SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, alweer een nieuw topic.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We gaan lekker.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Jullie gaan hard
Stelleke bolkers“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Jullie gaan hard
Stelleke bolkers
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En je zou nog wel rustig aan doen vandaag.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag ineens dat ik de lapo had!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rustigaan is een gemoedstoestand.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En je zou nog wel rustig aan doen vandaag.In huis enzo!
![]()
![]()
Precies.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En je zou nog wel rustig aan doen vandaag.
ToT? Hoe zit dat?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit is OOK in huis. Op je computer....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:quote:Op woensdag 11 december 2024 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is OOK in huis. Op je computer....![]()
Bolken kan ontspannend werken!![]()
![]()
Wij van DTS adviseren ToT dringend het rustig aan te doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een gedoe.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Wij van DTS adviseren ToT dringend het rustig aan te doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna 12 uur alweerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Netjes.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met de smaak van kip?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
melksmaak?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, van zo'n melkfabriek op 4 poten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die zijn goedkoop bij Kruidvat.3 euro voor 10.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow ik sta toch op het punt ff wat boodschappen te doen. Gelijk ff kijken.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn goedkoop bij Kruidvat.3 euro voor 10.![]()
![]()
Ze hebben ook tomaat en champignon.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik sta toch op het punt ff wat boodschappen te doen. Gelijk ff kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Chinese?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben ook tomaat en champignon.![]()
Nee de gewone.Ik vind trouwens de Chinese te zoet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die vond ik altijd wel ok. Maar neem dat spul eigk nooit meer. Het is zout met een beetje waterquote:Op woensdag 11 december 2024 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee de gewone.Ik vind trouwens de Chinese te zoet.![]()
Het is ideaal bolkvoer met een broodje.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die vond ik altijd wel ok. Maar neem dat spul eigk nooit meer. Het is zout met een beetje water“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou het bij BMHquote:Op woensdag 11 december 2024 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ideaal bolkvoer met een broodje.![]()
![]()
Dit behoeft enige uitleg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duidelijk.quote:
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met hagelslag?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, niks erop hoor. Gewoon even bolletjes in de oven opwarmen....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker ite.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niks erop hoor. Gewoon even bolletjes in de oven opwarmen....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van tieten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan kun je toch beter bij je fornuis gaan zitten? Scheelt je 10 euroquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kan je weer een boek voor kopen.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter bij je fornuis gaan zitten? Scheelt je 10 euro“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb wel eens gourmetdingetjes gewoon gebakken op het fornuis.Trotste mama van Ambar
Jij snapt hetquote:Op woensdag 11 december 2024 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je weer een boek voor kopen.
Trotste mama van Ambar
Ik ook!quote:Op woensdag 11 december 2024 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel eens gourmetdingetjes gewoon gebakken op het fornuis.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik wil eigenlijk nog een boek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wat zijn die duur tegenwoordig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tja.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wat zijn die duur tegenwoordig.Trotste mama van Ambar
Tweedehands een optie?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wat zijn die duur tegenwoordig.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
The Prophetquote:Op woensdag 11 december 2024 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moet eigenlijk bij de collectie.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Deze is net uit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welneequote:Op woensdag 11 december 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen uniek is![]()
![]()
Dacht ik ook, maar helaas.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen uniek isTrotste mama van Ambar
Ah ja, ik zie het, het gaat om een specifiek boekquote:
Heel sympathieke man.En die van Dano en Gizmo heb ik al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh nicequote:Op woensdag 11 december 2024 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel sympathieke man.En die van Dano en Gizmo heb ik al.![]()
Heb nog een ander boek over dance die opeens geld waard blijkt te zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke is dat?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb nog een ander boek over dance die opeens geld waard blijkt te zijn.![]()
Maar 25 euro is voor een Nederlandstalig boek helemaal niet duurquote:Op woensdag 11 december 2024 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moet eigenlijk bij de collectie.
[ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
Enjoyquote:Op woensdag 11 december 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
Zo, terug met kippensoep en groentensoep, en een mok warme Ovomaltine met slagroom!![]()
![]()
![]()
Heerlijk, gemakkelijk personeel!
Ben in een paar winkels geweest voor wat ditjes en datjes.
In 1 winkel: "Als je een gratis tasje wil, doen we niet moeilijk hoor."
Een andere winkel, waar een groep jongens energydrink kochten en eentje zei dat de ander 13 jaar oud was. Degene achter de kassa: "Dat boeit mij echt niet hoor!"![]()
![]()
Deze,heb er nieuw 25 euro voor betaald en zie ze op MP voor 150 euro. De mijne zit nog in de verpakking.quote:
Oh die ken ik welquote:Op woensdag 11 december 2024 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze,heb er nieuw 25 euro voor betaald en zie ze op MP voor 150 euro. De mijne zit nog in de verpakking.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar bol.com 2e hands prijzen slaan nergens op, want dat zijn allemaal boekhandelarenquote:Op woensdag 11 december 2024 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze,heb er nieuw 25 euro voor betaald en zie ze op MP voor 150 euro. De mijne zit nog in de verpakking.
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Heel veel mooie foto`s en verhalen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:
Alles goed ffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker rustig,met jou dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://rataplan.nl/winkel/niet-gecategoriseerd/boek-17/quote:Op woensdag 11 december 2024 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Wat gaaf. Doen ze heel netjes.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://rataplan.nl/winkel/niet-gecategoriseerd/boek-17/
Uitverkocht.
Dood gemaakt met een blije mus.
Bedankt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt m toch alquote:Op woensdag 11 december 2024 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
Dood gemaakt met een blije mus.
Bedankt.![]()
![]()
Ook weer waar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BliepI'm surrounded by morons!
Dragen jullie bodywarmers? Ik heb het nut daarvan nooit begrepen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb wel een gilletje over mijn blouse?Trotste mama van Ambar
Ooit wel eentje gehad, maar draag ik eigk nooitquote:Op woensdag 11 december 2024 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
Dragen jullie bodywarmers? Ik heb het nut daarvan nooit begrepen.![]()
Dat snap ik dan weer wel als in stijl.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel een gilletje over mijn blouse?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je die uittrekt geef je dan een gilletje?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel een gilletje over mijn blouse?![]()
Ik doe het soms ook voor een beetje extra warmtequote:Op woensdag 11 december 2024 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer wel als in stijl.Trotste mama van Ambar
Als jij die bij haar uittrekt bedoel je?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je die uittrekt geef je dan een gilletje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoofdpijn onderbuurman weer tot diep in de nacht lawaai aan het maken. Heb net maar een eitje gebakken straks als picknick is geweest naar mijn vriendin daar maar weer even bij slapen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag ze ook zelf doenquote:Op woensdag 11 december 2024 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als jij die bij haar uittrekt bedoel je?![]()
Mag wel snel een oplossing komen,dit is toch niet te doen zo?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoofdpijn onderbuurman weer tot diep in de nacht lawaai aan het maken. Heb net maar een eitje gebakken straks als picknick is geweest naar mijn vriendin daar maar weer even bij slapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En vanavond cl kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt hequote:Op woensdag 11 december 2024 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag wel snel een oplossing komen,dit is toch niet te doen zo?![]()
![]()
Ja woningbouwvereniging zegt we kunnen niks doen zijn leefgeluiden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan ging ik wanneer hij gaat slapen ook fijn hard leefgeluiden maken.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja woningbouwvereniging zegt we kunnen niks doen zijn leefgeluiden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaapt 3 uur per dag die manquote:Op woensdag 11 december 2024 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ging ik wanneer hij gaat slapen ook fijn hard leefgeluiden maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou 's nachts zoveel geluid maken zijn geen leefgeluiden meerTrotste mama van Ambar
Daarnaast is de woningbouw ook verantwoordelijk voor jouw woongenotTrotste mama van Ambar
Klopt die vrouw is hier 1x geweest doet er niks mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoofdpijn onderbuurman weer tot diep in de nacht lawaai aan het maken. Heb net maar een eitje gebakken straks als picknick is geweest naar mijn vriendin daar maar weer even bij slapen.Motherfucker!
Echt elke nacht is het raak he?
Dat zijn idd echt niet zomaar leefgeluiden.
Toen mijn moeder dit soort problemen had, werd de gemeente er bij betrokken die met de woningbouw in gesprek is gegaan.
Is dat een optie?![]()
Puzzie.quote:
Waarschijnlijk ook al iemand waar de woningbouw van af weet en waarschijnlijk al meerdere keren op kosten van de woningbouw verhuisd is.Trotste mama van Ambar
Ik sprak laatst een agent over geluidsoverlast en de tijden.Hij vertelde me dat er geen tijden voor staan en je altijd melding van mag doen.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]Motherfucker!
Toen mijn moeder dit soort problemen had, werd de gemeente er bij betrokken die met de woningbouw in gesprek is gegaan.
Is dat een optie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb in een dorp gewoond waar ik een keer allemaal vlaggen zag uit hangen.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarschijnlijk ook al iemand waar de woningbouw van af weet en waarschijnlijk al meerdere keren op kosten van de woningbouw verhuisd is.
Ik vroeg of ik een nationale feestdag had gemist.
"Nee, eentje van de buurt: die mensen in dat huis worden vandaag eindelijk uit huis gezet!"
Blijkt dat in dat dorp vaak mensen terecht komen die om het jaar een oprotpremie ontvangen omdat ze overal waar ze terecht komen, ze ernstige overlast veroorzaken. Deze mensen kwamen uit @FreshFruit z'n provincie en waren de ergsten die de buurt tot nu toe hadden meegemaakt.![]()
![]()
* gebrokenglas plaatst een bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow beter!quote:Op woensdag 11 december 2024 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik sprak laatst een agent over geluidsoverlast en de tijden.Hij vertelde me dat er geen tijden voor staan en je altijd melding van mag doen.
Anyway, ik ga de koter uit school sleuren!![]()
![]()
Sleur ze.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow beter!
Anyway, ik ga de koter uit school sleuren!
* gebrokenglas maakt nu een meldingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow beter!
Anyway, ik ga de koter uit school sleuren!![]()
![]()
Van geluidsoverlast?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas maakt nu een melding“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolkoverlast.I'm surrounded by morons!
![]()
Nee, ik heb nooit een melding gemaakt over overlast of geluidsoverlast. Nog niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Hello!
We noticed that you haven’t been in Smartsheet much lately, and we want to see your creativity in action. That's why we’re excited to invite you to our upcoming workshop, "Build with Smartsheet: Laying the Groundwork.”![]()
![]()
Nu ligt het indirect aan mij wil je zeggen?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in een dorp gewoond waar ik een keer allemaal vlaggen zag uit hangen.
"Nee, eentje van de buurt: die mensen in dat huis worden vandaag eindelijk uit huis gezet!"
Blijkt dat in dat dorp vaak mensen terecht komen die om het jaar een oprotpremie ontvangen omdat ze overal waar ze terecht komen, ze ernstige overlast veroorzaken. Deze mensen kwamen uit @:Freshfruit z'n provincie en waren de ergsten die de buurt tot nu toe hadden meegemaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naast mijn ouders woonde er ook een gezin dat half Zwolle had gezien omdat ze er overal een potje van maken en ivm inwonende kinderen onder de 12 waren ze verplicht het een nieuw huis te geven.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in een dorp gewoond waar ik een keer allemaal vlaggen zag uit hangen.
Blijkt dat in dat dorp vaak mensen terecht komen die om het jaar een oprotpremie ontvangen omdat ze overal waar ze terecht komen, ze ernstige overlast veroorzaken. Deze mensen kwamen uit @:Freshfruit z'n provincie en waren de ergsten die de buurt tot nu toe hadden meegemaakt.Trotste mama van Ambar
Och, mijn mailbox op werk staat vol met dit soort zooi.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weg ermeequote:Op woensdag 11 december 2024 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, mijn mailbox op werk staat vol met dit soort zooi.![]()
En mails met de vraag waarom ik niet reageerde op hun aanbieding van de week ervoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wij hier wel.En het heeft aardig gewerkt.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, ik heb nooit een melding gemaakt over overlast of geluidsoverlast. Nog niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En klaag je dan bij de gemeente, of politie?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hier wel.En het heeft aardig gewerkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Politie,en die spelen het door naar de woningbouw.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En klaag je dan bij de gemeente, of politie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat verbaast me wel, dat klachten serieus worden behandeld.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Politie,en die spelen het door naar de woningbouw.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Woningbouw heeft dacht ik een minimaal aantal meldingen van aanzienlijke aard nodig om iets te doenquote:Op woensdag 11 december 2024 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En klaag je dan bij de gemeente, of politie?Trotste mama van Ambar
Waren dat geen mails van de baas waarom je niet gereageerd hebt?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
En mails met de vraag waarom ik niet reageerde op hun aanbieding van de week ervoor![]()
![]()
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Woningbouw heeft dacht ik een minimaal aantal meldingen van aanzienlijke aard nodig om iets te doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waren dat geen mails van de baas waarom je niet gereageerd hebt?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Anyway, even wat doen weer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een vreselijk woord.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De leidinggevende van gebrokenglas weet totaal niet wie hij is, dus van hem krijgt hij geen mailsquote:Op woensdag 11 december 2024 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waren dat geen mails van de baas waarom je niet gereageerd hebt?![]()
![]()
Dat scheeltquote:Op woensdag 11 december 2024 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
De leidinggevende van gebrokenglas weet totaal niet wie hij is, dus van hem krijgt hij geen mails![]()
![]()
Ik mag me er zo min mogelijk mee bemoeien van Soul.Het is een paar keer uit de hand gelopen dat de politie kwam en volgens betreffende had hij al meerdere brieven gekregen.Wat trouwens niet eens via ons kan zijn ,dus meerdere klagers.En de laatste tijd is het vrij rustig.Op het ergst was het 12 uur lang keiharde muziek en af en aanloop van vage types.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook niet echt lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mag me er zo min mogelijk mee bemoeien van Soul.Het is een paar keer uit de hand gelopen dat de politie kwam en volgens betreffende had hij al meerdere brieven gekregen.Wat trouwens niet eens via ons kan zijn ,dus meerdere klagers.En de laatste tijd is het vrij rustig.Op het ergst was het 12 uur lang keiharde muziek en af en aanloop van vage types.![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe inderdaad nooit een reactiequote:Op woensdag 11 december 2024 13:48 schreef devzero het volgende:
Wie is toch die gebrokenglas die telkens mails naar me stuurt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je sloot elke mail af met een Bolk?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tot nu toe inderdaad nooit een reactie![]()
De vorige buur was nog een tandje erger,die is er ook uitgezet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ga je zingen Ieni?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De gemeente bellen heb ik wel aan gedacht.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]Motherfucker!
Is dat een optie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag ik wel raden?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je treft het wel zegquote:Op woensdag 11 december 2024 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De vorige buur was nog een tandje erger,die is er ook uitgezet.![]()
Het thema vanavond is alternatieve muziek dus geen Taylorquote:Trotste mama van Ambar
Ben wel wat gewend en voor de rest is het een prima buurt om te wonen vind ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nirvana?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het thema vanavond is alternatieve muziek dus geen Taylor
En wat een raar thema.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Past niet in het thema.quote:
Helemaal geen raar themaquote:Op woensdag 11 december 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nirvana?
En wat een raar thema.Trotste mama van Ambar
Ja maar zoiets kan het wel helemaal verpesten natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2024 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend en voor de rest is het een prima buurt om te wonen vind ik.![]()
Ik vind het een heel raar thema.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hebben we eerder gedaan. Komt altijd goed.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een heel raar thema.Trotste mama van Ambar
Is dit alternatief?
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je ook een alternatief?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
Is dit alternatief?
Bekijk deze YouTube-video![]()
Word er niet echt warm van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze zie ik muis wel doen.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koekje erbij?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Kopje thee dan maar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is al beterquote:Op woensdag 11 december 2024 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Deze zie ik muis wel doen.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Tja als ik ga karaoken met mijn alternatieve muziekvrienden dan moeten we daar wel iets mee he?Trotste mama van Ambar
Alles mag.Als het maar alternatief is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat vast heel leuk worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is op de Sims natuurlijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het kwartje viel wat laat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veilig door de douane?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke stewardessen?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zit in het vliegtuig te wachten tot we weer de lucht ingaan, ik ga een eilandje verder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel fijn als je nu even lekker op vakantie kan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:maar ze waren een beetje boos op me, ik ging, toen we net opstegen, al staan om wat spullen te pakken, maar het Zitten blijven-lampje brandde nog
![]()
![]()
Jij boefje.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]maar ze waren een beetje boos op me, ik ging, toen we net opstegen, al staan om wat spullen te pakken, maar het Zitten blijven-lampje brandde nog
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1924 / +146 / +97 / 8284 / 8546
2. FreshFruit / 774 / +25 / +14 / 1845 / 2174
3. mario390 / 324 / +66 / +13 / 322 / 467
4. Dr.Mikey / 318 / +6 / +21 / 537 / 685
5. KillemWieft / 299 / +39 / +70 / 226 / 352
6. hemarookworst / 268 / +23 / +4 / 990 / 1167
7. AardappelSchotel / 192 / +29 / +26 / 953 / 1068
8. HappyCharly / 174 / +64 / +20 / 747 / 851
9. gebrokenglas / 169 / +35 / +16 / 1454 / 1627
10. greysbones / 141 / +30 / +22 / 1529 / 1609
11. Pinnenmutske / 121 / +0 / +7 / 738 / 849
12. Soury / 107 / +2 / +1 / 140 / 184
13. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
14. MizzezAmy / 85 / +0 / +0 / 551 / 612
15. loveyoulongtime / 84 / +7 / +16 / 387 / 434
16. 444 / 77 / +0 / +0 / 3045 / 3187
17. mascara-klodder / 71 / +38 / +0 / 132 / 160
18. ToT / 70 / +17 / +4 / 1250 / 1328
19. Lovely / 62 / +4 / +0 / 1481 / 1575
20. maily / 49 / +4 / +0 / 974 / 1033SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
alle eilandjes af?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zit in het vliegtuig te wachten tot we weer de lucht ingaan, ik ga een eilandje verderUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
apart, toen ik eco stand aanzette van wasmachine stond er 3:48 en nu maar 2:18 na paar minuutjes aan. misschien omdat het niet heel veel is?Uw ADH vitamine Worst
Die werden keihard gebolktquote:Op woensdag 11 december 2024 14:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, alleen Lanzarote, maar het vliegtuig moest hier wat mensen dumpen![]()
Dan past hij/zij/het de tijd aan aan het gewichtquote:Op woensdag 11 december 2024 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
apart, toen ik eco stand aanzette van wasmachine stond er 3:48 en nu maar 2:18 na paar minuutjes aan. misschien omdat het niet heel veel is?![]()
![]()
ma1lyquote:Op woensdag 11 december 2024 14:34 schreef maily het volgende:
[..]
Dan past hij/zij/het de tijd aan aan het gewicht![]()
![]()
Amy
I'm surrounded by morons!
wist niet dat ik zo'n slim ding hadquote:Op woensdag 11 december 2024 14:34 schreef maily het volgende:
[..]
Dan past hij/zij/het de tijd aan aan het gewicht
Uw ADH vitamine Worst
Heb je wel verdiendquote:Op woensdag 11 december 2024 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Fijne vakantie!
Zou ik ook wel willen![]()
![]()
Daarom vanaf 20 december tot het nieuwe jaar vakantiequote:![]()
Niet ver weg dan, alleen Praag en Enschede, maar vrij is ook al fijn
Ook lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom vanaf 20 december tot het nieuwe jaar vakantie![]()
Niet ver weg dan, alleen Praag en Enschede, maar vrij is ook al fijn![]()
![]()
Het is nog te vroeg voor dit soort diepe levensvragenquote:Op woensdag 11 december 2024 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
apart, toen ik eco stand aanzette van wasmachine stond er 3:48 en nu maar 2:18 na paar minuutjes aan. misschien omdat het niet heel veel is?![]()
![]()
Dit dusquote:Op woensdag 11 december 2024 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is een oppervlakkige levensvraag?![]()
Leef je nog als je ligt?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is een oppervlakkige levensvraag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Dat kan ook.
Ik was me aan het afvragen waarom de Nijntje pantoffels in mijn maat uitverkocht zijn
Had je maar flink ten oosten van hier moeten wonen, dan is het laterquote:Op woensdag 11 december 2024 14:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor dit soort diepe levensvragenUw ADH vitamine Worst
Ja ,ik wil.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: