynaecoloog
" Het kan een beetje koud aanvoelen mevrouw."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
En op niveau.
![]()
Waar bevindt volgens @mario390 de vagina van een vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 15:09 schreef devzero het volgende:
Waar bevindt volgens @:mario390 de vagina van een vrouw?marioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Puzzie.quote:
Gelijk punten.quote:
Jij.quote:
Wuiven.
DruivenI'm surrounded by morons!
Sluizen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Puzzie
ja heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 december 2024 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar die Bart zegt in (2008)big brother kost mij jaren van mijn leven en produceert vervolgens in hetzelfde jaar mee aan een extreme variant dat is opmerkelijk toch?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je hoort er nu echt bij.quote:
Het woord van die Bart heeft net zoveel waarde als de mensen die woestboos uit DTS vertrekken en 2 weken later weer hier posten.quote:![]()
Onnodige vergelijking.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het woord van die Bart heeft net zoveel waarde als de mensen die woestboos uit DTS vertrekken en 2 weken later weer hier posten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jij keek wel?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het woord van die Bart heeft net zoveel waarde als de mensen die woestboos uit DTS vertrekken en 2 weken later weer hier posten.
mikey mag hier net zo goed een mening over hebben
en ja iemand die mee heeft gedaan en het spel heeft gewonnen na 100 dagen opgesloten te hebben gezeten mag daar best wat van vinden en zeggen
dat heeft wel enige waardeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hoe heet de beeld postete in zomer geloof ik
zo als word zij door en sieb plassen?![]()
de naam is wat met kiss
zij was met vrindin op vakantie![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
mensen die op anoniem zijn gegaan mogen we niet noemenquote:Op donderdag 12 december 2024 15:30 schreef mario390 het volgende:
hoe heet de beeld postete in zomer geloof ik
zo als word zij door en sieb plassen?![]()
de naam is wat met kiss
zij was met vrindin op vakantieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verhip,nu weet ik gelijk wie hij bedoelt.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die op anoniem zijn gegaan mogen we niet noemen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de is niet op anonym gegangenquote:Op donderdag 12 december 2024 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die op anoniem zijn gegaan mogen we niet noemen![]()
Echt wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, ik keek niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij keek wel?
mikey mag hier net zo goed een mening over hebben
en ja iemand die mee heeft gedaan en het spel heeft gewonnen na 100 dagen opgesloten te hebben gezeten mag daar best wat van vinden en zeggen
dat heeft wel enige waarde
Ja, mikey mag absoluut een mening hebben!
Dat die bart eerst loopt te beweren dat BB hem jaren van zijn leven heeft gekost en vervolgens een soort van extreme BB gaat pproduceren is een beetje raar en tegenstrijdig. Maar die Bart heeft toch behoorlijk verdiend aan BB en die "extreme" BB zal best wat hebben opgeleverd.![]()
wat kreeg de winnaar ook al weer?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik keek niet.
Ja, mikey mag absoluut een mening hebben!
Dat die bart eerst loopt te beweren dat BB hem jaren van zijn leven heeft gekost en vervolgens een soort van extreme BB gaat pproduceren is een beetje raar en tegenstrijdig. Maar die Bart heeft toch behoorlijk verdiend aan BB en die "extreme" BB zal best wat hebben opgeleverd.
een 100000? dacht ik
daar ga je niet van rentenieren
ja het is veel geld maar het kan ook zo op
de Bunker heeft volgens mij niet echt veel opgeleverdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toevallig zag ik gisteren een plaatje van Bart en dat zag er best armetierig uit En hijzelf ook.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat kreeg de winnaar ook al weer?
een 100000? dacht ik
daar ga je niet van rentenieren
ja het is veel geld maar het kan ook zo op
de Bunker heeft volgens mij niet echt veel opgeleverd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja maar was dat niet jemand met kiss in de naam?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel ik stuur je de naam wel in dm![]()
In DM.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar was dat niet jemand met kiss in de naam?
Zo ik heb bij deze mijn kerstpakket verdiend.Trotste mama van Ambar
heb je de dm gehad?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar was dat niet jemand met kiss in de naam?
zij was dat
zij postte toen ze op vakantie was een foto dat ze met 2 stralen plasteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even onder het bureau geweest?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik heb bij deze mijn kerstpakket verdiend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij mij thuis ligt er alleen stof. Op werk een paar veiligheidsschoenen, een paar huissokken en een voetensteunquote:Op donderdag 12 december 2024 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even onder het bureau geweest?Trotste mama van Ambar
ja dm gehad, hoe kom ik dann op kiss in naam?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je de dm gehad?
zij was dat
zij postte toen ze op vakantie was een foto dat ze met 2 stralen plaste![]()
Je zieke geest.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dm gehad, hoe kom ik dann op kiss in naam?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kissingbirdquote:Op donderdag 12 december 2024 15:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dm gehad, hoe kom ik dann op kiss in naam?
maar die post echt niet zo'n foto
In KPD wel hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:43 schreef greysbones het volgende:
de meerderheid zal niet zo'n foto posten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
goede vraagquote:Op donderdag 12 december 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom je zo'n foto posten?![]()
ze is wel weer op FOK onder een andere naam
dus je kunt het vragenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Speciaal voor Mario.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
goede vraag![]()
ze is wel weer op FOK onder een andere naam
dus je kunt het vragen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
waarom wil je dat zienquote:Op donderdag 12 december 2024 15:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar siswet ziet daar niet, en de drollenvrouw ook niet![]()
![]()
Ik begin echt aan jou te twijfelen.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar siswet ziet daar niet, en de drollenvrouw ook niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer was de finale?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:02 schreef mario390 het volgende:
proefing is , ze "vliegen" met helikopter in elke span,city
en moeten om stemmen,campagne voeren
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
straks verteld Mario nog dat hij fan is van 2 girls one cupThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu pas?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begin echt aan jou te twijfelen.Trotste mama van Ambar
Ik zit lekker een broodje doner te etenquote:
Daar begon het mee.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:47 schreef greysbones het volgende:
straks verteld Mario nog dat hij fan is van 2 girls one cup“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb maar wat gemberthee gepakt voor de keelTrotste mama van Ambar
Mario drinkt al 2 weken gember thee met saliequote:Op donderdag 12 december 2024 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb maar wat gemberthee gepakt voor de keel
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mijn lichaam in elkaar zit![]()
nee de is op alle pornsites, is nederlandse en is bekannt dat zijquote:Op donderdag 12 december 2024 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begin echt aan jou te twijfelen.
nur 2 keer peer week poept ofzo , zij is niet verdeckt, altijd met gezicht![]()
Ik kan best veel hebben maar er is een grens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wil je weten hoe vaak ik poep?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de is op alle pornsites, is nederlandse en is bekannt dat zij
nur 2 keer peer week poept ofzo , zij is niet verdeckt, altijd met gezichtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee maar je bent ook niet op veel pornsitesquote:Op donderdag 12 december 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil je weten hoe vaak ik poep?![]()
hoe weet jij datquote:Op donderdag 12 december 2024 15:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar je bent ook niet op veel pornsites
onlygrees.nlquote:
Ja?quote:I'm surrounded by morons!
Was het geheim?
dat jullie uberhaupt al kunnen denken dat ik dat zou doen
We zitten in KLB toch?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:57 schreef greysbones het volgende:
dat jullie uberhaupt al kunnen denken dat ik dat zou doen![]()
![]()
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:57 schreef greysbones het volgende:
dat jullie uberhaupt al kunnen denken dat ik dat zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Ik heb nu wel een leuke TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan het bijna vertellen.quote:I'm surrounded by morons!
Zellufquote:Op donderdag 12 december 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:SwJ
Justin vraagt overplaatsing aan![]()
![]()
Score!I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: