Samen met Husker Du en Ramones was Ronnie James Dio het hardste dat ik hoorde waar ik bij was. Backstage Pinkpop in jaren 80.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
Bekijk deze YouTube-video

quote:Op woensdag 11 december 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
Vogels.......
Of..................

Apartquote:Op woensdag 11 december 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
Vogels.......
Of..................

Ooit gemaakt voor een internet vriend die een geweldige Kermit imitatie deed. Hij zong Eric Clapton's 'Cocaine' met een Kermit stem. Vandaar dat witte spul op zijn bovenlip. Om de nadruk op drugsgebruik te leggen heb ik er ook maar een jonko in gefrommeld Het is nog steeds in gebruik als een emotequote:

Hij is goed gelukt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ooit gemaakt voor een internet vriend die een geweldige Kermit imitatie deed. Hij zong Eric Clapton's 'Cocaine' met een Kermit stem. Vandaar dat witte spul op zijn bovenlip. Om de nadruk op drugsgebruik te leggen heb ik er ook maar een jonko in gefrommeld Het is nog steeds in gebruik als een emote

Dat kan je wel aan tonja overlaten.quote:

Echt welquote:Op woensdag 11 december 2024 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan tonja overlaten.

Ik ben alleen maar goed in technisch tekenen.quote:

Dat is wel wat anders iddquote:Op woensdag 11 december 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar goed in technisch tekenen.

Er was een dag dat ik het ook niet kon maar alles valt te leren.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders idd
Maar ook iets wat niet iedereen kan

Dat is waar, maar je moet er gevoel voor hebbenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was een dag dat ik het ook niet kon maar alles valt te leren.

Het was heel gezellig...quote:Op woensdag 11 december 2024 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Avonds
Hoe het is het hier?

Dan ga ik wel weer mijn konijnenhok inquote:

Ja maar...quote:Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer mijn konijnenhok in

staat het nog buiten?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]

mag je niet in het tuinhuisje nu? als het zo koud is ....quote:Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |