quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt een duet met @:PippenScottie
Waar was je?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was net nog in Utrecht. Komt wel dichtbij zo
The Wombats genot!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan dansen op Joy Division morgen, dat is alles wat ik wil.
Mij ken je wel! We hadden dat gesprek over R.E.M. en toen heb ik in de trein op jouw aanraden het album New Adventures In Hi-Fi geluisterd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deco, AoS en ok01 denk ik.
Weet niet van iedereen de echte naam nog. Bij voorbaat excuses.
Station op doorreis tussen Wageningen en Houten en weer terug.quote:
De beste plaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mij ken je wel! We hadden dat gesprek over R.E.M. en toen heb ik in de trein op jouw aanraden het album New Adventures In Hi-Fi geluisterd.
Vorig jaar ook toch? Toen was Whiskers er bij!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga morgen voor de verandering ook met een vrouw een hokje in
Dan zet ik Suzan en Freek opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Bereid je alvast voor op De Vlieger tijdens de karaoke
Ah ja, dat was een goede tip van mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mij ken je wel! We hadden dat gesprek over R.E.M. en toen heb ik in de trein op jouw aanraden het album New Adventures In Hi-Fi geluisterd.
Als je er net was en nu niet meer, is Utrecht dan niet verder weg dan ooit?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was net nog in Utrecht. Komt wel dichtbij zo
Dit klinkt als een tekst van Bløfquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je er net was en nu niet meer, is Utrecht dan niet verder weg dan ooit?
Fokkers blijken maar een matig geheugen te hebben wie ze allemaal al hebben ontmoet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorig jaar ook toch? Toen was Whiskers er bij!
Het komt vandaag vanzelf weer dichterbijquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je er net was en nu niet meer, is Utrecht dan niet verder weg dan ooit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |