Hier een thuisbatterij en dergelijke, maar ook dynamisch contract. Maar as we speak 121 cent per kwh en de komende nacht nog geen 30 cent.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:38 schreef Tink89 het volgende:
Ik probeer te wassen als de zon schijnt, maar zo lang ik nog mag salderen, vind ik het ook weer niet belangrijk genoeg om ervan te balen...
Haha ik doe ook alleen muziek. Ik mis wel de “vrij spelen” optie.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:06 schreef Nijna het volgende:
[..]
Eens kijken of ik in de herhaallessen Zweeds ook kerstzinnen krijg, ik ben steeds muziek aan het doen, de laatste tijd.
Mijn oudste is nog redelijk te pruimen, die overstap naar de andere school is toch echt wel een hele goede keuze geweest. Niet meer op haar tandvlees naar de vakantieszoooo fijn!
Ben wel benieuwd hoe het cijfertechnisch gaat, want er verschijnt vrij weinig in som... maar goed zolang er geen berichten vanuit school komen, neem ik aan dat het loopt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bij section 3, unit 16. Ik heb wel alle lessen afgerond zeg maar, ik heb bij de laatste les: jump here gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha ik doe ook alleen muziek. Ik mis wel de “vrij spelen” optie.
Ben bij section 3 unit 21
Teveel middelvingers aan iedereen gegeven.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:04 schreef Hupje het volgende:
Ach @:exode![]()
En ik heb denk ik een overbelaste middelvingerHoe ik daar aan kom?!
Afhankelijk van welke bank je zit. ING en Rabo kon ik vrij makkelijk overzetten.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:16 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou dit ook gewoon bij de BSO aangeven. Dat je hun enthousiasme waardeert, maar dat dit soort extra dingen in een toch al extreem drukke periode niet zo gewenst zijn en dat ze het beter kunnen spreiden. Een nieuwjaarsgala bijvoorbeeld of een februarifeest. Of kaart het aan bij de MR of ouder vertegenwoordiging.
De BSO is gewoon een bedrijf met werknemers, die een (duurbetaalde) dienst leveren. Het zijn geen vrijwilligers zoals de sportclub of scouting. Als ouder ben je de klant, dus dit soort dingen aangeven is alleen maar goed.
In diezelfde categorie weiger ik dus ook om mijn kinderen af te melden voor de BSO. Ik doe dat pas rond de start van de BSO (als ik er dan aan denk). Ik betaal ook voor niet afgenomen uren, krijg er niets voor gecompenseerd, dus dan laat ik ze ook geen extra geld verdienen door ‘mijn’ plekje nogmaals te verkopen, waardoor ik als een afspraak toch niet door kan gaan mijn plek niet meer terug kan krijgen.
Ik heb een nieuwe telefoon, maar m’n oude adblocker kan niet opnieuw gedownload worden, bestaat blijkbaar niet meer. FOK is echt onbruikbaar zonder adblocker op mobiel, er blijft letterlijk 1 regel tekst over na het openen van een nieuwe pagina dankzij reclame bovenaan en pop-up reclame onderop. Ik begrijp nu waardoor het hier steeds stiller wordt, als nieuwe bezoeker zonder enige binding met de site ben je dan gelijk weer weg… en gratis tip voor iedereen die ook een nieuwe telefoon koopt, wis je oude niet voordat je alle apps hebt uitgetest. Ik moet nu een paar dagen wachten op een brief om weer in de bank app te kunnenmoest gewoon m’n bankpas pakken om te kunnen pinnen…
Ik zit bij ING. Had van tevoren de inlogcode op moeten schrijven of de oude app nog actief moeten houden voor bevestiging, dan was het zo gelukt. Maar inloggen heb ik al 4+ jaar niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke bank je zit. ING en Rabo kon ik vrij makkelijk overzetten.
Sns moest een brief voor komen, er was volgens mij geen andere manier (of met zo'n reader, maar die doet het niet meer hier).
Batterijen leeg?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:04 schreef Hupje het volgende:
Oja. En ik heb denk ik een overbelaste middelvingerHoe ik daar aan kom?!
Ik las, mijn STEAK is al 1104 dagen nu en aangezien ik een beelddenker ben...quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:49 schreef LeSage het volgende:
Mijn streak is 1104 dagen nu![]()
Hongaars gedaan, toen even Italiaans en nu al heel lang Spaans.
Oh ja... dan heb ik mijn oude app gebruikt. Ik wis ook altijd mijn oude telefoon pas als ik de nieuwe helemaal naar mn zin hebquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:36 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik zit bij ING. Had van tevoren de inlogcode op moeten schrijven of de oude app nog actief moeten houden voor bevestiging, dan was het zo gelukt. Maar inloggen heb ik al 4+ jaar niet meer gedaan.
Rabo roept al jaren dat ze stoppen met de randomreader maar ik had dat ding laatst ineens weer nodig en geen bank meer in de buurt waar ik even binnen kan lopen om dat ding te gebruiken zoals vroeger.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke bank je zit. ING en Rabo kon ik vrij makkelijk overzetten.
Sns moest een brief voor komen, er was volgens mij geen andere manier (of met zo'n reader, maar die doet het niet meer hier).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |