SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ik toch helemaal niet betalen.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Over twee weken naar 't Zusje. Wat zal ik eens allemaal nemen.
Zo zo wat een zware taak heb jij.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik ga mij enorm inspannen om het kerstdiner tot een groot succes te maken voor mijn dochter.
Heb mij ingeschreven om servetten mee te nemen.
#IedereenDraagtZijnSteentjeBij
Marsmousse.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Uh alles.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Je moet voor heel Den Haag halen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo dat het allemaal niets weegt he
Als je gaat slapen toch wel mag ik hopen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom het licht überhaupt uit vandaag?
Nee, continu de lamp aangehad vandaag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom het licht überhaupt uit vandaag?
Hij mag er niet te weinig meenemen. Maar te veel is ook weer niet handig, want dan moet ie die allemaal weer mee terug nemen.quote:
ik heb ramen. verrekte handig joh!quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, continu de lamp aangehad vandaag.
Dat heb ik sinds ik wakker ben, niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je gaat slapen toch wel mag ik hopen.
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, continu de lamp aangehad vandaag.
Echt fantastisch.quote:
Oh ja, dan kan die eeuwige grijsheid naar binnen.quote:
grijs is licht genoeg om geen lamp aan te hoevenquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan die eeuwige grijsheid naar binnen.
Hier niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijs is licht genoeg om geen lamp aan te hoeven
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier wel met 4 ramen van een meter breed naast elkaar van de vloer tot aan plafondquote:
Daar heb je alsnog geen kut aan als het buiten donker is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier wel met 4 ramen van een meter breed naast elkaar van de vloer tot aan plafond
Ik heb ook niet echt een kleine raam in de woonkamer maar met licht uit is het hier wel gewoon bijna donker. Oke er hangt wel deels verduisterende gordijnen voor maar kan ik niet helpen want ik heb alleen maar raam aan die kant.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier wel met 4 ramen van een meter breed naast elkaar van de vloer tot aan plafond
HET GING OVER LAMPEN AAN OVERDAG!!quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb je alsnog geen kut aan als het buiten donker is.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
HET GING OVER LAMPEN AAN OVERDAG!!
tssss
midden in de nacht heb ik idd niets aan die ramen, dat snapt mn kont zelfs nog
Vast een buschauffeur die voortaan de tram pakt zodat hij niet van zijn lijn af kan wijken.quote:
Joejoe.quote:
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:
sla hier rechtsafquote:
Boink.quote:
en als het niet zo drassig was geweest had hij er mee weg kunnen komen... helaas werkte het weer niet meequote:
Zo voelt het wel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde 120 december typen, maar dat is wellicht wat te enthousiast.
quote:
4.498, duidelijk een thuiswerkdag, maar er komt vandaag nog wel wat bijquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker stukkie gelopen. Bleef maar doorgaanUur weggebleven, 4,31 km, 6000 stapjes. Erg tevreden nu. Schoentjes uit en om vijf uur lekker een biertje
als 20 december 80 dagen duurt kan hetquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde 120 december typen, maar dat is wellicht wat te enthousiast.
Gevoelsmatig wel, hoor ik net van Luctor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
als 20 december 80 dagen duurt kan het
neuj 20dec gaat sneller voorbij kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel, hoor ik net van Luctor.
en dat is het ook nog hardstikke droog ook.quote:
Het is hier de hele dag nog niet licht geweest man.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
HET GING OVER LAMPEN AAN OVERDAG!!
tssss
midden in de nacht heb ik idd niets aan die ramen, dat snapt mn kont zelfs nog
dan ben ik benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt dat het daar minder licht is buiten dan hierquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag nog niet licht geweest man.
Donkergrijs nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Begon vanochtend echt te twijfelen of ik wel op juiste tijd wekker had gezet want het was nog bijna donker toen ik wakker werd.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag nog niet licht geweest man.
Regionale weersverschillenquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt dat het daar minder licht is buiten dan hier
vast...quote:
Ja echt hoerende hoerendheid dat het gewoon donker is als je werkdag begint en donker als je werkdag eindigt. Zelfs het niet hebben van reistijd als je thuiswerkt verandert daar niks aan. Half tien kan het licht uit, half vier kan het weer aan. Echt kapotverneukt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Begon vanochtend echt te twijfelen of ik wel op juiste tijd wekker had gezet want het was nog bijna donker toen ik wakker werd.Toen ik wegging nog steeds trouwens maar wel iets minder.
Rustig. Adem in en adem uit.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja echt hoerende hoerendheid dat het gewoon donker is als je werkdag begint en donker als je werkdag eindigt. Zelfs het niet hebben van reistijd als je thuiswerkt verandert daar niks aan. Half tien kan het licht uit, half vier kan het weer aan. Echt kapotverneukt.
Mijn energierekening gaat niet omhoog door die LED lamp die aanstaat hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
vast...
maar eniewee.. ik ben blij met mijn woning en de lichtinval en de hoeveelheid licht buiten..
Goed voor de lage energierekening
Kortste dag is al bijna, daarna wordt het weer beterquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja echt hoerende hoerendheid dat het gewoon donker is als je werkdag begint en donker als je werkdag eindigt. Zelfs het niet hebben van reistijd als je thuiswerkt verandert daar niks aan. Half tien kan het licht uit, half vier kan het weer aan. Echt kapotverneukt.
Merk je eerst ook nog niks van.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kortste dag is al bijna, daarna wordt het weer beter
Niet van dag tot dag neequote:
Het wordt eerst alleen nog eventjes heel erg.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kortste dag is al bijna, daarna wordt het weer beter
heel erg koud en glad buiten jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt eerst alleen nog eventjes heel erg.
Maar dan is het wel bijna Kerstquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt eerst alleen nog eventjes heel erg.
Ik hoef geen verwarming aan te hebben in de winter als de zon een uurtje op de dag schijnt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn energierekening gaat niet omhoog door die LED lamp die aanstaat hoor.
Dat had ik in mijn vorige huis ookquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik hoef geen verwarming aan te hebben in de winter als de zon een uurtje op de dag schijnt.
ik zou alleen nog graag willen dat het in de zomer niet zo'n sauna zou zijn... maar ja ook die zon komt in grote mate de woning binnenquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn vorige huis ook
In deze werkt dat toch wat minder
neem een broodje kaasquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:55 schreef essnhills het volgende:
Ik heb trek in chips
Maar dat heb ik niet in huis
Verstandig he
Ik heb een groot raam maar dat helpt in de winter geen zak qua warmtequote:Op dinsdag 10 december 2024 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn vorige huis ook
In deze werkt dat toch wat minder
Boks.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een groot raam maar dat helpt in de winter geen zak qua warmte
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou alleen nog graag willen dat het in de zomer niet zo'n sauna zou zijn... maar ja ook die zon komt in grote mate de woning binnen
Ja die zomerse sauna mis ik echt totaal nietquote:
Maar dat heb ik al gehad als lunchquote:
dat snap ik dat je dat niet mist iddquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja die zomerse sauna mis ik echt totaal niet
Hier binnen blijft het wel redelijk te doen
Zulks moet ik ook eens gaan regelen voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:52 schreef essnhills het volgende:
Een deel van de lampjes heb ik op een timer staan. Dus allemaal al gezellige lampjes aan toen ik net weer terug kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |