Ja, dit nummer is wel mijn smaak, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:24 schreef DJ11 het volgende:
Tja, het is "A Matter Of Taste", zoals Villagers al zingt. Voor ieder wat wils![]()
Om een of andere reden doet het me ook denken aan Billy Joel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:26 schreef DJ11 het volgende:
Deze ging vorige week in première. Zoals toen ook al gemeld: mede-geschreven door Songfestival-winnaar NemoSebastian Schub - I Can't Believe We Never Went Out Dancing
Ik snap wat je bedoelt: mooie, melancholische akkoorden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Om een of andere reden doet het me ook denken aan Billy Joel.
Eentje kan toch wel?quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:33 schreef DJ11 het volgende:
Ook vanavond weer het normale recept: oude muziek, nieuwe muziek (al is het zeer weinig) en ruimte voor verzoekjes en suggesties, welkom via DM (moet niet, mag wel).
De uitzending van vanavond is een beetje winters en kerstig, zonder dat ik al die cliché-kerstnummers ga draaien
Mooi, bereid je maar voor op een cliché-kerstverzoekje.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niks is verbodenEn helemaal op het einde komt er (sowieso) ook daadwerkelijk eentje voorbij.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, bereid je maar voor op een cliché-kerstverzoekje.
En Blue christmas van Jim Reevesquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:46 schreef livelink het volgende:
Toch wel een all-time favourite kerstnummer voor mij.
Prima hoor, tot straksquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:47 schreef Symphonic het volgende:
We luisteren al wel, maar we posten straks mee.
Eerst nog even wat dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |