ik zou niet meedoen , dan ga ik liever kaartenquote:Op donderdag 12 december 2024 16:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je kan dit amper nog 'neuken' noemen.
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
daar hoef jij niet over in te zitten'
Niet echtquote:Op donderdag 12 december 2024 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.
Dat noemt men ook wel empathie.
nee dat heet bemoeizuchtquote:Op donderdag 12 december 2024 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.
Dat noemt men ook wel empathie.
?? Slachtoffer voor wat precies?quote:
Wordt nog hogere wiskunde, dat neukenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
In 24 uur zitten 1440 minuten, dus als je non-stop bezig bent is dat 1,4 minuut per man.
Nou kun je er een max van 30 seconden op zetten (paar keer in en uit) maar dan ben je alsnog 500 minuten bezig, oftewel ruim 8 uur.
Als pijpen ook telt kun je er 2 tegelijk doen, waarmee je de duur effectief kunt verkorten naar 250 minuten.
Dan kun je eventueel nog anaal toevoegen (3 tegelijk) maar ik vermoed dat je hiermee met alle wisselingen de vaginale productielijn voornamelijk in de weg zit en daarmee uiteindelijk juist langzamer bent.
Je kan er ook 5 tegelijk in je mond proppen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
In 24 uur zitten 1440 minuten, dus als je non-stop bezig bent is dat 1,4 minuut per man.
Nou kun je er een max van 30 seconden op zetten (paar keer in en uit) maar dan ben je alsnog 500 minuten bezig, oftewel ruim 8 uur.
Als pijpen ook telt kun je er 2 tegelijk doen, waarmee je de duur effectief kunt verkorten naar 250 minuten.
Dan kun je eventueel nog anaal toevoegen (3 tegelijk) maar ik vermoed dat je hiermee met alle wisselingen de vaginale productielijn voornamelijk in de weg zit en daarmee uiteindelijk juist langzamer bent.
Dit was je meest productieve gedachtengang van vandaag he?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
Ik weet niet of neuken zonder condoom altijd zo gezond is.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daar hoef jij niet over in te zitten'
Ik zie wel eens jongens vapen en dan denk ik dat ze er geen plezier aan beleven, maar ja
laat ze
neuken is nog gezond voor je hart qua beweging, vapen niet
[..]
ja dokter
Ik trek geen definitieve conclusies, maar als je dat filmpje ziet, dan kun je daar toch wel een sterk vermoeden aan koppelen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:09 schreef Fok-it het volgende:
Je weet namelijk totaal niet wat er in haar hoofd speelt dus je hebt niks om je op in te leven
Dat zeg ik niet. Maar mensen die niet neuken of een monogaam seksleven hebben gaan soms ook niet top.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien dat jij denkt dat het allemaal helemaal top gaat met haar. Moet jij weten.
Neuken met condoom, pijpen zonder kan ook…quote:Op donderdag 12 december 2024 17:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet niet of neuken zonder condoom altijd zo gezond is.
Want ze zei "ik hem een yamyam op en een boterham en voor de rest alleen sperma."
In dat filmpje, dus ik denk niet dat ze dan condooms dragen.
Terwijl ik dit typ eet ik frietjes met bikkelsaus.
Wie weet wil ze helemaal geen kinderen… Niet iedere vrouw heeft dat als lotsbestemming.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:57 schreef -river- het volgende:
Leuk als je kinderen je later googlen.
Nou, als ik van hen een filmpje zie dat ik denk: dat gaat niet lekker daar, dan hoop ik ook dat ze iemand hebben die een beetje op hen let.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar mensen die niet neuken of een monogaam seksleven hebben gaan soms ook niet top.
Ja, en again, dat hoop ik ook voor mensen die niet een camera op zich gericht hebben en in de anonimiteit leven.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, als ik van hen een filmpje zie dat ik denk: dat gaat niet lekker daar, dan hoop ik ook dat ze iemand hebben die een beetje op hen let.
True, maar als ik er totaal geen weet van heb, dan komt die gedachte ook niet in mij op. En voordat ik het op fok flikker moet er eerst nog iemand een topic over hebben geopend…quote:Op donderdag 12 december 2024 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en again, dat hoop ik ook voor mensen die niet een camera op zich gericht hebben en in de anonimiteit leven.
Beetje een aparte smiley (als dit waar is) om te gebruiken. Alsof het leuk is dat iemand dat heeft?quote:
Eigen schuld dikke bult in haar geval. Ze heeft geen kaas gegeten van het creëren van een veilige werkomgeving voor haarzelf.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Beetje een aparte smiley (als dit waar is) om te gebruiken. Alsof het leuk is dat iemand dat heeft?
Dat het eigen schuld is kan ik me in vinden, maar het blijft wel een mens en een blije smiley omdat iemand geslachtsziektes heeft opgelopen? Nah...quote:Op donderdag 12 december 2024 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult in haar geval. Ze heeft geen kaas gegeten van het creëren van een veilige werkomgeving voor haarzelf.
In eerste instantie gaven ze een prio aan de mannen die konden aantonen dat geen soa hadden. Daarbij gaf ze zelf al aan dat dat niet waterdicht was, want of ze daarna alsnog een soa hadden opgelopen was niet uit te sluiten.
Vervolgens komen niet alle geplande mannen opdagen en probeert haar team op de dag zelf nog van alles te regelen om aan de 101 mannen te komen. Dat gaat tot ‘als je nog een vriend hebt die wil, laat die dan ook maar komen’.
Mevrouw zelf heeft geen idee hoe je hiv kan oplopen en vind het een prima idee om de mannen de mogelijkheid te geven om op haar gezicht of in haar mond klaar te komen. Dat doen ze dan vervolgens ook. Ze gaf aan last van haar ogen te hebben omdat ze niet allemaal zo goed kon mikken.
Dit soort clueless mensen heb je niet nodig in de adult entertainment industrie.
Dat team van haar is overigens ook een kansloze bende. Dat zijn er in totaal kennelijk 9. Ze hadden geen plan om de dag een beetje orderlijk te laten verlopen, ze laten ad hoc random mannen alsnog komen, laten haar amper pauzeren en amper eten. Als je 9 man in dienst hebt zou je meer professionaliteit, voorbereiding en zorg/bescherming naar degene voor wie je werkt verwachten.
Erger is hoe die soep pot van haar ondertussen ook anderen besmet konden worden.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:00 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Dat het eigen schuld is kan ik me in vinden, maar het blijft wel een mens en een blije smiley omdat iemand geslachtsziektes heeft opgelopen? Nah...
Als ik google aanslinger krijg ik geen bevestiging hiervan, dus waarschijnlijk fake.quote:
Dan kan je er nog wel iets van voelen/vinden achteraf.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ze doet het zich allemaal vrijwillig aan. Ze kan ook gewoon zelf kappen met die onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |