Die is echt fantastischquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Wham staat nu voor het eerst op 1 in de top 40 met Last Christmas. Komt waarschijnlijk door de reclame van AH (die ik stiekem ook wel leuk vind)

Die moet ik eens opzoeken dan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Wham staat nu voor het eerst op 1 in de top 40 met Last Christmas. Komt waarschijnlijk door de reclame van AH (die ik stiekem ook wel leuk vind)

Maar volgens mij is er zo goed als niks uit de eighties gedraaid, dus jij zit wel goed.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:57 schreef Melting het volgende:
Alvast bedankt voor de fijne muziekjes, die ik gehoord heb, DJ11.
Al heb ik ook wel enkele leuke platen gemist zie ik.

Ik was te vroeg klaar en nog een Melting-jingle na een compleet nummer vond ik wat overkillquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Dit voelt nu wel heel erg als de Final Countdown zo.

Het schiet alweer erg op jaquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Dit voelt nu wel heel erg als de Final Countdown zo.

Met recht een cadeautje.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
Welkom allemaal.
En zoals altijd is de eerste nu ook weer een cadeautje:
[ afbeelding ]

Dat intro lijkt heel erg op elkaarquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu je het zegt: daar lijkt het wel veel op

quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat de Dire Straits een liedje over hem hebben gejat van Paul Simon

Ik twijfelde even of Paul inderdaad eerder was, maar inderdaad. Wel 5 jaar eerder.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat de Dire Straits een liedje over hem hebben gejat van Paul Simon

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |