SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poe hee.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zag ik zeker niet aankomen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie heeft er aan de TT gezeten?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Inmiddels drie winkels gehad vandaag voor de laatste inkopen voor m'n kerstpakketten, nog twee te gaan. Dan ben ik klaar (hoop ik) en kan het ene pakket morgen op de post, en het andere donderdag persoonlijk worden afgegevenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Een aardappel in het pre-frituurstadiumquote:
I'm surrounded by morons!
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:53 schreef mario390 het volgende:
mensen denken bij de laatste 2 exits is gemanipuliert worden
ben niet blij dat donderdag over isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey DJMOquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:53 schreef DJMO het volgende:
Inmiddels drie winkels gehad vandaag voor de laatste inkopen voor m'n kerstpakketten, nog twee te gaan. Dan ben ik klaar (hoop ik) en kan het ene pakket morgen op de post, en het andere donderdag persoonlijk worden afgegeven
Meer tijd om te Bolkuhhhhhquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moet ie op zoek naar een nieuwe obsessie
Holaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Genoeg TV kanalen met meuk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moet ie op zoek naar een nieuwe obsessieI'm surrounded by morons!
En dat heeft hij ook wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt ze maken geen luchtige linkse woke content dus ziet youtube ze liever niet dan wel.quote:
Ondertussen zijn anderen rijk geworden over de rug van kinderen zoals de Bellinga’s maar ook die Milan Knol en Gio etc maar dat mag allemaal wel van Youtube.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Daarom, komt wel goed. Of slecht, net hoe je het bekijkt.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: