SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duurde lang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tegen zoveel levenswijsheid kan ik niet opquote:Op woensdag 11 december 2024 14:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je maar flink ten oosten van hier moeten wonen, dan is het laterIk ga maar weer terug aan het werk
![]()
quote:![]()
Ik was nog bezig met mijn geweldige TT intypen, gaat mobiel niet zo snel
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Uiteraard!quote:Op woensdag 11 december 2024 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu ligt het indirect aan mij wil je zeggen?![]()
![]()
Er vliegen zat vliegtuigen hier heen!quote:Op woensdag 11 december 2024 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Fijne vakantie!
Zou ik ook wel willen![]()
Ja, maar daar zit ik niet inquote:Op woensdag 11 december 2024 14:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er vliegen zat vliegtuigen hier heen!
Ja en daar begrijpt de man niets vanquote:Op woensdag 11 december 2024 13:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je sloot elke mail af met een Bolk?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Geniet ervan, Aardappel!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een noobquote:Op woensdag 11 december 2024 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja en daar begrijpt de man niets van![]()
Het belangrijkste werkt daar gelukkig: Internet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Amy heeft een mooie reis naar Engeland achter de rug.
Je zit nu nog steeds in vakantiemodus, direct even doorvliegen naar Fuertaventura?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aan de andere kant zit ik totaal niet in vakantiemodus, dus ik weet echt niet wat ik straks met mijn 2 weken vakantie ga doenquote:Op woensdag 11 december 2024 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Je zit nu nog steeds in vakantiemodus, direct even doorvliegen naar Fuertaventura?![]()
![]()
Reizen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik hoop niet dat je een beetje thuis zit te blijven dan.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit ik totaal niet in vakantiemodus, dus ik weet echt niet wat ik straks met mijn 2 weken vakantie ga doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nieuwe steden ontdekkenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Misschien wat steden tripjes. Even naar New Orleans rijden en daar een paar dagen uithangen.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een beetje thuis zit te blijven dan.![]()
Bolken tijdens reizenquote:
Even?quote:Op woensdag 11 december 2024 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wat steden tripjes. Even naar New Orleans rijden en daar een paar dagen uithangen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou kunnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Je zit nu nog steeds in vakantiemodus, direct even doorvliegen naar Fuertaventura?
Wel veilig op de ander eiland dan AS
doe ik vooral met mijn gedachten en soms in de keukenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo eng is AS toch niet?quote:Op woensdag 11 december 2024 15:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Wel veilig op de ander eiland dan AS
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of op Google mapsquote:Op woensdag 11 december 2024 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe ik vooral met mijn gedachten en soms in de keuken![]()
![]()
Kan ook leuk zijn? Lekker netflixen, kerstfilms kijken enzoquote:Op woensdag 11 december 2024 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een beetje thuis zit te blijven dan.
En gourmettenquote:Op woensdag 11 december 2024 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn? Lekker netflixen, kerstfilms kijken enzo![]()
![]()
Ik zou ook wel eens naar New Orleans willenquote:Op woensdag 11 december 2024 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wat steden tripjes. Even naar New Orleans rijden en daar een paar dagen uithangen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jaaaah elke dag!quote:![]()
Behalve kerstavond, dan eet ik boerenkoolCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, maar hij is zonder mij weg, dat heeft vast een redenquote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaaah elke dag!![]()
Behalve kerstavond, dan eet ik boerenkool![]()
![]()
De traditie is met ribbetjes, maar ik denk dat ik met rookworst, braadworst of speklap doequote:
De vakantie was vast al gepland en geboekt. 🤷♂️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Speklapquote:Op woensdag 11 december 2024 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De traditie is met ribbetjes, maar ik denk dat ik met rookworst, braadworst of speklap doe![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 11 december 2024 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De traditie is met ribbetjes, maar ik denk dat ik met rookworst, braadworst of speklap doe![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En ik heb mijn vakantie naar Tenerife al geboekt, mag hij lekker ook niet meequote:Op woensdag 11 december 2024 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
De vakantie was vast al gepland en geboekt. 🤷♂️
Opdat wij niet vergeten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik heb mijn vakantie naar Tenerife al geboekt, mag hij lekker ook niet mee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dan nog een keer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmmmm,juist wat vet verbranden ToT.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet goed voor je bloedvaten, zo veel vet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ligt er aan hoe die speklap gegeten wordt he!quote:Op woensdag 11 december 2024 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmmm,juist wat vet verbranden ToT.
Zuigen of kauwen!![]()
![]()
Gewoon stoempenquote:Op woensdag 11 december 2024 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ligt er aan hoe die speklap gegeten wordt he!
Zuigen of kauwen!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Stampersgat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 december 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toch blijft deze beste commercial voor de Laidel
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laidelquote:Op woensdag 11 december 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toch blijft deze beste commercial voor de Laidel
Bekijk deze YouTube-video![]()
Buitenbeeld![]()
![]()
Stellage meneer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
Nu krijg ik ook deze in mijn recommended
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
Kon gewoon hierquote:Op woensdag 11 december 2024 15:50 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Blijft altijd leuk als Amerikaanse Youtubers deze te zien krijgen!![]()
![]()
En wat heeft u gekocht mevrouw? Een raps.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 11 december 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En nog wel meer wazige shizzle!
Fa, Palmolive, Droste.....![]()
![]()
Kun je daar gerapste kaas mee maken?quote:Op woensdag 11 december 2024 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
En wat u gekocht mevrouw? Een raps.![]()
![]()
Ik denk dat driekwart van de Centraal Beheer reclames vandaag de dag ook gecancelled zouden worden.quote:![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 december 2024 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je daar gerapste kaas mee maken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Minimaal jaquote:Op woensdag 11 december 2024 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat driekwart van de Centraal Beheer reclames vandaag de dag ook gecancelled zouden worden.![]()
Even Apeldoorn bellen.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat driekwart van de Centraal Beheer reclames vandaag de dag ook gecancelled zouden worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 december 2024 16:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die hadden wel veel goede reclames“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Saus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joppie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor Amerikaanse begrippen. Het is nog steeds iets van 6 uur rijdenquote:Maar vliegen duurt even lang, want er is geen directe verbinding en het vliegveld in NOLA ligt iets van een uur met de bus buiten het centrum.
Het is een leuke stad en de meeste dingen liggen op wandelafstand. In het business district kun je wel een goedkoper hotel vinden. Je zit dan naast het french quarter, maar hebt geen dronken lui die je 's nachts wakker houden. En het Garden District ligt aan de andere kant, en je kunt daar makkelijk heen lopen (zonder dat je $$$$ voor een airbnb hoeft te betalen).quote:Op woensdag 11 december 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens naar New Orleans willen
's nachts door Bourbon street lopen moet je 1x doen (daarna ben je de drank en kotslucht wel zat). Net zoals je 's nachts een kop "koffie" en beignets bij de originele Cafe Du Monde moet eten: het is best viesmaar de atmosphere is uniek.
Downtown New Orleans is niet echt Amerikaans, maar ook niet Europees. Een mengeling.![]()
Thx Novaquote:Op woensdag 11 december 2024 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor Amerikaanse begrippen. Het is nog steeds iets van 6 uur rijdenMaar vliegen duurt even lang, want er is geen directe verbinding en het vliegveld in NOLA ligt iets van een uur met de bus buiten het centrum.
[..]
Het is een leuke stad en de meeste dingen liggen op wandelafstand. In het business district kun je wel een goedkoper hotel vinden. Je zit dan naast het french quarter, maar hebt geen dronken lui die je 's nachts wakker houden. En het Garden District ligt aan de andere kant, en je kunt daar makkelijk heen lopen (zonder dat je $$$$ voor een airbnb hoeft te betalen).
's nachts door Bourbon street lopen moet je 1x doen (daarna ben je de drank en kotslucht wel zat). Net zoals je 's nachts een kop "koffie" en beignets bij de originele Cafe Du Monde moet eten: het is best viesmaar de atmosphere is uniek.
Downtown New Orleans is niet echt Amerikaans, maar ook niet Europees. Een mengeling.![]()
Ben eens een keertje in New Orleans geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Druk. Zo weer de hele dag in een video conferentie. Dus ik geniet nog even rustig van een kopje theequote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ben eens een keertje in New Orleans geweestZiet er bekend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje als dit.
Bekijk deze YouTube-videozoiets
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ben eens een keertje in New Orleans geweestEr zijn inderdaad ook lelijke gebouwen daar,. Het blijft tenslotte AmerikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Justin on fire.![]()
![]()
Vind het wel een mooi gebouw hoor en luxe ook met prive sauna/zwembad en fitness voor de bewoners binnenquote:Op woensdag 11 december 2024 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook lelijke gebouwen daar,. Het blijft tenslotte AmerikaUw ADH vitamine Worst
Maar de stad New Orleans lijkt me wel een bijzondere sfeer hebben, heel anders dan andere stedenUw ADH vitamine Worst
bolkbolkI'm surrounded by morons!
ALLEMAALquote:Op woensdag 11 december 2024 16:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Tijd voor Cup a soup? Koffie? Bier?![]()
VOOR EEN LEKKERE BOLK?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ZIJN JULLIE ER KLAAR VOOR ALLEMAAL![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Biertje lekker.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Tijd voor Cup a soup? Koffie? Bier?
Ha die Paul, ga je nog wat leuks doen met de Kerst?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Hey Jussie
Hey Moonquote:
Muismat met kussen is wel fijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ga je doen met Kerst Moon?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proost.quote:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ik gaan naar de kerk en naar familiequote:Op woensdag 11 december 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha die Paul, ga je nog wat leuks doen met de Kerst?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gezellig, ga je wilma ook nog zien met de Kerst?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:48 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gaan naar de kerk en naar familieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O gezellig.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lekker bij mijn moeder, en de rest van het gezin komt ook 2e kerstdag
En jij??
Kerstvond met dochter en kleinkids uiteten. Dan komen ze hier slapen en helpt ze mij 1ste Kerst dan komen de rest van de kids en kleinkids hier brunchenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Kan ookquote:Op woensdag 11 december 2024 16:49 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lekker wijntje dan. Hou niet zo van bier![]()
![]()
Aah leukquote:Op woensdag 11 december 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig.
Kerstvond met dochter en kleinkids uiteten. Dan komen ze hier slapen en helpt ze mij 1ste Kerst dan komen de rest van de kids en kleinkids hier brunchenheb je er al zin in ?
![]()
Paul
![]()
neeeeeeeeeeeeejohhhhhhh ze is trouwens zondag jarigquote:Op woensdag 11 december 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, ga je wilma ook nog zien met de Kerst?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoe oud word ze ?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:50 schreef Paul het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeejohhhhhhh ze is trouwens zondag jarig![]()
Ja en neequote:
Natuurlijk leuk dat iedereen komt, maar omdat ik zelf weinig kan vind ik het ergens ook vervelend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lokwinske met je ex.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:50 schreef Paul het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeejohhhhhhh ze is trouwens zondag jarig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O alvast gefeliciteerd voor Wilmaquote:Op woensdag 11 december 2024 16:50 schreef Paul het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeejohhhhhhh ze is trouwens zondag jarigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja dat snap ik dat is ook niet fijn dan nee.. gelukkig krijg je hulpquote:Op woensdag 11 december 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nee
Natuurlijk leuk dat iedereen komt, maar omdat ik zelf weinig kan vind ik het ergens ook vervelend.![]()
![]()
quote:![]()
Dat gaat vast gezellig worden
![]()
Paul
![]()
ik heef haar een cadeautje gestuurd, maar weet niet of ze het gaat waarderen omdat ze natuurlijk mn liefiei niet meer isquote:Op woensdag 11 december 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O alvast gefeliciteerd voor WilmaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zelfs Mario post beter Nederlands.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:52 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heef haar een cadeautje gestuurd, maar weet niet of ze het gaat waarderen omdat ze natuurlijk mn liefiei niet meer is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is waar, maar ik heb altijd moeite als mensen dingen voor mij moeten doen en ik zelf niet veel doequote:Op woensdag 11 december 2024 16:51 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik dat is ook niet fijn dan nee.. gelukkig krijg je hulpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
sorrie meneerquote:Op woensdag 11 december 2024 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs Mario post beter Nederlands.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 december 2024 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik blijf langer dan een paar minuten hoor![]()
Kijk er echt naar uit.
Wordt leukquote:Op woensdag 11 december 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maarKijk er echt naar uit.
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn toch vrienden?? Dan is het toch leuk dat je dat doet lijkt mijquote:Op woensdag 11 december 2024 16:52 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heef haar een cadeautje gestuurd, maar weet niet of ze het gaat waarderen omdat ze natuurlijk mn liefiei niet meer isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast en zekersssssquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:doe nu niet of je verlegen bent
Jij maakt me altijd verlegenquote:Op woensdag 11 december 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]doe nu niet of je verlegen bent
![]()
![]()
![]()
Dat ziet er lekker uit! Ik eet poedersuiker gewoon op!quote:Op woensdag 11 december 2024 16:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Poedersuiker kun je het beste naast je stoel op de grond gooien. Dat schijnt bijna iedereen te doen
Paul
![]()
weet niet zeker, merk wel wta de reactie wordt hahaquote:Op woensdag 11 december 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie zijn toch vrienden?? Dan is het toch leuk dat je dat doet lijkt mijWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
@Dotteke jij praat toch welus met Justink, kan jij vragen hee, waarom hij niet met mijn wil praten?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Laten we drinken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Een week lang?
Wat gaan we zuipen dan?![]()
![]()
Geen idee waarom ik dit helemaal luisterdequote:Op woensdag 11 december 2024 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje als dit.
Bekijk deze YouTube-video
♡♡♡♡![]()
Die komt je nog wel toe,kan ik niks over zeggen.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Een week lang?
Wat gaan we zuipen dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die komt je nog wel toe,kan ik niks over zeggen.![]()
![]()
![]()
Hoi HC.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ging je nu een zingend meisje bekritiseren?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach gossiequote:
Ze heeft het helemaal af zitten luisteren, dus beviel het blijkbaar wel!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging je nu een zingend meisje bekritiseren?![]()
![]()
Afwachten dan maar, was in ieder geval goed bedoeldquote:Op woensdag 11 december 2024 17:05 schreef Paul het volgende:
[..]
weet niet zeker, merk wel wta de reactie wordt hahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar ga ik niet tussen zitten. Je kan het hem ook zelf vragen of beter gewoon zo laten.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:06 schreef Paul het volgende:
@:dotteke jij praat toch welus met Justink, kan jij vragen hee, waarom hij niet met mijn wil praten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EEt smakelijk en wandelse Moon, tot laterquote:
Nee daar is die jury voorquote:Op woensdag 11 december 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging je nu een zingend meisje bekritiseren?
Ik luisterde♡♡♡♡![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 december 2024 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee daar is die jury voor
Ik luisterde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb onderweg gegeten, patat en een gehaktbal met pindasausWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
dankuwelquote:Op woensdag 11 december 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ga ik niet tussen zitten. Je kan het hem ook zelf vragen of beter gewoon zo laten.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb onderweg gegeten, patat en een gehaktbal met pindasaus![]()
![]()
![]()
En toch gaat er niets boven zelf gemaakte frietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Brilletje nodig?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx voor de ninja, moest al inzoomen![]()
Patatquote:Op woensdag 11 december 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch gaat er niets boven zelf gemaakte friet![]()
Mwah, tournedos bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 11 december 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch gaat er niets boven zelf gemaakte friet![]()
![]()
Ja, daar maak ik ze altijd vanquote:
Ik had het over friet, niet over vleesquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: