SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ik toch helemaal niet betalen.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Over twee weken naar 't Zusje. Wat zal ik eens allemaal nemen.
Zo zo wat een zware taak heb jij.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik ga mij enorm inspannen om het kerstdiner tot een groot succes te maken voor mijn dochter.
Heb mij ingeschreven om servetten mee te nemen.
#IedereenDraagtZijnSteentjeBij
Marsmousse.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Uh alles.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Je moet voor heel Den Haag halen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo dat het allemaal niets weegt he
Als je gaat slapen toch wel mag ik hopen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom het licht überhaupt uit vandaag?
Nee, continu de lamp aangehad vandaag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom het licht überhaupt uit vandaag?
Hij mag er niet te weinig meenemen. Maar te veel is ook weer niet handig, want dan moet ie die allemaal weer mee terug nemen.quote:
ik heb ramen. verrekte handig joh!quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, continu de lamp aangehad vandaag.
Dat heb ik sinds ik wakker ben, niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je gaat slapen toch wel mag ik hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |