abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215844867
Neuh, hij ging zelf in de auto zitten wachten, zoon moest nog het een en ander doen ;)

Hoop ik dat je het snel weer warm hebt met de verwarming hoger :)

Telkens als ik de tt lees, zit het nummer van Queen in mn hoofd: another one bites the dust :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 12 december 2024 @ 11:52:34 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_215845399
Er staat hier aardig wat was, maar het is heel bewolkt en ook waait het niet hard, dus de stroomprijzen zijn prut. Vind dat wel lastig hoor.

(Maar ik baal vooral van het feit dat er zoveel was ligt, dat had niet gehoeven. Gedoe met boxers die op zijn enzo.)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215845784
Ik heb de wasmachines net ook maar aangezet. Zonnepanelen doen niet veel maar wel wat. En ik heb me net aangeleerd om overdag de wasmachine, droger en afwasmachine aan te zetten :-)

Beterschap voor de zieken :*

En *O* voor degenen die zich weer wat beter voelen.
  donderdag 12 december 2024 @ 13:38:31 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215846167
Ik probeer te wassen als de zon schijnt, maar zo lang ik nog mag salderen, vind ik het ook weer niet belangrijk genoeg om ervan te balen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215847092
Zakelijk zitten we dynamisch en we kunnen niks uitzetten :o

Er komt al 2 dagen precies 0 uit mn handen :@ Oh wacht, ik beantwoordde een paar mails :')
If they say
  donderdag 12 december 2024 @ 16:38:43 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_215847566
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:38 schreef Tink89 het volgende:
Ik probeer te wassen als de zon schijnt, maar zo lang ik nog mag salderen, vind ik het ook weer niet belangrijk genoeg om ervan te balen...
Hier een thuisbatterij en dergelijke, maar ook dynamisch contract. Maar as we speak 121 cent per kwh en de komende nacht nog geen 30 cent.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215847731
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 08:06 schreef Nijna het volgende:

[..]
Eens kijken of ik in de herhaallessen Zweeds ook kerstzinnen krijg, ik ben steeds muziek aan het doen, de laatste tijd.

Mijn oudste is nog redelijk te pruimen, die overstap naar de andere school is toch echt wel een hele goede keuze geweest. Niet meer op haar tandvlees naar de vakanties _O_ zoooo fijn!
Ben wel benieuwd hoe het cijfertechnisch gaat, want er verschijnt vrij weinig in som... maar goed zolang er geen berichten vanuit school komen, neem ik aan dat het loopt...
Haha ik doe ook alleen muziek. Ik mis wel de “vrij spelen” optie.
Ben bij section 3 unit 21
pi_215848084
Net was dus het Kerstdiner van B, die wilde om half 5 (zoals alle BSO dagen) al naar huis maar is toch maar gebleven voor de onthulling van zijn kunstwerk. Om 17 uur was de onthulling om 17:01 stond hij buiten.

Juul wilde wel eten dus die is aangeschoven en ik ben buiten gaan wachten, veel te warm, harde muziek, ouders die heel hard aan het praten waren. Overload!
Vertelden ze net dat ze volgende week donderdag een BSO gala van 17 tot 19 uur hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215848302
Ach @exode :*

Ik heb vandaag mijn dag niet. Lopen stressen en dus veel te kort geslapen en dan al die geprikkelde kinderen op het werk.
De printer deed het niet, dus de knutsel die ik wilde doen moest ik voorbereiden met de hand. Knip ik er bij 1 de verkeerde lijnen uit. Liet wat vallen, nam het verkeerde mee.
Wel het goede kind op de goede tijd opgehaald bij de bso :P Ben ik net de spitskool aan het roerbakken, gooi ik er kaneel bij ipv kerriepoeder. Verkeerde potje.
Oja. En ik heb denk ik een overbelaste middelvinger :') Hoe ik daar aan kom?!
pi_215848368
Lieve @exode, jij bent helemaal niemand verantwoording schuldig over de beslissingen die jij neemt. Pas op de plaats is soms zoo belangrijk en gelukkig doe je dat nu :*

Ik ben meh dus, kapsalon besteld :') Echt hoor, als ik ooit de loterij win, koop ik een kok.
If they say
pi_215848397
Ik zou dit ook gewoon bij de BSO aangeven. Dat je hun enthousiasme waardeert, maar dat dit soort extra dingen in een toch al extreem drukke periode niet zo gewenst zijn en dat ze het beter kunnen spreiden. Een nieuwjaarsgala bijvoorbeeld of een februarifeest. Of kaart het aan bij de MR of ouder vertegenwoordiging.

De BSO is gewoon een bedrijf met werknemers, die een (duurbetaalde) dienst leveren. Het zijn geen vrijwilligers zoals de sportclub of scouting. Als ouder ben je de klant, dus dit soort dingen aangeven is alleen maar goed.

In diezelfde categorie weiger ik dus ook om mijn kinderen af te melden voor de BSO. Ik doe dat pas rond de start van de BSO (als ik er dan aan denk). Ik betaal ook voor niet afgenomen uren, krijg er niets voor gecompenseerd, dus dan laat ik ze ook geen extra geld verdienen door ‘mijn’ plekje nogmaals te verkopen, waardoor ik als een afspraak toch niet door kan gaan mijn plek niet meer terug kan krijgen.

Ik heb een nieuwe telefoon, maar m’n oude adblocker kan niet opnieuw gedownload worden, bestaat blijkbaar niet meer. FOK is echt onbruikbaar zonder adblocker op mobiel, er blijft letterlijk 1 regel tekst over na het openen van een nieuwe pagina dankzij reclame bovenaan en pop-up reclame onderop. Ik begrijp nu waardoor het hier steeds stiller wordt, als nieuwe bezoeker zonder enige binding met de site ben je dan gelijk weer weg… en gratis tip voor iedereen die ook een nieuwe telefoon koopt, wis je oude niet voordat je alle apps hebt uitgetest. Ik moet nu een paar dagen wachten op een brief om weer in de bank app te kunnen :') moest gewoon m’n bankpas pakken om te kunnen pinnen…
pi_215849409
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 16:56 schreef amaranta het volgende:

[..]
Haha ik doe ook alleen muziek. Ik mis wel de “vrij spelen” optie.
Ben bij section 3 unit 21
Ik ben bij section 3, unit 16. Ik heb wel alle lessen afgerond zeg maar, ik heb bij de laatste les: jump here gedaan.
En nu ben ik alleen nog de muziekstukjes aan het spelen, nu dus bij unit 16.
Fake it till you make it...
  donderdag 12 december 2024 @ 21:36:41 #89
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215851312
Ik ben blij dat ik bij Indonesisch nog niet zo ver ben! En geen kerst gerelateerd gedoe.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215851314
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:04 schreef Hupje het volgende:
Ach @:exode :*

En ik heb denk ik een overbelaste middelvinger :') Hoe ik daar aan kom?!
Teveel middelvingers aan iedereen gegeven.

Tip aan @exode :*
Het gaat niet om je outer circle en al die losse flodders in je omgeving. :)
  Moderator donderdag 12 december 2024 @ 23:27:15 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_215852701
Hier weinig kerst verplichtingen. Alleen een kerstwandeling van school volgende week donderdag, de BSO organiseert niks.

Hier ook een fanatieke Duolingo speler. Ik wissel continu van taal, doe meestal Frans maar momenteel Vietnamees. Ik heb ook de app Drops, dat zijn meer losse woordjes. Die combi werkt goed!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_215853745
Mijn streak is 1104 dagen nu *O*
Hongaars gedaan, toen even Italiaans en nu al heel lang Spaans.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215853962
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:16 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou dit ook gewoon bij de BSO aangeven. Dat je hun enthousiasme waardeert, maar dat dit soort extra dingen in een toch al extreem drukke periode niet zo gewenst zijn en dat ze het beter kunnen spreiden. Een nieuwjaarsgala bijvoorbeeld of een februarifeest. Of kaart het aan bij de MR of ouder vertegenwoordiging.

De BSO is gewoon een bedrijf met werknemers, die een (duurbetaalde) dienst leveren. Het zijn geen vrijwilligers zoals de sportclub of scouting. Als ouder ben je de klant, dus dit soort dingen aangeven is alleen maar goed.

In diezelfde categorie weiger ik dus ook om mijn kinderen af te melden voor de BSO. Ik doe dat pas rond de start van de BSO (als ik er dan aan denk). Ik betaal ook voor niet afgenomen uren, krijg er niets voor gecompenseerd, dus dan laat ik ze ook geen extra geld verdienen door ‘mijn’ plekje nogmaals te verkopen, waardoor ik als een afspraak toch niet door kan gaan mijn plek niet meer terug kan krijgen.

Ik heb een nieuwe telefoon, maar m’n oude adblocker kan niet opnieuw gedownload worden, bestaat blijkbaar niet meer. FOK is echt onbruikbaar zonder adblocker op mobiel, er blijft letterlijk 1 regel tekst over na het openen van een nieuwe pagina dankzij reclame bovenaan en pop-up reclame onderop. Ik begrijp nu waardoor het hier steeds stiller wordt, als nieuwe bezoeker zonder enige binding met de site ben je dan gelijk weer weg… en gratis tip voor iedereen die ook een nieuwe telefoon koopt, wis je oude niet voordat je alle apps hebt uitgetest. Ik moet nu een paar dagen wachten op een brief om weer in de bank app te kunnen :') moest gewoon m’n bankpas pakken om te kunnen pinnen…
Afhankelijk van welke bank je zit. ING en Rabo kon ik vrij makkelijk overzetten.
Sns moest een brief voor komen, er was volgens mij geen andere manier (of met zo'n reader, maar die doet het niet meer hier :{ ).
pi_215854114
Zie net in de agenda dat B morgen een strak schema heeft:
Tot 15 uur schaatsen met de Scouting, 15:15 kapper en om 16:00 pedicure. Allemaal op korte fietsafstand van elkaar dus dat is geen issue. Maar ik vrees dat de pedicure wel omvalt van zijn voeten tegen die tijd _O-

En vandaag moet ie naar de fysio, arme jongen met zijn drukke agenda. Zelf maalt ie er niet om overigens, hij vindt al die bezoekjes poepjegezellig.

Vriendin die ik voor vanmiddag had afgezegd, komt toch langs. O+ 2 uur met OV voor haar..... Ik vind verloofde echt heel lief maar ben zo toe aan eens een ander gesprek, een ander gezicht.
pi_215854132
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 08:15 schreef Nijna het volgende:

[..]
Afhankelijk van welke bank je zit. ING en Rabo kon ik vrij makkelijk overzetten.
Sns moest een brief voor komen, er was volgens mij geen andere manier (of met zo'n reader, maar die doet het niet meer hier :{ ).
Ik zit bij ING. Had van tevoren de inlogcode op moeten schrijven of de oude app nog actief moeten houden voor bevestiging, dan was het zo gelukt. Maar inloggen heb ik al 4+ jaar niet meer gedaan.
pi_215854146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:04 schreef Hupje het volgende:

Oja. En ik heb denk ik een overbelaste middelvinger :') Hoe ik daar aan kom?!
Batterijen leeg? :D

Exode, het is ook allemaal wel heel veel zo rond deze tijd. Goed dat je wat skipt!

Hier nog wel een vast contract van energie. En straks bij het nieuwe huis gaat er wel een accu komen waarschijnlijk om zo wat dingen op te vangen.

Hier moet ik zo ook wassen, maar omdat ik momenteel in schoonmoeder haar huis zit heb ik geen droger en daar ging bij mij (bijna) alles is.

Dus nu behelpen met twee kleine wasrekjes maar heb ook zeker twee machines was. En schuurpapier handdoeken :{ #firstworldproblems.
pi_215854172
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 07:49 schreef LeSage het volgende:
Mijn streak is 1104 dagen nu *O*
Hongaars gedaan, toen even Italiaans en nu al heel lang Spaans.
Ik las, mijn STEAK is al 1104 dagen nu en aangezien ik een beelddenker ben... :'( :')

Wat lief van vriendin exode O+ Heel veel plezier straks!

Ik zou om 12u gaan lunchen met vriendin. Das vervroegd naar 10u. Hoop ik dat ik tegen die tijd wat naar binnen krijg :')
If they say
  vrijdag 13 december 2024 @ 08:57:13 #98
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215854237
Ik heb jaren geleden mijn wasdroger aan een stel zigeuners meegegeven en hem geen seconde gemist.
Maar met kinderen zou ik er denk ik wel een houden.
Alhoewel hier 8 van de 10 honden kleren dragen :P
Met de feestdagen doe ik niks, ik kan toch niks eten.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215854276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 08:36 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ik zit bij ING. Had van tevoren de inlogcode op moeten schrijven of de oude app nog actief moeten houden voor bevestiging, dan was het zo gelukt. Maar inloggen heb ik al 4+ jaar niet meer gedaan.
Oh ja... dan heb ik mijn oude app gebruikt. Ik wis ook altijd mijn oude telefoon pas als ik de nieuwe helemaal naar mn zin heb ;)

Mijn duolingo streak is 1353 dagen.
pi_215854324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 08:15 schreef Nijna het volgende:

[..]
Rabo roept al jaren dat ze stoppen met de randomreader maar ik had dat ding laatst ineens weer nodig en geen bank meer in de buurt waar ik even binnen kan lopen om dat ding te gebruiken zoals vroeger.
(Als student was dat meerdere keren mijn redding. Bij de supermarkt staan met onvoldoende saldo en toen kon je nog niet even snel mobiel wat geld overschrijven dus snel naar de naastgelegen rabobank voor een overboeking.)

Zonder reader en of actieve app op de oude mobiel wordt bevestigen wel lastig. Dan zou iedereen op een nieuwe telefoon een inlog kunnen maken dus ergens wel logisch dat daar een extra beveiliging op zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')