SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The boys worked hard. Great result.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Priske's Instagram Story!
ja die heeft maar 2 goede dingen gedaan. Een wedstrijd tegen ajax en een mooie transfersom.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Royston kan dat ook nog wel ff voor ons regelen
Ook zo nederig geblevenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kleine zwaaitje van Hwang. Wat een baas joh.
"First half was perfect!"quote:Op woensdag 11 december 2024 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
The boys worked hard. Great result.
Eyes on sunday.
Met de default lettertype en zijn tekst in de dead zones (waar je je DM of --------- ziet staan) geschreven natuurlijk!quote:Op woensdag 11 december 2024 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
The boys worked hard. Great result.
Eyes on sunday.
We hebben meer tegengoals dan RB Leipzig die 34ste staanquote:Op woensdag 11 december 2024 23:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
14 goals vind ik nog 't meest bizarre van deze CL campagne.
Meer goals dan de nummer 1. En evenveel punten als Club Brugge met 6 goals.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:06 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
We hebben meer tegengoals dan RB Leipzig die 34ste staan
theoretisch kan sparta praag en sjachtar nog op 10 punten komen, maar echt realistisch (ook met doelsaldo is dat niet).quote:Op woensdag 11 december 2024 23:12 schreef CR7 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord met dit doelsaldo niet met 10 punten door gaat. Brugge moet nog thuis tegen Juve. Wat ze wel kunnen winnen. Real tegen Brest/Salzburg. Celtic tegen Young Boys. City tegen Brugge.
quote:Op woensdag 11 december 2024 23:12 schreef CR7 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord met dit doelsaldo niet met 10 punten door gaat. Brugge moet nog thuis tegen Juve. Wat ze wel kunnen winnen. Real tegen Brest/Salzburg. Celtic tegen Young Boys. City tegen Brugge.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 december 2024 23:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
theoretisch kan sparta praag en sjachtar nog op 10 punten komen, maar echt realistisch (ook met doelsaldo is dat niet).
Dan word je worst-case 26ste. Dus met andere woorden er zijn er maar 2 van de 8 die je onder je moet houden.
Oftewel het kan nog alle kanten opquote:Op woensdag 11 december 2024 23:12 schreef CR7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |