SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat wordt dus alleen nog maar liggen en zitten
en rennend bij de koelkast langs snacken... zittend kokenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat wordt dus alleen nog maar liggen en zitten
Zijn maar weinig hapjesquote:
Klinkt erg praktischquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en rennend bij de koelkast langs snacken... zittend koken
Welkom in mijn levenquote:
Zittend koken doe ik regelmatigquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en rennend bij de koelkast langs snacken... zittend koken
ik wil ook een hoge stoelquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zittend koken doe ik regelmatig
Ik wil mijn abonnement afzeggenquote:
nixquote:
Het FOK! Forumquote:
collectief abonnement stoppen per 10 feb?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn abonnement afzeggen
Ja niet geheel verrassend. Die advertentie op marktplaats, met telefoonnumer van die bruidszaak. De betreffende auto die 50 mtr van die toko in de fik stond. 1 + 1 = 2 zeg maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:38 schreef Ama het volgende:
@:haags politie denkt toch dat die bruidszaak ermee te maken heeft.
Ik ga straks via Ziggo Go PSV kijken via de leptopquote:
Per directquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
collectief abonnement stoppen per 10 feb?
de vader, moeder en de dochter die omkwamen, waren zij van die bruidswinkel?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja niet geheel verrassend. Die advertentie op marktplaats, met telefoonnumer van die bruidszaak. De betreffende auto die 50 mtr van die toko in de fik stond. 1 + 1 = 2 zeg maar.
Nee, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
de vader, moeder en de dochter die omkwamen, waren zijn van die bruidswinkel?
Denk dat we vanzelf wel meer te horen krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef Haags het volgende:
@:ama ik ben nog steeds erg benieuwd met wat voor teringzooi ze dat hele blok hebben opgeblazen. Ik vind het nog steeds bizar! Dit was niet even een cobra´tje of zo.
Het is net een sportschool, je komt er heel moeilijk vanafquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn abonnement afzeggen
jij wilt je levensabo stoppen voor je gaat eten?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per direct
Want ik ga zo eten
Nee woonde in een getroffen woning.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
de vader, moeder en de dochter die omkwamen, waren zij van die bruidswinkel?
Ohquote:
Laatst met Belgresser in de bios gezien. Vond het wel aardig maar niet heel spannend ofzo. Veel plezier.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over een minuut of twintig Heretic. Met Hugh Grant.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is net een sportschool, je komt er heel moeilijk vanaf
En je bent altijd moe
Misschienquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij wilt je levensabo stoppen voor je gaat eten?
4 wijntjes/ 6 biertjes en proberen duits te praten en zie daar: hetzelfde resultaat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
Zo die vrouw praat wel echt plat Limburgs.
Mijn moeder wilde hem graag zien, ik ben altijd wel game voor een A24 film, en ik vermaak me wel met alle rare rollen die Hugh Grant tegenwoordig probeert.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laatst met Belgresser in de bios gezien. Vond het wel aardig maar niet heel spannend ofzo. Veel plezier.
Kijk je ook?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
4 wijntjes/ 6 biertjes en proberen duits te praten en zie daar: hetzelfde resultaat.
Ja he. Vreselijk. Die hebben ze vast al in een psychisch traject gezet...quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:43 schreef Haags het volgende:
Menneke van 8 is gewoon zijn hele familie kwijt. Godtering wat gruwelijk
Welke vrouw?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
4 wijntjes/ 6 biertjes en proberen duits te praten en zie daar: hetzelfde resultaat.
Laatst praatte Chantal Janzen Limburgs tegen Huub Stapel op TV en ik verstond haar gewoonquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah, viel me niet opquote:
Ja maar jij hoort iedereen die met zachte G praatquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laatst praatte Chantal Janzen Limburgs tegen Huub Stapel op TV en ik verstond haar gewoon
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo hard raakte ik die scooter laatst gelukkig niet
Enne?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
Voor jou klinkt dat natuurlijk gewoon als normaal Nederlands.quote:
altijd eerst etenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien
Stel eens niet zulke moeilijke vragen Nizno
Ga ik doenquote:
Dat valt op zich wel mee. Maar ja ik woon niet heel ver van Limburg af en ik heb er een MBO opleiding gehad. Dat scheelt wel iets. Al zit er best wel verschil tussen Noord-Limburg en Zuid-Limburg @gianni61 en @TaMiekequote:Op dinsdag 10 december 2024 20:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja maar jij hoort iedereen die met zachte G praat
dat doe je mooi op tijdquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Zo maar eens kerstspullen van de vliering halen
Mwah, bijna 21.00 vind ik wel aan de late kant om nu nog even een boom te versieren.quote:
Kerst duurt nooit zo lang hier. Kerstboom staat ook nog in de tuinquote:
Dat doe ik dan ook niet nuquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah, bijna 21.00 vind ik wel aan de late kant om nu nog even een boom te versieren.
Zal het doorgevenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:53 schreef Ama het volgende:
Oké de kerstreclame van de PLUS markt vind ik echt niks.
GROTE wasjesquote:
Ja, ik weet niet wat ze er mee gaan doen.quote:
Stop ze in jequote:
lama lekker draaiequote:
Steeds weer in dequote:
Soort wapenstok toch?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:02 schreef Ama het volgende:
Ik wist tot net niet wat een ploertendoder is.
dan moet je meer tv kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:02 schreef Ama het volgende:
Ik wist tot net niet wat een ploertendoder is.
Ja ze zeggen een stok waarmee je iemand aanzienlijk schade kan toebrengen.quote:
ja met een aanpassing dat het een metalen uiteinde heeft waardoor het schade toe brengt terwijl de gummiknuppel/wapenstok van zachter materiaal isquote:
doe es danquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Slipknot kan je ook heel goed meezingen.
Alleen als @Ama mee doetquote:
die wil je ook niet op je hoofd hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja met een aanpassing dat het een metalen uiteinde heeft waardoor het schade toe brengt terwijl de gummiknuppel/wapenstok van zachter materiaal is
heb ik ook zeker niet beweerdquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die wil je ook niet op je hoofd hebben
Oh, je was al begonnenquote:
doe je dat met je dactylion?quote:
Joeeequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:15 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
joejoequote:
quote:
\o/quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:15 schreef Modus het volgende:
Middelvinger nog aan het herstellen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
over vingers gesproken...
hoe is het met je vingers?
Hoelang nog ongeveer voordat je weer onbeperkt middelvingers kunt opsteken?quote:
0 euroquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een 1/5e lot voor vanavond. Hoeveel zal ik gaan winnen?
Pessimistquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
0 euro
Maar ik gun je wel wat meer hoor
Dat lukt wel weer.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoelang nog ongeveer voordat je weer onbeperkt middelvingers kunt opsteken?
Een muffinquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
Vanille.quote:
een half zwart/paarse is dan veel indrukwekkender..quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoelang nog ongeveer voordat je weer onbeperkt middelvingers kunt opsteken?
Oh, maar dus dan heb je alweer de belangrijkste functionaliteit weer terug?quote:
quote:
ik heb 10 1/5e lotenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
Citroenquote:
Ja heb je ook wel gelijk in.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar dus dan heb je alweer de belangrijkste functionaliteit weer terug?
met een straatje heb je minstens 1o euro hihahoquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
10 x 0 is nog steeds 0 euro HIEHAHO
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
Jeetje een briefje in de trap.. zo wil je mij niet zien bel de politie.
Dat gebeurt bij Doctor Who regelmatig. Mensen die loterijen winnen terwijl ze niet meespelen, of zelfs winnen waar überhaupt geen loterijen zijnquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:23 schreef mschol het volgende:
ik heb 0 1/5e loten
als ik nu een miljoen wil heb ik pas echt geluk
Oh, ik dacht dat er bij jou een halfgare een raar briefje naar binnen had gegooidquote:
Nee die win ik al (voor se helft)quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de eindejaarsloterij al winnen, deze gun ik iemand anders.
Neeeequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er bij jou een halfgare een raar briefje naar binnen had gegooid
een half gaar briefje bij een half gare naar binnen gegooid door een half garequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er bij jou een halfgare een raar briefje naar binnen had gegooid
Dan heb ik de andere helftquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die win ik al (voor se helft)
Dealquote:
Vast iets met 'shedding' oidquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:28 schreef Ama het volgende:
Meneer wil alleen praten met mensen die bloedgroep O hebben.
Oke bijzondere eis.
Zo gek ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:29 schreef gianni61 het volgende:
We hebben weer een gekkie in het water
Ja die gaat niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:29 schreef gianni61 het volgende:
We hebben weer een gekkie in het water
ik weet die niet eens van mijzelfquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:28 schreef Ama het volgende:
Meneer wil alleen praten met mensen die bloedgroep O hebben.
Oke bijzondere eis.
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik weet die niet eens van mijzelf
Hm ik ook niet.. Zou de dokterspraktijk dat weten?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik weet die niet eens van mijzelf
zou in je dossier kunnen staan als je een bloedonderzoek hebt gehadquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ik ook niet.. Zou de dokterspraktijk dat weten?
Ja, vast wel ooit eens.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou in je dossier kunnen staan als je een bloedonderzoek hebt gehad
als er ook getest is wat je bloedgroep is dan zal het er vast in staan en dus de praktijk het kunnen inzien..quote:
1 of achterlijke theorie dat vaccins besmettelijk zijnquote:
Nou, dat eerste weet ik nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als er ook getest is wat je bloedgroep is dan zal het er vast in staan en dus de praktijk het kunnen inzien..
ik ook nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat eerste weet ik niet
Wat heeft dat met bloedgroep O te maken?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 of achterlijke theorie dat vaccins besmettelijk zijn
Zoals huisdieren hun vacht shedden (ruien, verliezen), zo shedden gevaccineerden het vaccin zodat niemand 'veilig' is.
Ik zou dat wel creepy vinden als je het wel weetquote:
Bloedgroep O is eigenlijk bloedgroep 0, als in, 0 van die receptoren die A en B wel hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heeft dat met bloedgroep O te maken?
Nou, heel boeiend allemaal.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bloedgroep O is eigenlijk bloedgroep 0, als in, 0 van die receptoren die A en B wel hebben.
Dus dan blijven er vast dingen niet plakken enzo, denk ik
Weet niet, ik ben niet vloeiend in wappies
En danquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week alweer kerstborrel. Dan is het jaar zo voorbij.
khad gelezen dat muggen van bloedgroep 0 houden, maar ik vraag het me af...quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bloedgroep O is eigenlijk bloedgroep 0, als in, 0 van die receptoren die A en B wel hebben.
Dus dan blijven er vast dingen niet plakken enzo, denk ik
Weet niet, ik ben niet vloeiend in wappies
Zekerquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, heel boeiend allemaal.
Hopelijk kunnen we schaatsen op natuurijs in januariquote:
Heb je het gevraagd aan de vliegen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
khad gelezen dat muggen van bloedgroep 0 houden, maar ik vraag het me af...
Jezus als we maar niet kunnen schaatsen op de stoep.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we schaatsen op natuurijs in januari
Misschien dat Nizno het weet, maar waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee wat m'n bloedgroep is.
Oh god.. als het maar niet ijzelt idd..quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus als we maar niet kunnen schaatsen op de stoep.
ik heb ook geen idee wat jouw bloedgroep isquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee wat m'n bloedgroep is.
Heb je een KSC-kalender?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke mensen jarig in januari
@:gianni61
heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus als we maar niet kunnen schaatsen op de stoep.
Nee ik ook niet, daarom juist.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik geen last van.
ik kan sowieso niet schaatsen
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we schaatsen op natuurijs in januari
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik geen last van.
Neequote:
Glijden wel?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik geen last van.
Elke ochtend om tien uur.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe jij ook een kerstborrel op je werk?
Al je benen?quote:
ben jij zo'n pirouette-koningin?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laatst nog wezen schaatsen, het was fantastisch
Nu lijkt het alsof je er 5 hebt ofzoquote:
alle 10?quote:
Nee, maar ik kan anderen wel pirouettes laten maken als ze in de weg schaatsenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ben jij zo'n pirouette-koningin?
Of 10.. kan ookquote:
glibberenquote:
ik ga gewoon niet op de stoepquote:
idd. of het gras opquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar beer is 3 dagen na mij jarig
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Wat een lowlifes daar in Maastricht. Kankerhoeren, KankerMarokkanen, kanker dit kanker dat
Nicequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn plannen tijdens de kerstdagen krijgen ook wat meer vorm
Ik vind het wel knap hoe zij als agente daar zo rustig bij blijftquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Wat een lowlifes daar in Maastricht. Kankerhoeren, KankerMarokkanen, kanker dit kanker dat
En, wat wordt het?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn plannen tijdens de kerstdagen krijgen ook wat meer vorm
3 maandjes maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:57 schreef gianni61 het volgende:
Mooi, toch weer een fatbike van de straat
Het lijkt Den Haag wel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:54 schreef Ama het volgende:
Niet de eerste aflevering waar ik het hoor.
Denk dat ze liever needknuppelenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoe zij als agente daar zo rustig bij blijft
Middagje gelegenheids-coverbands kijken. Zelf ook eens aan meegedaan en was laatst bij mijn ouders en die herinnerde mij eraan. Stukje nostalgie op tweede kerstdag.quote:
Banden lekgeprikt en in de sloot geworpen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:57 schreef gianni61 het volgende:
Mooi, toch weer een fatbike van de straat
Als wat voor bandlid was je?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Middagje gelegenheids-coverbands kijken. Zelf ook eens aan meegedaan en was laatst bij mijn ouders en die herinnerde mij eraan. Stukje nostalgie op tweede kerstdag.
quote:
Inclusief 'typische' bestuurder?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag vandaag voor het eerst een fatbike (in Duitsland). Dat is hier toch nog niet zo'n hit als in Nederland.
Hier zit er meestal een armoedig getint kutkind op.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag vandaag voor het eerst een fatbike (in Duitsland). Dat is hier toch nog niet zo'n hit als in Nederland.
Joejoequote:
Die zouden er hier gewoon massaal op moeten gaan rijden, dan zijn die schele guppies met dooie ratten op hun kop er zo klaar meequote:
Misschien mag het niet en wordt er daar wel gehandhaafd?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:02 schreef kwiwi het volgende:
Lekker bij elkaar gedeald door pappa door coke te verkopen aan kansarme witte mensjes.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joejoe
Maar die fatbikes zijn best aan de prijs
Of zijn de accu's van die pauperige chinese rommel daar te snel leeg omdat daar wel hoogteverschil isquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien mag het niet en wordt er daar wel gehandhaafd?
Drugs is slecht voor het milieuquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bij elkaar gedeald door pappa door coke te verkopen aan kansarme witte mensjes.
Zag dat het wel hetzelfde kenteken als een scooter/brommer heeft, dus je moet er een rijbewijs voor halen en ook een helm op.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien mag het niet en wordt er daar wel gehandhaafd?
O ja dat zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of zijn de accu's van die pauperige chinese rommel daar te snel leeg omdat daar wel hoogteverschil is
Vind ze ook best primaquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die zijn lekker joh
Jammer dat ze geen passievrucht (oid) meer in het assortiment hebben.
Hipsterquote:
Dan heb je daar nog veel langer last vanquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zouden er hier gewoon massaal op moeten gaan rijden, dan zijn die schele guppies met dooie ratten op hun kop er zo klaar mee
Al zit je dan met boomers op fatbikes
I Bet You Look Good on the Dancefloorquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1x was ik Alex Turner van Arctic Monkeys
1x ingevallen bij Madness
Why'd You Only Call Me When You're High?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1x was ik Alex Turner van Arctic Monkeys
1x ingevallen bij Madness
Bij de Jumbo hebben ze passievrucht soms.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hipster
Nee, welke smaak haal jij in huis?
Die fatbikes hoor je wel beter aankomen met die herriebanden dan die opgevoerde e-bikes van bejaardenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan heb je daar nog veel langer last van
Ik heb vaak ook de blackcurrant en de Lemon variantquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de Jumbo hebben ze passievrucht soms.
Maar meestal de Blackcurrant of de Orange/Mandarin.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I Bet You Look Good on the Dancefloor
Dat is echt uit een vorig leven wel; zijn volgens mij geen beelden van bewaard gebleven.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why'd You Only Call Me When You're High?
Pink je nu een traantje weg?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt uit een vorig leven wel; zijn volgens mij geen beelden van bewaard gebleven.
Moest laatst eens terugdenken aan die tijd en de mensen die ik toen vaker zag. Wonen nu stuk verder weg helaas.
was jij zanger van een band of speelde je een instrument?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt uit een vorig leven wel; zijn volgens mij geen beelden van bewaard gebleven.
Moest laatst eens terugdenken aan die tijd en de mensen die ik toen vaker zag. Wonen nu stuk verder weg helaas.
Volgens mij zit er ook geen leeftijdgrens op zo'n fatbike of wel? en mag je als kleuter of zelfs als handige baby op zo'n ding rondscheuren?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die fatbikes hoor je wel beter aankomen met die herriebanden dan die opgevoerde e-bikes van bejaarden
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook geen leeftijdgrens op zo'n fatbike of wel? en mag je als kleuter of zelfs als handige baby op zo'n ding rondscheuren?
https://www.dropwinkel.eu(...)fruit-bio-12-x-33-clquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vaak ook de blackcurrant en de Lemon variant
Hmm ja, misschien wel goeie danquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die fatbikes hoor je wel beter aankomen met die herriebanden dan die opgevoerde e-bikes van bejaarden
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pink je nu een traantje weg?
Noem me liever een vocalist. Kan niet zo goed zingen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
was jij zanger van een band of speelde je een instrument?
moet toch wat eten he?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kwart over 10 savonds, tis maar waar je zin in hebt
Het is eerder tijd om te gaan slapenquote:
Eet smakelijk alvast.quote:
ik zou iig een half uur eerder naar de supermarkt gegaan zijn om daar wat te halen wat ik meteen zou kunnen eten of thuisbezorgd.quote:
Een dure zaak die zich vestigt in een flat in een achterstandswijk, dat riekt gelukkig helemaal niet naar witwassenquote:Politie: Explosies in Den Haag lijken gericht tegen bruidsmodezaak
De explosie in Den Haag, die afgelopen zaterdag zes mensen het leven heeft gekost, was vermoedelijk gericht tegen een bruidsmodezaak in het getroffen pand. Dat meldde de politie dinsdagavond bij Opsporing Verzocht. Eerder op de dag werd al bekend dat er drie mannen vast zitten die worden verdacht van betrokkenheid bij de explosie.
https://www.ad.nl/binnenl(...)dsmodezaak~ac7d9c0e/
Poepquote:
Meeste bruidsjurken zijn wel wit, dus opzich wel begrijpelijke keuzequote:Op dinsdag 10 december 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een dure zaak die zich vestigt in een flat in een achterstandswijk, dat riekt gelukkig helemaal niet naar witwassen
thuisbezorgd is godallemachtig duur.. (en nu ook nog maar weinig keus)quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik zou iig een half uur eerder naar de supermarkt gegaan zijn om daar wat te halen wat ik meteen zou kunnen eten of thuisbezorgd.
Kaasquote:
Ik ben een chique mens.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Avondeten,
16:30 - 18:30 boeren
18:30 - 19:30 harde werkers
19:30 - 21:00 chique mensen
21:00 - 00:00 gamers en onverantwoordelijken
Ook wel prettig als ze zijn gewassen gok ik, net als de plaidjes bij omaquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meeste bruidsjurken zijn wel wit, dus opzich wel begrijpelijke keuze
Goorgonzolaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dan ben ik een soort chique werkerquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Avondeten,
Een bruidsmodezaak voor Marokkanen, niets te zien verder, gewoon doorlopen mensen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een dure zaak die zich vestigt in een flat in een achterstandswijk, dat riekt gelukkig helemaal niet naar witwassen
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Avondeten,
quote:
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
thuisbezorgd is godallemachtig duur.. (en nu ook nog maar weinig keus)
en supermarkt ben ik geweest, maar geen kant en klaar meegenomen inderdaad
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GoorgonzolaJa zit al in de naam heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon altijd deze quote gebruiken bij alles wat US post.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zit al in de naam heJe hebt al het gras voor mijn voeten weggemaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Oeh, lekkerquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bruidsmodezaak voor Marokkanen, niets te zien verder, gewoon doorlopen mensen.
quote:Volgens buurtbewoners was de Range Rover in gebruik bij de eigenaresse van de bruidsmodezaak. Zij bood in ieder geval precies dezelfde auto te koop aan via advertenties op Marktplaats en Facebook. Een week geleden onderhandelde ze op sociale media nog over de prijs. De auto was overigens onverzekerd, blijkt uit gegevens van de RDW. Er mocht dus niet mee worden gereden.
Dat kunnen de koeitjes eten, voor de melk, om kaas van te makenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt al het gras voor mijn voeten weggemaaid
quote:
Cirkel > Rond > aNdeRs wAs heT gEen ciRkElquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kunnen de koeitjes eten, voor de melk, om kaas van te maken
Als iets eruitziet als een kikker, zwemt als een kikker en kwaakt als een kikker, dan is het waarschijnlijk een kikker.quote:
Lust jij wel goorgonzola?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iets eruitziet als een kikker, zwemt als een kikker en kwaakt als een kikker, dan is het waarschijnlijk een kikker.
Ik snap er geen BAL vanquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cirkel > Rond > aNdeRs wAs heT gEen ciRkEl
Echt de bal misslaan.quote:
Of een Galapagos Fregatvogelquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iets eruitziet als een kikker, zwemt als een kikker en kwaakt als een kikker, dan is het waarschijnlijk een kikker.
Ik krijg de indruk dat jij niet zoveel met kinderen op hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort snoep zijn er zoveel zenuwachtige kutkinderen op Aarde.
Ja natuurlijk, tik zo kilo's gorgonzie weg, heerlijk in gesmolten toestand over de pasta heen en dan met mond open praten over de belangrijke zaken des levens.quote:
Met volle mond praten?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, tik zo kilo's gorgonzie weg, heerlijk in gesmolten toestand over de pasta heen en dan met mond open praten over de belangrijke zaken des levens.
Ik hoop dat hij geen kinderen op heeftquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij niet zoveel met kinderen op hebt.
Wat, goorgonzola?quote:
Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij geen kinderen op heeft
Ja zit al in de naam hequote:
MET JE MOND DICHTquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders zit je ook maar raar te kauwen aan tafel.
Koeitjes > cirkel > rondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |