SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat wordt dus alleen nog maar liggen en zitten
en rennend bij de koelkast langs snacken... zittend kokenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat wordt dus alleen nog maar liggen en zitten
Zijn maar weinig hapjesquote:
Klinkt erg praktischquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en rennend bij de koelkast langs snacken... zittend koken
Welkom in mijn levenquote:
Zittend koken doe ik regelmatigquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en rennend bij de koelkast langs snacken... zittend koken
ik wil ook een hoge stoelquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zittend koken doe ik regelmatig
Ik wil mijn abonnement afzeggenquote:
nixquote:
Het FOK! Forumquote:
collectief abonnement stoppen per 10 feb?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn abonnement afzeggen
Ja niet geheel verrassend. Die advertentie op marktplaats, met telefoonnumer van die bruidszaak. De betreffende auto die 50 mtr van die toko in de fik stond. 1 + 1 = 2 zeg maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:38 schreef Ama het volgende:
@:haags politie denkt toch dat die bruidszaak ermee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |