SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ik toch helemaal niet betalen.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Over twee weken naar 't Zusje. Wat zal ik eens allemaal nemen.
Zo zo wat een zware taak heb jij.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik ga mij enorm inspannen om het kerstdiner tot een groot succes te maken voor mijn dochter.
Heb mij ingeschreven om servetten mee te nemen.
#IedereenDraagtZijnSteentjeBij
Marsmousse.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Uh alles.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Je moet voor heel Den Haag halen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo dat het allemaal niets weegt he
Als je gaat slapen toch wel mag ik hopen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom het licht überhaupt uit vandaag?
Nee, continu de lamp aangehad vandaag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom het licht überhaupt uit vandaag?
Hij mag er niet te weinig meenemen. Maar te veel is ook weer niet handig, want dan moet ie die allemaal weer mee terug nemen.quote:
ik heb ramen. verrekte handig joh!quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, continu de lamp aangehad vandaag.
Dat heb ik sinds ik wakker ben, niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je gaat slapen toch wel mag ik hopen.
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, continu de lamp aangehad vandaag.
Echt fantastisch.quote:
Oh ja, dan kan die eeuwige grijsheid naar binnen.quote:
grijs is licht genoeg om geen lamp aan te hoevenquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan die eeuwige grijsheid naar binnen.
Hier niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijs is licht genoeg om geen lamp aan te hoeven
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier wel met 4 ramen van een meter breed naast elkaar van de vloer tot aan plafondquote:
Daar heb je alsnog geen kut aan als het buiten donker is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier wel met 4 ramen van een meter breed naast elkaar van de vloer tot aan plafond
Ik heb ook niet echt een kleine raam in de woonkamer maar met licht uit is het hier wel gewoon bijna donker. Oke er hangt wel deels verduisterende gordijnen voor maar kan ik niet helpen want ik heb alleen maar raam aan die kant.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier wel met 4 ramen van een meter breed naast elkaar van de vloer tot aan plafond
HET GING OVER LAMPEN AAN OVERDAG!!quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb je alsnog geen kut aan als het buiten donker is.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
HET GING OVER LAMPEN AAN OVERDAG!!
tssss
midden in de nacht heb ik idd niets aan die ramen, dat snapt mn kont zelfs nog
Vast een buschauffeur die voortaan de tram pakt zodat hij niet van zijn lijn af kan wijken.quote:
Joejoe.quote:
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:
sla hier rechtsafquote:
Boink.quote:
en als het niet zo drassig was geweest had hij er mee weg kunnen komen... helaas werkte het weer niet meequote:
Zo voelt het wel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde 120 december typen, maar dat is wellicht wat te enthousiast.
quote:
4.498, duidelijk een thuiswerkdag, maar er komt vandaag nog wel wat bijquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker stukkie gelopen. Bleef maar doorgaanUur weggebleven, 4,31 km, 6000 stapjes. Erg tevreden nu. Schoentjes uit en om vijf uur lekker een biertje
als 20 december 80 dagen duurt kan hetquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde 120 december typen, maar dat is wellicht wat te enthousiast.
Gevoelsmatig wel, hoor ik net van Luctor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
als 20 december 80 dagen duurt kan het
neuj 20dec gaat sneller voorbij kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel, hoor ik net van Luctor.
en dat is het ook nog hardstikke droog ook.quote:
Het is hier de hele dag nog niet licht geweest man.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
HET GING OVER LAMPEN AAN OVERDAG!!
tssss
midden in de nacht heb ik idd niets aan die ramen, dat snapt mn kont zelfs nog
dan ben ik benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt dat het daar minder licht is buiten dan hierquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag nog niet licht geweest man.
Donkergrijs nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Begon vanochtend echt te twijfelen of ik wel op juiste tijd wekker had gezet want het was nog bijna donker toen ik wakker werd.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag nog niet licht geweest man.
Regionale weersverschillenquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt dat het daar minder licht is buiten dan hier
vast...quote:
Ja echt hoerende hoerendheid dat het gewoon donker is als je werkdag begint en donker als je werkdag eindigt. Zelfs het niet hebben van reistijd als je thuiswerkt verandert daar niks aan. Half tien kan het licht uit, half vier kan het weer aan. Echt kapotverneukt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Begon vanochtend echt te twijfelen of ik wel op juiste tijd wekker had gezet want het was nog bijna donker toen ik wakker werd.Toen ik wegging nog steeds trouwens maar wel iets minder.
Rustig. Adem in en adem uit.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja echt hoerende hoerendheid dat het gewoon donker is als je werkdag begint en donker als je werkdag eindigt. Zelfs het niet hebben van reistijd als je thuiswerkt verandert daar niks aan. Half tien kan het licht uit, half vier kan het weer aan. Echt kapotverneukt.
Mijn energierekening gaat niet omhoog door die LED lamp die aanstaat hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
vast...
maar eniewee.. ik ben blij met mijn woning en de lichtinval en de hoeveelheid licht buiten..
Goed voor de lage energierekening
Kortste dag is al bijna, daarna wordt het weer beterquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja echt hoerende hoerendheid dat het gewoon donker is als je werkdag begint en donker als je werkdag eindigt. Zelfs het niet hebben van reistijd als je thuiswerkt verandert daar niks aan. Half tien kan het licht uit, half vier kan het weer aan. Echt kapotverneukt.
Merk je eerst ook nog niks van.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kortste dag is al bijna, daarna wordt het weer beter
Niet van dag tot dag neequote:
Het wordt eerst alleen nog eventjes heel erg.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kortste dag is al bijna, daarna wordt het weer beter
heel erg koud en glad buiten jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt eerst alleen nog eventjes heel erg.
Maar dan is het wel bijna Kerstquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt eerst alleen nog eventjes heel erg.
Ik hoef geen verwarming aan te hebben in de winter als de zon een uurtje op de dag schijnt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn energierekening gaat niet omhoog door die LED lamp die aanstaat hoor.
Dat had ik in mijn vorige huis ookquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik hoef geen verwarming aan te hebben in de winter als de zon een uurtje op de dag schijnt.
ik zou alleen nog graag willen dat het in de zomer niet zo'n sauna zou zijn... maar ja ook die zon komt in grote mate de woning binnenquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn vorige huis ook
In deze werkt dat toch wat minder
neem een broodje kaasquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:55 schreef essnhills het volgende:
Ik heb trek in chips
Maar dat heb ik niet in huis
Verstandig he
Ik heb een groot raam maar dat helpt in de winter geen zak qua warmtequote:Op dinsdag 10 december 2024 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn vorige huis ook
In deze werkt dat toch wat minder
Boks.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een groot raam maar dat helpt in de winter geen zak qua warmte
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou alleen nog graag willen dat het in de zomer niet zo'n sauna zou zijn... maar ja ook die zon komt in grote mate de woning binnen
Ja die zomerse sauna mis ik echt totaal nietquote:
Maar dat heb ik al gehad als lunchquote:
dat snap ik dat je dat niet mist iddquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja die zomerse sauna mis ik echt totaal niet
Hier binnen blijft het wel redelijk te doen
Zulks moet ik ook eens gaan regelen voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:52 schreef essnhills het volgende:
Een deel van de lampjes heb ik op een timer staan. Dus allemaal al gezellige lampjes aan toen ik net weer terug kwam
Ook erg handig s avonds, dan gaat jet ook weer automatisch uitquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulks moet ik ook eens gaan regelen voor volgend jaar.
zit je lekker nog even wat langer dan normaal in de kamer.... hop ineens zit je in het donkerquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook erg handig s avonds, dan gaat jet ook weer automatisch uit
dat is natuurlijk vet zout en suiker verlangt elk mens naarquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een Bossche Bol en een bak patat. Niet zozeer in die volgorde. Maar denk dat ik er aan eentje ook wel genoeg heb.
Eerst mijn voordeurlamp reparerenquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook erg handig s avonds, dan gaat jet ook weer automatisch uit
Achjaquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit je lekker nog even wat langer dan normaal in de kamer.... hop ineens zit je in het donker
Klinkt als een erg inspirerend feestquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:11 schreef Karzai het volgende:
ik ben niet gegaan zet toch liever zelf een plaatje op een non alcoholic feestje met vegan hapjes zit ik niet te wachten
haal die kadobon vrijdag wel op
ik ken ook helemaal niemand daar behalve mijn manager, dus ik had ff geen zin om daarvoor de kou weer in te gaanquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt als een erg inspirerend feest
is herkenbaar hoor. mijn lampen gaan na elkaar uit. eerst de kerstboomwindlicht en lampjes rond het raam dus dan ben ik al voorbereid dat ik de lamp bij de kast de minuut later even terug aan moet doen dmv te roepen naar googlequote:Op dinsdag 10 december 2024 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja
De avonden dat ik langer beneden zit zijn op 1 hand te tellen, en niet alles gaat uit
Daar krijgen we ons kerstkado / kun je vast zien wat je voor je voucher wil kopen etc.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb donderdag een soort kerstmarkt op kantoorbest zin in.
Wat is er met je voordeur?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst mijn voordeurlamp repareren
Dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar krijgen we ons kerstkado / kun je vast zien wat je voor je voucher wil kopen etc.
En collegaatje is er ook
Hij doettutniequote:Op dinsdag 10 december 2024 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is er met je voordeur?
Oh lamp, ik las voordeur![]()
quote:EUH.. EEN LEEG VAKJE?! 😱 Jep, gisteren zaten er 2 Tiny Tony’s in je aftelkalender (score!), en vandaag is het vakje opeens leeg.. Daar hebben we ’n heel goede reden voor. 👇
Onze aftelkalender is ongelijk verdeeld, omdat de cacao-industrie dit ook is. Miljoenen boeren leven in armoede, omdat ze niet de eerlijke prijs betaald krijgen voor hun cacaobonen, met illegale arbeid, kinderarbeid en ontbossing als gevolg.
Tony’s bestaat om een einde te maken aan deze uitbuiting in de cacao-industrie. Maar dat kunnen we alleen samen bereiken. En geen betere dag om hier aandacht voor te vragen dan de internationale dag van de mensenrechten! 🙌
Enneh.. morgen zit d’r gewoon weer een Tiny Tony achter het deurtje hoor. Beloofd! 🤝
Ja nee zo'n pauperhuis is het hier ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nee ik dacht je voordeur is stuk, dat ie niet meer dicht ging ofzo
hahahahahahaquote:
De gemiddelde adventskalenderkoper zit niet te wachten op belerende deugwokie denk ik.quote:
Echt hequote:
Oh dat hadden we voorheen bij het Zuiderzeemuseum ook. Was leukquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig zaten er gister twee chocolaatjes in.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De gemiddelde adventskalenderkoper zit niet te wachten op belerende deugwokie denk ik.
Nouja, past wel bij ze vind ik?quote:
Zodat je ervan blijft vreten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, past wel bij ze vind ik?
Hun chocoladerepen zijn ook altijd oneerlijk verdeeld
Of niet meer openquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nee ik dacht je voordeur is stuk, dat ie niet meer dicht ging ofzo
nee maar das niet eerlijk. die twee van gisteren was een bonus. en je kan een bonus nooit afpakken van een gemiddelde adventkalenderkoperquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zaten er gister twee chocolaatjes in.
En nu ookquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat snap ik dat je dat niet mist idd![]()
Nattekat heeft de sauna van de buren als verwarming in de zomer.
"Ja dit stukje was wel erg klein, nog maar een stukje" *breekt halve reep afquote:
Klinkt als dubbele hel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. 'O ik brak dat stukje mee, ik wil het wel recht hebben voor ik het wegleg'.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja dit stukje was wel erg klein, nog maar een stukje" *breekt halve reep af
Ja preciesquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. 'O ik brak dat stukje mee, ik wil het wel recht hebben voor ik het wegleg'.
Ja die jad ik eerder al eens gekochtquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij die minitulbandjes van Laura's Bakery?
Kan daar gewoon cakebeslag in?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die jad ik eerder al eens gekocht
Daar ben ik met mijn pa nogeens een dagje geweest vlak voor de kejoonaasquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat hadden we voorheen bij het Zuiderzeemuseum ook. Was leuk![]()
ziet er niet slecht uitquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:34 schreef LTVDK het volgende:
Ga straks dit maken, ben benieuwd of het wat is https://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppot
Wel hoop caafvoer er in @:4EverBlackEyed @:CherryLips
quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:34 schreef LTVDK het volgende:
Ga straks dit maken, ben benieuwd of het wat is https://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppot
Wel hoop caafvoer er in @:4EverBlackEyed @:CherryLips
Leuk, kannibalisme bij de appie.quote:Dit pakket bevat precies de juiste hoeveelheden personen
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan daar gewoon cakebeslag in?
quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Leuk, kannibalisme bij de appie.
Het is een heel mooi museumquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik met mijn pa nogeens een dagje geweest vlak voor de kejoonaas
Salmonellaquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Gaat wel beter als je het goed invet (werkt ook met vloeibare bakboter) en een beetje met bloem bestuiven
En ff testen hoe lang het moet
Huh?quote:
Nou ja, als je moet testen hoelang het in de oven moet, bestaat de kans dat het nog niet helemaal gaar isquote:
Carpaccio?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:42 schreef Karzai het volgende:
Heb een herten cappuccino,die laat ik nu 3ven ontdooien
Later met gebakken aardappels en een salade
[ afbeelding ]
Ohhh!quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als je moet testen hoelang het in de oven moet, bestaat de kans dat het nog niet helemaal gaar is
carpaccio moet even in de magnetron... cappucino is vloeibaar toch?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:42 schreef Karzai het volgende:
Heb een herten cappuccino,die laat ik nu 3ven ontdooien
Later met gebakken aardappels en een salade
[ afbeelding ]
Nee gewoon 2 uur doen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh!
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je hem niet zoals een normale cake een uur in de oven pleurt
en daarnaast ook minstens 10 graden hoger zetten dan je normaal zou doenquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon 2 uur doen voor de zekerheid
Op grillstandquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daarnaast ook minstens 10 graden hoger zetten dan je normaal zou doen
ja zit mobiel telefoon denkt weer te weten wat ik wil gaan typen, echt de meest waardeloze uitvinding ooitquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
carpaccio moet even in de magnetron... cappucino is vloeibaar toch?
quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:55 schreef Karzai het volgende:
ik maak er een leuke avond van, lekker eten , tv kijken, plaatjes draaien, beetje fokken wellicht nog een rondje racen
morgen weer vrij zonder verdere verplichtingen, behalve gerrie wakker bellen om 7 uur
Ben je levensmoe?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:55 schreef Karzai het volgende:
ik maak er een leuke avond van, lekker eten , tv kijken, plaatjes draaien, beetje fokken wellicht nog een rondje racen
morgen weer vrij zonder verdere verplichtingen, behalve gerrie wakker bellen om 7 uur
Ik ben om 7 uur meestal gewoon moequote:
Ik heb de lego-plant in huis gekregen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben meestal wel om 7 uur wakker. Morgen wellicht nog niet. Dagbesteding begint om 9 uur. Als ik moet werken is 8 uur mijn aanvangstijd. Aangezien ik rond 7.15 vertrek is om 7 uur wakker zijn niet onverstandig
quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb de lego-plant in huis gekregen.
Chrysantquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Welke?? Aangezien er meerdere zijn..
quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:53 schreef kwiwi het volgende:
Gezellig Hannibal kijken met de open haard aan vanavond
Ja wat is haar nummer?quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh gaan we morgenochtend gerrie bellen?
06 - CLUITEDEquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wat is haar nummer?
Dan kan ik eind van de ochtend nabellen of ze wel vaak genoeg is wakker gebeld
Prachtig sint Karzai.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:57 schreef Karzai het volgende:
we bellen gerrie die ouwe gerie waar iedereen toch zoveel van houdt
ze mag dan snurken en en wel eens lurken maar haar opmerkingen zijn goud
We hadden het gisteren over muziek tijdens de koffie een van de invalbegeleidsters houdt ook van metal. We hadden het over wat je nog meer luistert naast metal. Zij ja niet echt dance of house, tenzij het is gemixed met metal, Dus kwamen we uit bij EC. Die had ze vorig jaar (Of het jaar daarvoor) live gezien in 013quote:
Nicequote:Op dinsdag 10 december 2024 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We hadden het gisteren over muziek tijdens de koffie een van de invalbegeleidsters houdt ook van metal. We hadden het over wat je nog meer luistert naast metal. Zij ja niet echt dance of house, tenzij het is gemixed met metal, Dus kwamen we uit bij EC. Die had ze vorig jaar (Of het jaar daarvoor) live gezien in 013![]()
Ook vond ze RATATATATATATA super..
Geen idee. Ze gaat wel naar Linkin Parkquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
NiceJa dat is schijnbaar 1 van mijn meest beluisterde liedjes dit jaar. Gaat ze ook naar Rotterdam?
Oh dat is ook wel tof maar daar zou ik persoonlijk geen kaartje voor kopen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ze gaat wel naar Linkin Park
hoi oliebolquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel tof maar daar zou ik persoonlijk geen kaartje voor kopen.
Boodschappenlijstje?quote:
Meer bestellenquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit bij de Takumi, en dacht nog voor ik hier heen ging , hah, ik maak even een foto voor @:bitterbal
Ja oeps het is al op.
Ik vind Robbie Williams een vreselijke artiestquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:29 schreef Haags het volgende:
Ik moet Better man met/over Robbie Williams echt zien
ik ga em ook zien jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:29 schreef Haags het volgende:
Ik moet Better man met/over Robbie Williams echt zien
Oke Kirbyquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit bij de Takumi, en dacht nog voor ik hier heen ging , hah, ik maak even een foto voor @:bitterbal
Ja oeps het is al op.
Dat kan en dat mag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind Robbie Williams een vreselijke artiest
Glaasje sterke drank?quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben bevroren
Even ontdooien
Brb
Een Tesla en een Polestarquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Keukenrol
Houdbare groenten in blik
Ja, welkom het is 1 januari 2025.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor allemaal vuurwerk. Wat gemist?
Warme douch(e) en daarna de badkamer droog trekkenquote:
*block*quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind Robbie Williams een vreselijke artiest
BEFPE WEMFE NAPPEKAPquote:
Net weer zo'n koekblik 3 keer rechts zien inhalen, seinen met groot licht etcquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een Tesla en een Polestar
(Om in de sloot te rijden).
zie... en dan beweren ze hier vanmiddag dat december zo lang duurt.....quote:
ik vind januari altijd tergend lang duren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie... en dan beweren ze hier vanmiddag dat december zo lang duurt.....
Koekblikkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net weer zo'n koekblik 3 keer rechts zien inhalen, seinen met groot licht etc
Ook nog een polestar (vgm) veel te laat uitvoeren en bijna een botsing veroorzaken
A15 a29 genot
werkgevers maand, extra werken terwijl je niet meer krijgtquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
ik vind januari altijd tergend lang duren.
Iets van 31 dagen of zo.
Hoeveel oliebollen ?quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BEFPE WEMFE NAPPEKAP![]()
*mond vol oliebollen
Kloptquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
ik vind januari altijd tergend lang duren.
Iets van 31 dagen of zo.
quote:
Jij mag nietquote:
Whamsterquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:52 schreef Haags het volgende:
ow wow, AH heeft wel een sterke kerstreclame dit jaar.
quote:
Harryquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:52 schreef Haags het volgende:
ow wow, AH heeft wel een sterke kerstreclame dit jaar.
Dat telt alleen als Etto het zegtquote:
Heb je ook het Piggy spaarprogramma ?quote:
Wou keer kijken hoe dat is om te roepen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat telt alleen als Etto het zegt
Hoe was het ?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Wou keer kijken hoe dat is om te roepen.
Is goed @Solotovskiquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kmoest zelf ook bijna traantje pinken toen ze de hamster vergeten hebben mee te nemen.
Dit was de eerste keer. Maar ik was er op voorbereid met een qr code in m'n Google wallet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook het Piggy spaarprogramma ?
#onsbinzuunig
Ik heb al een keer een gratis ramen kunnen scorenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer. Maar ik was er op voorbereid met een qr code in m'n Google wallet.
Eigenlijk moet ik zo'n sleutelhanger scoren, maar ik zag ze nergens en ik vond het wel prima vandaag.
quote:
Puntje van mn stoelquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb al een keer een gratis ramen kunnen scorenen nu heb ik voldoende voor een bijgerecht
Maar ik ga gewoon door voor weer een gratis ramen
Welke ramen had je ?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat telt alleen als Etto het zegt
Klinkt niet heel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga de volgende keer wel voor de black garlic chashu tonkotsu denk ik. Krokante kip in ramen klinkt leuk, maar blijft niet lang krokant.
Het nadeel is dan wel weer dat je Videoland hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:16 schreef Ama het volgende:
Top dat ik ook RTL kan kijken via Videoland.
Ik ben ook niet heel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klinkt niet heel aantrekkelijk
Ik heb zelf geen Videoland.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het nadeel is dan wel weer dat je Videoland hebt.
En RTL.
Ohja die code moet ik dit jaar nog activerenquote:
g-krachten zijn tof, hoe meer hoe beter.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn achtbaan was vrij saai, dus de lifthill opgehoogd voor wat meer snelheid, maar dat resulteerde weer in te hoge G=krachten (8+). Toen maar besloten om de hele achtbaan weg te halen en opnieuw te beginnen.
ben je rollercoaster tycoon aan het spelen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn achtbaan was vrij saai, dus de lifthill opgehoogd voor wat meer snelheid, maar dat resulteerde weer in te hoge G=krachten (8+). Toen maar besloten om de hele achtbaan weg te halen en opnieuw te beginnen.
Op naar euthanasia coaster 4?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het spel vond het te veel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
g-krachten zijn tof, hoe meer hoe beter.
Planet Coaster 2.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:23 schreef Haags het volgende:
[..]
ben je rollercoaster tycoon aan het spelen?
Je ligt?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Puntje van mn stoel
Oh wacht, ik zit niet
En dan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het spel vond het te veel.
Euthanasia Coaster lives on!quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn achtbaan was vrij saai, dus de lifthill opgehoogd voor wat meer snelheid, maar dat resulteerde weer in te hoge G-krachten (8+). Toen maar besloten om de hele achtbaan weg te halen en opnieuw te beginnen.
Saaiquote:
Hoezo mag je geen potentieel schadelijke achtbanen openenquote:
tsss...quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
Bij de Sims kan je ook al geen mensen meer laten verdrinken in het zwembad.
https://en.wikipedia.org/wiki/Verr%C3%BCckt#Fatal_incidentquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tsss...
Al zou je je achtbaan naar de maan kunnen doen zonder terug te kunnen zou het nog moeten kunnen
Ja misschien als je heel creatief bent maar trappetje weghalen werkt niet meer want ze kunnen er eindelijk ook gewoon via de rand uit het bad.quote:
Qwarq plsquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
misschien zat hij wel bij een klein ruitje HIEHAHO
Staan ook een optie ?quote:
Oh ja, dat is waar inderdaad. Ze zijn intussen wel zo intelligent dat ze dat gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja misschien als je heel creatief bent maar trappetje weghalen werkt niet meer want ze kunnen er eindelijk ook gewoon via de rand uit het bad.
Nicequote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Verr%C3%BCckt#Fatal_incident
Neequote:
dat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |