SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat wordt dus alleen nog maar liggen en zitten
en rennend bij de koelkast langs snacken... zittend kokenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat wordt dus alleen nog maar liggen en zitten
Zijn maar weinig hapjesquote:
Klinkt erg praktischquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en rennend bij de koelkast langs snacken... zittend koken
Welkom in mijn levenquote:
Zittend koken doe ik regelmatigquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en rennend bij de koelkast langs snacken... zittend koken
ik wil ook een hoge stoelquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zittend koken doe ik regelmatig
Ik wil mijn abonnement afzeggenquote:
nixquote:
Het FOK! Forumquote:
collectief abonnement stoppen per 10 feb?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn abonnement afzeggen
Ja niet geheel verrassend. Die advertentie op marktplaats, met telefoonnumer van die bruidszaak. De betreffende auto die 50 mtr van die toko in de fik stond. 1 + 1 = 2 zeg maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:38 schreef Ama het volgende:
@:haags politie denkt toch dat die bruidszaak ermee te maken heeft.
Ik ga straks via Ziggo Go PSV kijken via de leptopquote:
Per directquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
collectief abonnement stoppen per 10 feb?
de vader, moeder en de dochter die omkwamen, waren zij van die bruidswinkel?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja niet geheel verrassend. Die advertentie op marktplaats, met telefoonnumer van die bruidszaak. De betreffende auto die 50 mtr van die toko in de fik stond. 1 + 1 = 2 zeg maar.
Nee, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
de vader, moeder en de dochter die omkwamen, waren zijn van die bruidswinkel?
Denk dat we vanzelf wel meer te horen krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef Haags het volgende:
@:ama ik ben nog steeds erg benieuwd met wat voor teringzooi ze dat hele blok hebben opgeblazen. Ik vind het nog steeds bizar! Dit was niet even een cobra´tje of zo.
Het is net een sportschool, je komt er heel moeilijk vanafquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn abonnement afzeggen
jij wilt je levensabo stoppen voor je gaat eten?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per direct
Want ik ga zo eten
Nee woonde in een getroffen woning.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
de vader, moeder en de dochter die omkwamen, waren zij van die bruidswinkel?
Ohquote:
Laatst met Belgresser in de bios gezien. Vond het wel aardig maar niet heel spannend ofzo. Veel plezier.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over een minuut of twintig Heretic. Met Hugh Grant.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is net een sportschool, je komt er heel moeilijk vanaf
En je bent altijd moe
Misschienquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij wilt je levensabo stoppen voor je gaat eten?
4 wijntjes/ 6 biertjes en proberen duits te praten en zie daar: hetzelfde resultaat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
Zo die vrouw praat wel echt plat Limburgs.
Mijn moeder wilde hem graag zien, ik ben altijd wel game voor een A24 film, en ik vermaak me wel met alle rare rollen die Hugh Grant tegenwoordig probeert.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laatst met Belgresser in de bios gezien. Vond het wel aardig maar niet heel spannend ofzo. Veel plezier.
Kijk je ook?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
4 wijntjes/ 6 biertjes en proberen duits te praten en zie daar: hetzelfde resultaat.
Ja he. Vreselijk. Die hebben ze vast al in een psychisch traject gezet...quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:43 schreef Haags het volgende:
Menneke van 8 is gewoon zijn hele familie kwijt. Godtering wat gruwelijk
Welke vrouw?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
4 wijntjes/ 6 biertjes en proberen duits te praten en zie daar: hetzelfde resultaat.
Laatst praatte Chantal Janzen Limburgs tegen Huub Stapel op TV en ik verstond haar gewoonquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah, viel me niet opquote:
Ja maar jij hoort iedereen die met zachte G praatquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laatst praatte Chantal Janzen Limburgs tegen Huub Stapel op TV en ik verstond haar gewoon
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo hard raakte ik die scooter laatst gelukkig niet
Enne?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
Voor jou klinkt dat natuurlijk gewoon als normaal Nederlands.quote:
altijd eerst etenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien
Stel eens niet zulke moeilijke vragen Nizno
Ga ik doenquote:
Dat valt op zich wel mee. Maar ja ik woon niet heel ver van Limburg af en ik heb er een MBO opleiding gehad. Dat scheelt wel iets. Al zit er best wel verschil tussen Noord-Limburg en Zuid-Limburg @gianni61 en @TaMiekequote:Op dinsdag 10 december 2024 20:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja maar jij hoort iedereen die met zachte G praat
dat doe je mooi op tijdquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Zo maar eens kerstspullen van de vliering halen
Mwah, bijna 21.00 vind ik wel aan de late kant om nu nog even een boom te versieren.quote:
Kerst duurt nooit zo lang hier. Kerstboom staat ook nog in de tuinquote:
Dat doe ik dan ook niet nuquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah, bijna 21.00 vind ik wel aan de late kant om nu nog even een boom te versieren.
Zal het doorgevenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:53 schreef Ama het volgende:
Oké de kerstreclame van de PLUS markt vind ik echt niks.
GROTE wasjesquote:
Ja, ik weet niet wat ze er mee gaan doen.quote:
Stop ze in jequote:
lama lekker draaiequote:
Steeds weer in dequote:
Soort wapenstok toch?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:02 schreef Ama het volgende:
Ik wist tot net niet wat een ploertendoder is.
dan moet je meer tv kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:02 schreef Ama het volgende:
Ik wist tot net niet wat een ploertendoder is.
Ja ze zeggen een stok waarmee je iemand aanzienlijk schade kan toebrengen.quote:
ja met een aanpassing dat het een metalen uiteinde heeft waardoor het schade toe brengt terwijl de gummiknuppel/wapenstok van zachter materiaal isquote:
doe es danquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Slipknot kan je ook heel goed meezingen.
Alleen als @Ama mee doetquote:
die wil je ook niet op je hoofd hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja met een aanpassing dat het een metalen uiteinde heeft waardoor het schade toe brengt terwijl de gummiknuppel/wapenstok van zachter materiaal is
heb ik ook zeker niet beweerdquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die wil je ook niet op je hoofd hebben
Oh, je was al begonnenquote:
doe je dat met je dactylion?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |