Slecht jaar voor de Eurythmicsquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
1815 There must be an Angel UIT
Ach, ze moeten allebei nog een keertje dood.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slecht jaar voor de Eurythmics
SPOILER: Yay erinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nah eruitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nog te checkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
En dan is bolland nog niet eens doodquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
In the Army Now
't Roeie Klied
Father and Friend
INHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dezen nog niet voorbij zien komen:
The Doors - Break On Through (To The Other Side)
BLØF - Hier
Haevn - Where The Heart IsMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Mooi blokje om te schijtenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
In the Army Now
't Roeie Klied
Father and Friend
INWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILER: Yay erinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nah eruitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Black Crowes- Hard to Handle was ook al gemeld als afvallerSPOILER: Nog te checkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
SPOILER: HagelnieuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Niet teruggekeerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie weet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILER: Yay erinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nah eruitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de vlam in de pijp, We Don't Need Another Hero INSPOILER: Nog te checkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Re-entry: Shania Twain - You're Still The OneRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
1850-1700 gecontroleerd.
Wat moet nog?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik doe 1699-1650 nog wel even.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: