SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het luisterenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt aRd, was een vermakelijk anderhalf uur
Melting was Kerstman gisteravond.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Is er geen Radio 49-uitzending geweest vanavond?
Ik ben in elk geval van plan om zaterdag, voorafgaand aan Melting, weer te draaien. Heb al veel leuke muziek klaarstaan voor zowel deze als volgende week.
Morgenavond weer een kansquote:Op vrijdag 13 december 2024 05:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting was Kerstman gisteravond.
Tijdstip vooraf-track(s) volgt nog.quote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Another 150 Minutes
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Zal wat later worden voor mij. Ik mot nog eten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga er een halfuurtje recente nieuwe muziek aan vooraf doen. Kortom: om 18:00 uur klinkt er geluid op de stream. Korte vooraf-track rond 17:58 uur.
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:08 schreef livelink het volgende:
En ingetuned. Was een snelle hap (pannekoeken)
Mooi, ik had er wel Stromae-associaties mee. Maar dat is ook niet verkeerd natuurlijk.quote:
Het stoorde me niet. Ik vond het mooier worden naarmate het langer duurde.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:22 schreef DJ11 het volgende:
Als je denkt: wat duurt dit lang - dat klopt: 6:35 minuten. We zijn er bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |