Ook wel inderdaad. Maar klinkt verder niet verkeerd. Zal wel niet meer in gezongen worden, denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Dit heeft wel een redelijk Santana sausje
Alex Christensen & The Berlin Orchestra - Children
Bryan Ferry - Let's Stick Together
Zitten daar ook nog schildpadden tussen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord bestaat uit drie liedjes met hetzelfde woord in de titel. En dat woord is niet StickBryan Ferry - Let's Stick Together
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zitten daar ook nog schildpadden tussen?
Pet Shop Boys - Together
Dit is toch geen wals?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de zeer weinige PSB-tracks uit 2010. Als single uitgebracht om een hits-cd te promoten:Pet Shop Boys - Together
En het is een walsje..
Paul McCartney and the Frog Chorus - We All Stand Together
Vandaag een kerstboom gehaald. Staat nog buiten te acclimatiseren. Heb ook nog geen behoefte om hem binnen te hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:54 schreef Melting het volgende:
Je kan merken dat we richting Kerst gaan.
Heb je al wel kerstbelletjes in huis?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaag een kerstboom gehaald. Staat nog buiten te acclimatiseren. Heb ook nog geen behoefte om hem binnen te hebben.
Nog helemaal niks kerstigs eigenlijk. Een adventkalender, dat is het wel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al wel kerstbelletjes in huis?
Die is echt fantastischquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Wham staat nu voor het eerst op 1 in de top 40 met Last Christmas. Komt waarschijnlijk door de reclame van AH (die ik stiekem ook wel leuk vind)
Die moet ik eens opzoeken dan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Wham staat nu voor het eerst op 1 in de top 40 met Last Christmas. Komt waarschijnlijk door de reclame van AH (die ik stiekem ook wel leuk vind)
Maar volgens mij is er zo goed als niks uit de eighties gedraaid, dus jij zit wel goed.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:57 schreef Melting het volgende:
Alvast bedankt voor de fijne muziekjes, die ik gehoord heb, DJ11.
Al heb ik ook wel enkele leuke platen gemist zie ik.
Ik was te vroeg klaar en nog een Melting-jingle na een compleet nummer vond ik wat overkillquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Dit voelt nu wel heel erg als de Final Countdown zo.
Het schiet alweer erg op jaquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Dit voelt nu wel heel erg als de Final Countdown zo.
Met recht een cadeautje.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
Welkom allemaal.
En zoals altijd is de eerste nu ook weer een cadeautje:
[ afbeelding ]
Dat intro lijkt heel erg op elkaarquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu je het zegt: daar lijkt het wel veel op
quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat de Dire Straits een liedje over hem hebben gejat van Paul Simon
Ik twijfelde even of Paul inderdaad eerder was, maar inderdaad. Wel 5 jaar eerder.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat de Dire Straits een liedje over hem hebben gejat van Paul Simon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |