Nice! Goed bezig 😁quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:58 schreef Tijdjes123 het volgende:
Ze heeft toch gereageerd!,
Eerste week januari, en ze komt mijn kant op!
Leuk man.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:58 schreef Tijdjes123 het volgende:
Thx!, jij ook alvast fijne feestdagen!quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Leuk man.
Nu goed aan jezelf denken en adem halen.
Hele fijne feestdagen gewenst maat!
Topquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:58 schreef Tijdjes123 het volgende:
Kijk nouquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:58 schreef Tijdjes123 het volgende:
je moet natuurlijk wel actie ondernemen, maar succes gozer.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:52 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Net zoals jullie dat vorige keer zeiden🤣😜
Heb je eigenlijk wel eens geneukt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:52 schreef Tijdjes123 het volgende:
Net zoals jullie dat vorige keer zeiden🤣😜
Nee nooit gedaan. Ik zal vast een beetje weten hoe het moet...quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel eens geneukt?
Weet je wel hoe het moet of moet zij het je leren?
Ik kan je wel als tip geven, voor het geval dat het inderdaad neuken wordt, om gedurende zeker drie dagen voorafgaand aan de date niet te masturberen. Dan kun je als het ware een beetje extra libido opbouwen.
Als het ooit tot neuken komt, en ze weet dat je het nog nooit gedaan hebt, wil ze het misschien wel zonder condoom doen en zorgt ze zelf voor anticonceptie.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Tijdjes123 het volgende:
Nee nooit gedaan. Ik zal vast een beetje weten hoe het moet...
Net zoals met zoenen. Ook nooit gedaan. Daarom vind ik het ook lastig om dat te doen. Ze weet overigens wel dat ik nog nooit gezoend heb.
Ze heeft 3 jaar een relatie gehad. Dus ik ga ervanuit dat ze het wel gedaan heeft ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als het ooit tot neuken komt, en ze weet dat je het nog nooit gedaan hebt, wil ze het misschien wel zonder condoom doen en zorgt ze zelf voor anticonceptie.
Heeft zij wel eerdere relaties gehad waarbij ze "het" gedaan heeft?
Ja dat laatste dacht ik ook al aan. Als je iemand leuk vindt wacht je denk ik geen 2,5 week.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:26 schreef pmponer het volgende:
Goede zaak dat ze dat weet, denk ik.
Loop niet te hard van stapel, zodat je jezelf voorbij rent. Hou toch altijd voor nu in de gaten dat het vooral vriendschappelijk kan zijn. Als mensen verliefd op elkaar zijn, dan wachten ze niet tot het volgende jaar om elkaar weer eens te zien om het zo maar te zeggen.
ik zeg het meer ter zelfbescherming voor jou, kan natuurlijk ook dat ze gewoon andere dingen heeft te doen in de kerstvakantie. Het is natuurlijk wel zo dat als je de volgende keer geen poging doet, dat je friendzoned bentquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:39 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ja dat laatste dacht ik ook al aan. Als je iemand leuk vindt wacht je denk ik geen 2,5 week.
Het is ongeveer 1.5 uur met de auto en zij komt met de trein wat bijna 2 uur is.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
ik zeg het meer ter zelfbescherming voor jou, kan natuurlijk ook dat ze gewoon andere dingen heeft te doen in de kerstvakantie. Het is natuurlijk wel zo dat als je de volgende keer geen poging doet, dat je friendzoned bent
Wonen jullie ver bij elkaar vandaan? Of is het lastig om elkaar op te zoeken?
hmm ja, niet on overkomelijk, ik wil je heel veel succes wensen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:45 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Het is ongeveer 1.5 uur met de auto en zij komt met de trein wat bijna 2 uur is.
Mijn vriendin is ook zwanger.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:38 schreef Tijdjes123 het volgende:
Ze doet iets met een app en de klok ofzo.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als het ooit tot neuken komt, en ze weet dat je het nog nooit gedaan hebt, wil ze het misschien wel zonder condoom doen en zorgt ze zelf voor anticonceptie.
Heeft zij wel eerdere relaties gehad waarbij ze "het" gedaan heeft?
Helemaal mooi, hopelijk gaat het dan een stapje verder.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:58 schreef Tijdjes123 het volgende:
Laat ze lullen, als ze nat is glijdt die er zo in.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Net zoals met zoenen. Ook nooit gedaan. Daarom vind ik het ook lastig om dat te doen. Ze weet overigens wel dat ik nog nooit gezoend heb.
Ja 100%, ik heb ze liggen(alleen ff de datum checken🤣)quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan ie over 5 jaar lopen klagen dat ie alimentatie moet betalen.
Gewoon zelf anticonceptie regelen TS, altijd.
Zoenen is ontzettend makkelijk. Seks is de eerste keren wat moeilijker, maar als ze weet dat je onervaren bent sleept ze je er wel doorheen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik zoenen al moeilijk vindquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zoenen is ontzettend makkelijk. Seks is de eerste keren wat moeilijker, maar als ze weet dat je onervaren bent sleept ze je er wel doorheen.
Hand vasthouden? Ogen kijken? Hoe oud ben je? Wat onervaren voor iemand van honderddrieëntwintig.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:32 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik zoenen al moeilijk vind
Checken, nieuwe kopen en verder niet over hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:20 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ja 100%, ik heb ze liggen(alleen ff de datum checken🤣)
Ik ben 30...quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hand vasthouden? Ogen kijken? Hoe oud ben je? Wat onervaren voor iemand van honderddrieëntwintig.
Misschien is een prostituee wat voor je want die doen niet aan zoenenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:32 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik zoenen al moeilijk vind
OMG niet neuken zonder condoom.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:38 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ze heeft 3 jaar een relatie gehad. Dus ik ga ervanuit dat ze het wel gedaan heeft ja.
Ze heeft geen anticonceptie, spreekt ze heel openlijk over. Ze doet iets met een app en de klok ofzo.
Oh veel jonger dan ik dacht dusquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:36 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik ben 30...
En ogen aankijken lukt wel. Rest nog nooit gedaan
Meer dan met elkaars tong spelen is het niet. Je moet alleen niet te wild doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:36 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik ben 30...
Hoe weet je dat zo goed ?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:36 schreef SemperLibertas het volgende:
Misschien is een prostituee wat voor je want die doen niet aan zoenen
Is er een opleiding waar we ons kunnen inschrijven?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meer dan met elkaars tong spelen is het niet. Je moet alleen niet te wild doen.
Van vrienden van een kennis zijn oom en daar de moeder van dus dan weet je het welquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo goed ?
Van wat ik wel eens heb gehoord, doen raamprostituées inderdaad niet aan zoenen. Maar de dames in zogenaamde privéhuizen schijnen het meestal wel te doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:39 schreef SemperLibertas het volgende:
Van vrienden van een kennis zijn oom en daar de moeder van dus dan weet je het wel
I know.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh veel jonger dan ik dacht dus![]()
Nou als ze je net ff te lang in den ogen kijkt dan kun je vanalles doen dat niet persé zoenen hoeft te heten, je kunt ook haar hand aanraken.
En je mond opentrekken mag ook wel, als je der lief vindt lachen of knap vindt ofzo, goed moment om dat te zeggen is als ze je ff te lang in den ogen kijkt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:41 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
I know.
Alleen pas had ze haar handen op haar schoot. En ik zou dan echt niet weten hoe dat aan te raken zonder gek te moeten doen.
Verder dan ik ondanks de kleine bank nog redelijk ver vanaf
Het vooronderzoek voor TS is bij deze gedaan, keuze valt op raamprostituée. Beetje liefde ontvangen voor paar tientjes en weer door. Dan is hij in ieder geval over die psychologische drempel heen waardoor hij sterker in zijn schoenen staat en daardoor zelfverzekerd en aantrekkelijk overkomt op de dames van niet-lichte zeden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Van wat ik wel eens heb gehoord, doen raamprostituées inderdaad niet aan zoenen. Maar de dames in zogenaamde privéhuizen schijnen het meestal wel te doen.
En je moet vooral niet als een wasmachine zoenen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Meer dan met elkaars tong spelen is het niet. Je moet alleen niet te wild doen.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het vooronderzoek voor TS is bij deze gedaan, keuze valt op raamprostituée. Beetje liefde ontvangen voor paar tientjes en weer door. Dan is hij in ieder geval over die psychologische drempel heen waardoor hij sterker in zijn schoenen staat en daardoor zelfverzekerd en aantrekkelijk overkomt op de dames van niet-lichte zeden.
De dames in privéhuizen schijnen wel te zoenen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:39 schreef ludovico het volgende:
Is er een opleiding waar we ons kunnen inschrijven?
Ik zie ook mogelijkheden. Gewoon om de koudwatervrees te overwinnen. Dit is de juiste route naar seksuele bevrijding en het pad naar een hoger bewustzijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De dames in privéhuizen schijnen wel te zoenen.
Dus misschien kan TS daarheen voor een korte cursus zoenen.
Schijnt dat als je het combineert met een cursus Spaans en vakantie naar Venezuela en je hard aan de snuif gaat dat dit een hele toffe vakantie kan worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:50 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zie ook mogelijkheden. Gewoon om de koudwatervrees te overwinnen. Dit is de juiste route naar seksuele bevrijding en het pad naar een hoger bewustzijn.
Ik wens hem heel veel succes en wijsheid en uiteindelijk komt alles goed
Precies en niet over nadenken, een beetje onhandig is ook wel cute. Als je elkaar leuk vindt is het allemaal prima.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:47 schreef Hexagon het volgende:
Naar de hoeren is nergens voor nodig. Die meid weet waar ze met hem aan toe is. Mooi de kans het te leren met iemand die je wel begeert.
Niet gelijk met de vuist TS...quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en niet over nadenken, een beetje onhandig is ook wel cute. Als je elkaar leuk vindt is het allemaal prima.
Dat je dom bentquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat betekenen die app en die klok volgens jou?
Over 20 jaar zijn er kinderen die geen ongelukje waren, maar "de klok van de natuur liep niet gelijk met mama".quote:
Heb ik ook aan gedacht ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 01:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik begrijp natuurlijk ook wel dat die app en klok op een of andere manier te maken heeft met een methode van natuurlijke anticonceptie. Een soort periodieke onthouding, maar dan iets geavanceerder.
Het geeft wel wat te denken over haar levensstijl, Ze is dan wel single, maar ze heeft kennelijk wel - regelmatig? - sex en doet het mogelijk zonder condoom. Anders heb je geen anticonceptie nodig.
Of ze houdt het gewoon bij omdat ze graag wil weten of ze regelmatig is en blijft? Dat ze het bijhoudt, betekent niet gelijk dat ze het met jan en alleman doet hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 01:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik begrijp natuurlijk ook wel dat die app en klok op een of andere manier te maken heeft met een methode van natuurlijke anticonceptie. Een soort periodieke onthouding, maar dan iets geavanceerder.
Het geeft wel wat te denken over haar levensstijl, Ze is dan wel single, maar ze heeft kennelijk wel - regelmatig? - sex en doet het mogelijk zonder condoom. Anders heb je geen anticonceptie nodig.
We hebben je gisteren van voldoende tips voorzien om enige ervaring op te doen alvorens het je seksstrijdperk betreedt. Doe daar je voordeel mee en pro-tip: steek 'm niet in gekke wijven.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Nouja ze moet wel 4-6 uur(totaal, retour) met de trein en ze moet ook gewoon werken. Dus voordat ze bij mij zou zijn uit haar werk moet ze eigenlijk al weer wegquote:Op woensdag 18 december 2024 12:10 schreef DelanoMilano het volgende:
Lekker man ik zou appen of ze niet eerder kan het is toch kerst vakantie als ze kan gamen kan ze ook bij jou langskomen beetje rare meid dit
Dat heeft ze wel voor je overquote:Op woensdag 18 december 2024 12:41 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Nouja ze moet wel 4-6 uur(totaal, retour) met de trein en ze moet ook gewoon werken. Dus voordat ze bij mij zou zijn uit haar werk moet ze eigenlijk al weer weg
tuurlijk heeft ze weekend, en het gaat misschien wat traag.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:05 schreef BronzeLeague het volgende:
Mja heeft ze wel daadwerkelijk interesse zou je je afvragen.
In mijn beleving gaan die dingen vaak sneller , zeker als iemand je leuk vindt, dan is die 2u ook zeker geen belemmering, ze heeft ook net als iedereen wel weekend. Haar volgende afspraak is over bijna een maand, dat is wel erg ver weg voor iemand die iemand evt leuk zou vinden.
Kans is dat je gewoon gefriendzoned bent, of dat jij op een reserve "lijstje" staat.
In game wereld zijn vooral de sex "freaks" aanwezig weet ik uit ervaringje bent iig in goede handen, maar of je ook de enige bent dat is een andere vraag
Iig veel succes , hoop het beste voor je.
quote:Op woensdag 18 december 2024 15:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het zal vanwege de reistijd en haar werktijden wellicht niet makkelijk zijn om een geschikt moment te vinden om af te spreken.
Maar ze hoeft toch niet dezelfde dag nog heen en terug te reizen? Je zal er toch geen bezwaar tegen hebben als ze bij jou komt overnachten? En dat hoeft natuurlijk niet meteen neuken te betekenen. Ik neem aan dat je wel een logeerbed in huis hebt, en anders kun je er wel een kopen of van iemand te leen vragen.
Ja dat had gekunt. Ik weet echter niet of ze dat ik als ik iemand voor de 2e keer zie en ik vind iemand leuk het zou voorstellen.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het zal vanwege de reistijd en haar werktijden wellicht niet makkelijk zijn om een geschikt moment te vinden om af te spreken.
Maar ze hoeft toch niet dezelfde dag nog heen en terug te reizen? Je zal er toch geen bezwaar tegen hebben als ze bij jou komt overnachten? En dat hoeft natuurlijk niet meteen neuken te betekenen. Ik neem aan dat je wel een logeerbed in huis hebt, en anders kun je er wel een kopen of van iemand te leen vragen.
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:36 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik ben 30...
Als jij een idee hebt hoe...quote:Op woensdag 18 december 2024 15:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
[..]
Zou je dat vriendschappelijk (of niet) niet toch beter even voorzichtig kunnen peilen? Als je alleen vriendschap eigenlijk niet ziet zitten vanwege de afstand is het zonde van de moeite en spanning, lijkt me.
Je bent op de eerste date eigenlijk al op een punt gekomen waar mensen meestal wat langer over doen. Je bent bij haar thuis geweest en best wel lang, en tot na middernacht gebleven. Op zich vind ik het niet abnormaal als daarop een date met overnachting volgt.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:21 schreef Tijdjes123 het volgende:
Ja dat had gekunt. Ik weet echter niet of ze dat ik als ik iemand voor de 2e keer zie en ik vind iemand leuk het zou voorstellen.
En ze kan het nogsteeds vriendschappelijk zien. Dat weet ik niet...
Ookal zou ik voor vrienden niet zo lang in de trein gaan zitten denk ik
Ja,zou kunnen. Ik heb nooit een 2e date gehad.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je bent op de eerste date eigenlijk al op een punt gekomen waar mensen meestal wat langer over doen. Je bent bij haar thuis geweest en best wel lang, en tot na middernacht gebleven. Op zich vind ik het niet abnormaal als daarop een date met overnachting volgt.
Misschien maakt het in dit geval een verschil dat jij wel bij haar thuis bent geweest en zij nog niet bij jou. Dus misschien is het inderdaad beter als het eerst een date zonder overnachting wordt en daarna pas een date met overnachting.
Ik heb geen logeerbed, wel 2 persoonsbedquote:Op woensdag 18 december 2024 15:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Heb je eigenlijk een logeerbed?
En heb je een tweepersoonsbed voor het geval dat ze op een gegeven moment samen met je wil slapen? Dat mag uiteraard ook een sofa zijn die je tot bed kunt ombouwen.
als ze langskomt en het is weer gezellig, kan je altijd nog voorstellen dat ze morgen pas terug gaat.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:54 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik heb geen logeerbed, wel 2 persoonsbed
Misschien wil ze wel in een logeerbed slapen maar vindt ze samen slapen in het tweepersoonsbed voorlopig nog te intiem.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:01 schreef pmponer het volgende:
als ze langskomt en het is weer gezellig, kan je altijd nog voorstellen dat ze morgen pas terug gaat.
Ja geen probleem toch, dan slaap je zelf op de bank.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel in een logeerbed slapen maar vindt ze samen slapen in het tweepersoonsbed voorlopig nog te intiem.
Uiteraard kan dat.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:23 schreef pmponer het volgende:
Ja geen probleem toch, dan slaap je zelf op de bank.
Maar 2 volwassen mensen in een bed zonder dat er aan elkaar geplukt hoeft te worden kan toch ook?
In 3 dagen twee keer jarig geweest?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:36 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik ben 30...
Anyway veel plezier de 2e date. Duurt nog even, dus hoop dat je het nu voor jezelf kunt laten rusten en dan als het moment daar is zal het vast weer spannend worden, maar dat geeft niet.quote:
Eens. Ik heb zelf een vasectomie gehad en daarom is mijn vriendin gestopt met de anticonceptiepil. Maar je kan dan eerst nog een tijd onregelmatig menstrueren, dus zij is dat toen gaan bijhouden in een app.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:12 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Of ze houdt het gewoon bij omdat ze graag wil weten of ze regelmatig is en blijft? Dat ze het bijhoudt, betekent niet gelijk dat ze het met jan en alleman doet hoor
Die zou ik pas erin gooien als ze een keer bij hem thuis geweest is en niet voor een 2e kennismaking.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:00 schreef DutchBlend het volgende:
Ik zou gewoon zeggen van "hey trouwens, je kunt ook blijven slapen als je dat wilt. Ik heb geen logeerbed maar we zouden evt kussens tussen ons in kunnen leggen als je je daar fijner bij voelt (hoewel die kussens van mij niet hoeven ;-))".
Dan is ze iig ook voorbereid in de zin van, ze heeft haar slaap spullen bij zich, als het ervan komt. En het is incl subtiele hint dat je niet vies van d'r bent.
Een afspraak plannen blijkt lastig omdat ze ver moet reizen. Dan lijkt het me een logisch en gastvrij aanbod als je elkaar toch al eerder ontmoet hebt.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die zou ik pas erin gooien als ze een keer bij hem thuis geweest is en niet voor een 2e kennismaking.
Is de avond heel gezellig kan je het misschien ook voorstellen, of je slaapt als man op de bank.
Maar neemt TS niet gelijk veel te veel hooi op zijn vork?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:42 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Een afspraak plannen blijkt lastig omdat ze ver moet reizen. Dan lijkt het me een logisch en gastvrij aanbod als je elkaar toch al eerder ontmoet hebt.
Bovendien, is de avond heel gezellig maar heeft ze geen slaapkledij of tandenborstel etc bij zich - omdat ze onvoorbereid is - dan zal ze minder snel ervoor kiezen om te blijven slapen, terwijl ze dat wellicht in principe wel zou willen. Is ze voorbereid op een mogelijke logeerpartij dan kan ze alsnog de keuze maken wat ze wil doen.
Vriendschap zou toch al mooi zijn?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:05 schreef BronzeLeague het volgende:
Mja heeft ze wel daadwerkelijk interesse zou je je afvragen.
In mijn beleving gaan die dingen vaak sneller , zeker als iemand je leuk vindt, dan is die 2u ook zeker geen belemmering, ze heeft ook net als iedereen wel weekend. Haar volgende afspraak is over bijna een maand, dat is wel erg ver weg voor iemand die iemand evt leuk zou vinden.
Kans is dat je gewoon gefriendzoned bent, of dat jij op een reserve "lijstje" staat.
In game wereld zijn vooral de sex "freaks" aanwezig weet ik uit ervaringje bent iig in goede handen, maar of je ook de enige bent dat is een andere vraag
Iig veel succes , hoop het beste voor je.
Omdat hij zelf al aangaf, dat ie vriendschap niet zo ziet zitten.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vriendschap zou toch al mooi zijn?
Waarom zou je je moeten afvragen of ze daadwerkelijk interesse heeft?
Jouw beleving zegt wat over jou en niets over haar.
Als ik het goed heb begrepen is dit contact ontstaan vanuit een post over eenzaamheid op reddit.
En gaat het draadje over mensen die contact zoeken met anderen voor vriendschap, relatie of wat anders.
Hoe het contact is ontstaan weten we niet en of TS in zijn post duidelijk heeft aangegeven waar hij precies op zoek naar is weten we ook niet.
Een keer met elkaar gamen ,vriendschap , hem ergens mee kunnen helpen: dat was de insteek /het begin van hun contact,
iig voor haar.
Ik snap de haast van TS, maar ook vanuit hier eigenlijk niet zo goed:
ze kennen elkaar iets meer dan een week ,TS heeft haar zaterdag ontmoet ,en ze hebben een leuke dag gehad. Punt.
Ze heeft de volgende dag gereageerd op zijn bericht en ze hebben nu een afspraak staan voor ergens in januari.
Prima toch?
TS heeft wat problemen met eenzaamheid, sociale contacten, het gemis van contact met vrouwen en hoe dat allemaal werkt.
Ik lees hier een hoop rare invullingen over de vrouw en over hoe (snel) een date tussen twee mensen blijkbaar moet verlopen. De vrouw is licht autistisch.
Als iemand (licht) autistisch is dan is dat al ingewikkeld genoeg voor de persoon zelf en dan heb je het nog niet eens over alle oordelen die anderen daarover hebben.
Gun /geef elkaar de tijd en de ruimte ipv druk leggen en te snel teveel willen.
Nouja ik weet niet of ik het niet zie zitten, ik weet niet of ik het kan. Zeker omdat ik haar leuk vindt.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:36 schreef BronzeLeague het volgende:
[..]
Omdat hij zelf al aangaf, dat ie vriendschap niet zo ziet zitten.
Dus niet mijn aanname, maar die van hem. Hij wilt waarschijnlijk meer dus.
Zijn beredenering is nu dus ook dat ze best traag reageerde, omdat ie sneller bevestiging nodig heeft via whatsapp.
licht autistisch of niet, heb er vroeger 1 gedated, is wel 1 met gebruiksaanwijzing mja![]()
Agh jah we zien het wel, leuk voor hem als er meer uitmond
100% waar, was het ook niet van plan.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:41 schreef Hexagon het volgende:
Ik zou niet zo snel over blijven slapen gaan beginnen. Kan ook erg opdringerig overkomen. Zoiets komt vanzelf als er een echte klik is.
Hoe zou dat een slecht teken kunnen zijnquote:Op donderdag 19 december 2024 23:18 schreef Tijdjes123 het volgende:
Ik had gevraagd of ze nog iets lekkers vind op onze date en dat ik ivm vakantie weinig tijd had dingen te halen.
Bovenstaand is versimpeld bericht maar wel met het woord date er in.
Was het handig, misschien wel, misschien niet.
Ze reageert paar uur geleden met een paar dingen waarmee ze al tevreden zou zijn.
Niets over het woord date. Geen idee of dat goed of slecht teken is.
Ja geen idee eigenlijk 😅, misschien heeft ze over het woord date heen gelezenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe zou dat een slecht teken kunnen zijn
Het is niet zo handig dat ze autistisch is, want aan jouw posts hier te lezen heb jij dat ook. Dus dat werkt niet lekker, jullie voelen allebei elkaar niet aan.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:24 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk 😅, misschien heeft ze over het woord date heen gelezen
Ik heb testen laten doen en heb het niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is niet zo handig dat ze autistisch is, want aan jouw posts hier te lezen heb jij dat ook. Dus dat werkt niet lekker, jullie voelen allebei elkaar niet aan.
Ik bedoel, jij zelf meldt niet aan te voelen of iemand jou leuk vindt, grote kans dat zij dat ook niet aan voelt.
Ik hoop voor je dat het wat wordt maar het is een recept voor misverstanden...
Op de reactie van Puzzie valt weinig aan te merken, maar stel je zou haar bellen om te vragen of ze het nu als meer vriendschappelijk ziet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:15 schreef Tijdjes123 het volgende:
Eerst maar even kijken of het doorgaat
Misschien draai ik door en ben ik niet gewend dat er slechte appets zijn maar nadat ze dus had aangegeven wat ze wilde en ik zei ga ik regelen geen contact meer gehad.
Ik denk dus als ik niks zeg er 2 weken radiostilte is...
Ze vraagt me ook niet te gamen en als ik het voorstel dan heeft ze al afgesproken om te gamen met een vriend. Dat is dan ook wel zo denk ik want ze is ook echt aan het gamen.
In person of als ze belt is ze super maar via whatsapp niet echt. Ik weet niet of dat door autisme komt of dat er wat anders is.
En ik zit te twijfelen het gewoon te vragen hoe ze het ziet. Als vriendschappelijk of als meer dan dat.
Of gewoon 2 weken radiostilte houden en dan dag van te voren vragen of het nog doorgaat.
Ja misschien ben ik te needy en ben ik afwijkend gedrag niet gewend.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:40 schreef Puzzie het volgende:
Niemand wil zoveel verantwoordelijkheid dragen, zeker niet in een eerste ontmoeting. Ontmoetingen gaan over elkaar leren kennen, niet over het zoeken naar goedkeuring.
De boodschap die je met needy gedrag op een vrouw overbrengt is dit: “Ik heb buiten jou geen leven. Jij bent mijn alles. Ik wil je absoluut niet kwijtraken.
Dat komt omdat een needy man de verantwoordelijkheid voor zijn eigen geluk… bij de ander neerlegt.
Te snel gaan.
De ander niet met rust kunnen laten.
Constant blijven appen of de sterke drang voelen om te appen.
Neediness
De ander geen ruimte geven.
Je hebt mannen die er helemaal voor gaan na een afspraak.
Dus super needy, overdreven geïnteresseerd en bang dat ze je ‘kwijt raken’ dus ook een beetje claimerig maar ook manipulatief.
Uit je PoHi haalde ik dat je onder heel veel andere namen hebt gepost , ook op dat VIVA forum.
En als je hier al post onder vier verschillende namen , en dat bij VIVA ook doet , dan zal je dat vast op meerdere forums doen onder verschillende namen.
Ik zag ook wat tegenstrijdige dingen van jou gepost onder een andere naam.
Maagd ,wel seks gehad : wat is het nou?
En nu ik de link heb gevonden tussen deze naam en wat andere namen van jou denk ik dat het misschien een idee kan zijn om hulp gaan te zoeken. Dit gaat op deze manier zoals je nu al jaren post niet werken.
Sterkte
Ik denk vooral te lang alleen, sinds ik op mijzelf woon is het ook wel erger geworden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Op de reactie van Puzzie valt weinig aan te merken, maar stel je zou haar bellen om te vragen of ze het nu als meer vriendschappelijk ziet.
Zou je dan verwachten dat ze zegt, ja ik zie je als meer dan vriendschappelijk maar ik wil niet met je gamen en hoef je pas over een paar weken een paar uurtjes te zien??
Misschien gaat ze je wel leuker vinden op den duur, maar hoe je nu overkomt op mij moet je eerst aan jezelf gaan werken ipv denken aan een serieuze relatie.
T kan allemaal oorzaken hebben he, misschien ben je te lang alleen, misschien is je sociale relatie ontwikkeling ergens gestopt.
Praat er eens over met iemand.
Tis allemaal niet het einde van de wereld, praten met een specialist.
Je bent 28, dus valt nog een wereld te winnen voor je.
Je hebt zelf ook afwijkend gedrag maar dat heb je niet door. Het ligt niet aan anderen , het zit in jou.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:47 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik te needy en ben ik afwijkend gedrag niet gewend.
vrienden van mij reageren b.v. altijd relatief snel en dan raak je daar aan gewend.
en dat zal ik zeker los moeten laten. ik denk dat het vooral komt omdat het komt omdat ik op mijn leeftijd nooit uberhaubt echt contact met een vrouw heb gehad buiten heel sporadisch een date. als je dan iemand echt leuk vind wat ik bij haar heb dan wil je misschien te snel van stapel lopen.
Voor nu zal ik in ieder geval hoe moeilijk ook niks meer sturen denk ik naar haar en dan zie ik het over 2 weken wel.
Ik zal vast afwijkend gedrag hebben en heb ik dat niet door. Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat jij ziet als mijn afwijkende gedrag. Mag ook via DMquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook afwijkend gedrag maar dat heb je niet door. Het ligt niet aan anderen , het zit in jou.
Daarom denk ik dat het beter is dat je daar wat mee gaat doen ipv alles bij anderen te leggen.
Lees al jouw topics anders nog eens door, inclusief je kloon topics , misschien zie je dan een patroon.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:37 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik zal vast afwijkend gedrag hebben en heb ik dat niet door. Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat jij ziet als mijn afwijkende gedrag. Mag ook via DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |