Oh, jouw letters zijn hier sinds gisteren ook ineens kleiner?quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:12 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ook geprobeerd maar dan krijg ik overal huge letters behalve hier![]()
Zelfs foon op desktopversie gezet, en weer gauw terug want dacht dat het daaraan kon liggen. Ook niet.
Heb dit eerder gehad met een update, ook tig bezig geweest. En veel later werd het weer zoals het was.
Zal wel aan mij liggen. Foon geupfuckt, auto dito. Whats next
Jaaa, bij jou dus ook?!quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, jouw letters zijn hier sinds gisteren ook ineens kleiner?
Yep, hier en op Tweakers, dus het is wel iets met een update, ik heb verder niets aangepast aan de instellingen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:49 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaaa, bij jou dus ook?!
Whatsapp heeft ineens koeieletters dus ik heb wél ergens iets aangepast daarstraks. Maar hier...![]()
Daar dus ook, raar. Krijg het niet goed en het leest voor geen meter. Ben sinds vanmorgen aan alle vergrotingsknoppen aan het draaien maar niks werkt voor hier.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, hier en op Tweakers, dus het is wel iets met een update, ik heb verder niets aangepast aan de instellingen.
WhatsApp is hier nog normaal.
Denk Samsung.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Daar dus ook, raar. Krijg het niet goed en het leest voor geen meter. Ben sinds vanmorgen aan alle vergrotingsknoppen aan het draaien maar niks werkt voor hier.
Denk google?
Dat kan idd ookquote:
Daar dacht ik net aan, dit is eerder gebeurd, met mn oude foon en daar stonden alle updates van Samsung uit. Nu met mn nieuwe, dus dan moet het google wel zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:06 schreef Leandra het volgende:
Ik zou Samsung update niet uitschakelen, maar het lijkt door Chrome te komen, denk ik zo.
Chrome is idd net geüpdatet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Daar dacht ik net aan, dit is eerder gebeurd, met mn oude foon en daar stonden alle updates van Samsung uit. Nu met mn nieuwe, dus dan moet het google wel zijn.
Wat een kutzooi
Nou, lekker danquote:
Zoon zei ook al, gebruik Bravequote:
Das me te ingewikkeldquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:31 schreef livelink het volgende:
Of kijken of het met de nieuwe layout van het forum wel lukt.
Ik heb de nieuwe layout al een paar keer geprobeerd, maar ga toch steeds weer terug naar de oude.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:46 schreef Troel het volgende:
Hier geen problemen, wel nieuwe chrome en ook wel nieuwe layout al een tijdje.
Haha Facebook heeft hij niet en insta doet hij ook niet veel mee. Maar als je mij jouw insta stuurt dan zal ik ondertussen bij hem checken of hij nog net zo beschikbaar is als dat ik dacht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]stuur zn Facebook/insta maar in dm
![]()
Beterschapquote:
Haha wat mij betreft sowieso niet. Maar ik weet niet 100% zeker hoe enthousiast mijn broer van dit niveau blind date wordt.quote:
Ik denk dat ie in zijn handjes mag knijpen met iemand als vlindertjequote:Op zaterdag 14 december 2024 20:19 schreef Bami het volgende:
[..]
Haha wat mij betreft sowieso niet. Maar ik weet niet 100% zeker hoe enthousiast mijn broer van dit niveau blind date wordt.
Ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe layout al een paar keer geprobeerd, maar ga toch steeds weer terug naar de oude.
Ik wil het niet eens aanzettenquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:25 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ook(als crew konden we al langer bij de nieuwe layout)
Maar FOK! kennende blijft de oude layout ook gewoon beschikbaar. Als er een nieuwe feature is, is de eerste vraag standaard "Hoe zet ik het weer uit?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |