AH helemaal leegtrekken. En dan?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tuurlijk of een andere manier om geld op te nemen , desnoods handmatig in iedere super , met extra geldkassa in ieder dorp
nou nou , kom, kom, kom, tut, tut, tut , niet zo fatalistisch hequote:Op donderdag 12 december 2024 23:30 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie het gebeuren dat mensen gaan inbreken bij een supermarkt als er een week lang geen electriciteit is.
Aan cash geld heb je niks aan, als je het niet kan uitgeven.
Dan moet je even contact opnemen met de Rabobank. Ik kan gewoon hogere limieten instellen.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:00 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ik heb even in mijn eigen rabobank-app gekeken, daar staat een teller hoeveel geld ik deze week heb opgenomen en kan mijn limiet niet hoger zetten dan 1250 idd (per week)
ik kan 5000 per dag instellen, wel meer denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je even contact opnemen met de Rabobank. Ik kan gewoon hogere limieten instellen.
Dit dus!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:51 schreef mschol het volgende:
hoe moeten wr dan geld opnemen, alle automaten in mijn buurt zijn buiten gebruik
bankfillialen hebben we ook niet meer
Volgens mij roepen deze bedrijven juist al jaren dat je contant geld moet houden. Het zijn de verzekeraars die daar terughoudend in zijn. Zie bijv DNB door de jaren heen:quote:Op woensdag 11 december 2024 10:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Eerst doen ze zeggen dat het onveilig is om met contant geld te betalen of in bezit te hebben en dan komen ze met het advies om altijd contact geld in bezit te hebben, omdat de cybercriminelen te machtig zijn.
Wat een wereld.
Je kunt bij o.a. de Gamma vaak ook rollen muntgeld halen uit zo'n automaat. 1 en 2 euro zijn altijd handig.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:27 schreef raptorix het volgende:
Protip als je dan toch kiest om geld in huis te hebben: Zorg dat je een flinke hoeveelheid wisselgeld hebt, mocht de boel echt kapot gaan dan kan ik je nu al zeggen dat er binnen kortste tijd een tekort aan wisselgeld is bij winkels.
kost wel extraquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:28 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je kunt bij o.a. de Gamma vaak ook rollen muntgeld halen uit zo'n automaat. 1 en 2 euro zijn altijd handig.
Zou kunnen. Maar het is één van de weinige manieren om nog aan wat grotere hoeveelheden muntgeld te komen.quote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:51 schreef mschol het volgende:
hoe moeten wr dan geld opnemen, alle automaten in mijn buurt zijn buiten gebruik
bankfillialen hebben we ook niet meer
Muntgeldautomaten van Geldmaat zijn geplaatst in veel Gamma en Karwei bouwmarkten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:28 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je kunt bij o.a. de Gamma vaak ook rollen muntgeld halen uit zo'n automaat. 1 en 2 euro zijn altijd handig.
wat een dikke onzin dan weerquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Muntgeldautomaten van Geldmaat zijn geplaatst in veel Gamma en Karwei bouwmarkten.
Alleen klanten van ABN AMRO, ING, en Rabobank kunnen gebruik maken van deze automaten.
Voorwaarden
Voor ING klanten geldt een minimum van 20 rollen, wat in de praktijk niet altijd realistisch is.
Rabobank klanten kunnen bijvoorbeeld 3 rollen opnemen (0,50¤, 1¤, 2¤) per transactie.
ABN AMRO klanten hebben een minimale transactie van 10 rollen en kunnen maximaal 20 rollen per transactie opnemen.
Muntwaarden en Aantallen
De muntautomaten bevatten rollen met de volgende muntwaarden en aantallen:
50 x 5 cent (2,50 euro)
40 x 10 cent (4 euro)
40 x 20 cent (8 euro)
40 x 50 cent (20 euro)
25 x 1 euro (25 euro)
25 x 2 euro (50 euro)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|