Nee dat meisje, geen vaderfiguur gehad vroeger.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welk trauma hebben die mannen dan precies opgelopen toen ze jong waren? Geen borstvoeding gehad?
Hem als nummer 73 er even lafjes in hangen paar keer stoten terwijl nummer 74 ongeduldig met z’n paal nog net niet tegen zijn voorgangers bil aan prikt vind ik ook een opmerkelijk setting om in te participeren.
Ja, die mannen, wat hebben die?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee dat meisje, geen vaderfiguur gehad vroeger.
Zij komt ook niet 100x klaar. Kom nou.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:20 schreef GerryDV het volgende:
Nouja in ieder geval 100 mannen blij gemaakt. Veel vrouwen lukt het niet eens om 1 vent blij te maken. Best een offer wat ze brengt. Zou zelf overigens niet meedoen, beetje vies. Zou zelf ook niet 100 vrouwen op een dag willen/kunnen naaien, na een stuk of 5 is de tank wel ver leeg. Maar chapeau voor deze meid.
Gangbangs komen regelmatig voor.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, die mannen, wat hebben die?
Of is dat gewoon allemaal prima normaal gedrag.
Alsof ze dit voor de lol doet. Die is vandaag miljonair geworden.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee dat meisje, geen vaderfiguur gehad vroeger.
Dit is geen ‘geile’ gangbang maar een magere poging tot bekend worden.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gangbangs komen regelmatig voor.
Dit vind ik ook veel te veel en deze vrouw geniet er niet eens van. Dus saai.
Maar meestal is het geil omdat ze een slet is die veel lullen wil.
Joh wat interesseert het die gasten.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:14 schreef Ygritte het volgende:
Maar kennelijk mankeer je als vrouw dan wat en vraag niemand zich af of die mannen ze dan wel alle 24 in het kratje hebben.
Boeit mij geen reet. Ik ageer enkel tegen ‘meidje heeft vast een of ander trauma’. Waarom zou ze dat moeten hebben? Zij kiest hier zelf voor, net als die gasten die in een rijtje te wachten staan. Als het linksom geldt, geldt het rechtsom ook.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Joh wat interesseert het die gasten.
Nouja dat zie je wel vaak, statistisch grote kans dat er iets is gebeurt....quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boeit mij geen reet. Ik ageer enkel tegen ‘meidje heeft vast een of ander trauma’. Waarom zou ze dat moeten hebben? Zij kiest hier zelf voor, net als die gasten die in een rijtje te wachten staan. Als het linksom geldt, geldt het rechtsom ook.
Ergo; vrouwen zijn traumatisch gewonde hertjes als ze dit doen en mannen zijn gewoon ordinaire smeerlappen?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja dat zie je wel vaak, statistisch grote kans dat er iets is gebeurt....
Mannen zijn allemaal hetzelfde. Vraag maar aan vrouwen.
hoezo moet ik weer deze strays catchen??quote:Op woensdag 11 december 2024 22:30 schreef Origami94 het volgende:
Zag het ergens voorbij komen op social media maar is dit echt nieuws?
Het is wachten op @:mikeytt zijn topic in NWS waarin hij beschrijft dat hij tien keer op een dag gepoept heeft
Meestal hè, generalisatie.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ergo; vrouwen zijn traumatisch gewonde hertjes als ze dit doen en mannen zijn gewoon ordinaire smeerlappen?
Zo’n dooddoener dit.
Las vluchtig inderdaad ergens, waarschijnlijk Twitter, dat ze niet dacht dat ze goed genoeg was om van te houden oid.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:31 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Aan de documentaire te zien lijkt er psychisch wel wat aan de hand met haar, vind ik. Ook vrij emotioneel en aparte antwoorden. Maar of dat trauma is: geen idee. De mannen die dit doen lijken mij ook niet gezond.
Je kunt je afvragen of ze nog wel toerekeningsvatbaar is.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ze doet het zich allemaal vrijwillig aan. Ze kan ook gewoon zelf kappen met die onzin.
T’is niet mijn vraag hè enkel een interpretatie van jou woorden geformuleerd als vraag om nog enigszins ruimte over te laten voor een herformulering van jouw kant.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Meestal hè, generalisatie.
En mannen zijn ordinaire smeerlappen, ze betalen er zelfs geld voor.
klopt helemaal, nog meer vragen?
Maar waarom is mijn opvatting van de status dat sekswerkers bovengemiddeld psychisch afwijkend zijn naar jouw idee fout?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T’is niet mijn vraag hè enkel een interpretatie van jou woorden geformuleerd als vraag om nog enigszins ruimte over te laten voor een herformulering van jouw kant.
Maar dat is niet nodig zie ik.
Jij was nummertje 97. Kan wel een tufje bij.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:15 schreef Kopiko het volgende:
't loopt hier al aardig in het honderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |